Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Jeg er nok lidt dum, men hvordan dælen krøller den? Snor man selv håret om den?

 

Jæps, du tager en tot hår, ruller rundt om stangen, holder i 3-4 sekunder og vupti... Der er ingen klips som der er på et normalt krøllejern.

 

Man får en handske med som man kan tage på hånden, og så risikere man ikke at brænde sig på stangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fatter også HAT af at krølle med fladjernet :stupid:

Ditte, link?

 

 

 

Jeg er nok lidt dum, men hvordan dælen krøller den? Snor man selv håret om den?

 

Ikke helt den samme, men samme type som denne: http://www.beautybay.com/electrical/babylisspro/hotpinktriplebarrelwaver/

Den bruges præcis som et crepejern, så man lukker bare sammen om et stykke af en bane hår, venter lidt, åbner op og krøl. Så klemmer man sammen om samme bane bare lidt længere nede og sådan fortsætter man så :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jæps, du tager en tot hår, ruller rundt om stangen, holder i 3-4 sekunder og vupti... Der er ingen klips som der er på et normalt krøllejern.

 

Man får en handske med som man kan tage på hånden, og så risikere man ikke at brænde sig på stangen.

 

 

Fedt :5up: Men synes det er lidt mange penge og kan ikke lige gennemskue at skulle købe over en site jg ikke kender... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke helt den samme, men samme type som denne: http://www.beautybay.com/electrical/babylisspro/hotpinktriplebarrelwaver/

Den bruges præcis som et crepejern, så man lukker bare sammen om et stykke af en bane hår, venter lidt, åbner op og krøl. Så klemmer man sammen om samme bane bare lidt længere nede og sådan fortsætter man så :)

 

 

Tror måske mere det er mig :hmm:

Kan du linke til den samme som dig, for gider ikke købe noget der ikke virker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror måske mere det er mig :hmm:

Kan du linke til den samme som dig, for gider ikke købe noget der ikke virker...

 

Min søster har den der, og den er rigtig god :) Jeg har købt over ebay, så kan ikke lige finde den :)

 

Krøllerne bliver ca sådan her:

 

2014-03-19 17.29.39.jpg

 

Det er lavet lidt hurtigt, så det er ikke heeeelt perfekt, men meget fint :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jæps, du tager en tot hår, ruller rundt om stangen, holder i 3-4 sekunder og vupti... Der er ingen klips som der er på et normalt krøllejern.

 

Man får en handske med som man kan tage på hånden, og så risikere man ikke at brænde sig på stangen.

 

[video=youtube_share;P9vr7_9he7Q]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skrev jeg selv til bruden, for at høre om dress code, og fik dette fine svar :mrgreen::

 

You can wear anything you want to whatever you feel comfy in, as I'm a member of bike club they will be an assortment of jeans, leathers, formal dress, casual so whatever you want to is fine xx

 

 

 

 

 

Please, I know Sheila is panicking on what everyone should wear, but honestly I really don't mind as long as your comfy and same for Martin. he is best man, but as registry office it's not so formal so please don't worry x

Link til indlæg
Del på andre sites

haha skægt...jeg har brugt hele min teenage"dom" på at glatte de krøller som i er så vilde med :lol:

 

Lader jeg mit hår helt være, sætter det i hestehale eller i knold og tager det ned igen så ser det ud som hendes resultat :mrsgreen:

 

Jeg krøller aldrig hår mere, kæresten synes jeg er flottest med glattet hår :lol: Men er det ikke altid sådan? At man vil have det man ikke har selv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

uh den er fin ccc :lun:

 

 

Jeg sidder og kigger forårs jakker :lun:

 

Den her fra Khujo

Skaeligrmbillede2014-03-15kl155621.jpg

 

eller den her fra Ralph Lauren

Skaeligrmbillede2014-03-15kl160202.jpg

 

Hælder mest til Khujo :hmm: synes den er mest mig.

 

 

og så lige...

Den her kjole fra 2Day :hjerte:

 

Skaeligrmbillede2014-03-15kl155613.jpg

 

 

blev voldsomt inspireret og skulle bare HA den Ralph Lauren - endte med at købe den i Magasin, Lyngby til 1300 - Zalandos pris var 1399 og da jeg ikke var sikker på størrelsen ville jeg prøve den først - held i uheld :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...