Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det kan godt være jeg er lidt dum:) men jeg har faktisk googlet det, det hjalp mig ikke rigtig videre;) gider du måske svare på hvad du mener det betyder ?? Er det en bestemt stil? Og i så fald hvilken gruppe bruger så denne stil? Unge, ældre, hippie typer eller??

 

nææ det gider jeg faktisk ikke! Du svinede mig til den anden dag i en anden tråd, og nu vil du have min hjælp med noget? Tror jeg ikke nej, google dig frem til svaret hvis du er nysgerrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

nææ det gider jeg faktisk ikke! Du svinede mig til den anden dag i en anden tråd, og nu vil du have min hjælp med noget? Tror jeg ikke nej, google dig frem til svaret hvis du er nysgerrig.

årh hvad, er imponeret over alle de nye menneskelige egenskaber du har fået dig i børnehaven.. Håber børnene lærer at blive overbærende mennesker alligevel...

Link til indlæg
Del på andre sites

nææ det gider jeg faktisk ikke! Du svinede mig til den anden dag i en anden tråd, og nu vil du have min hjælp med noget? Tror jeg ikke nej, google dig frem til svaret hvis du er nysgerrig.

ej come on Tonks, man slæber sgu da ikke fnidder med rundt trådene imellem!

 

årh hvad, er imponeret over alle de nye menneskelige egenskaber du har fået dig i børnehaven.. Håber børnene lærer at blive overbærende mennesker alligevel...

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

årh hvad, er imponeret over alle de nye menneskelige egenskaber du har fået dig i børnehaven.. Håber børnene lærer at blive overbærende mennesker alligevel...

 

Bare fordi DU ikke er i stand til at skille dit professionelle og dit private liv ad, betyder det ikke at vi andre er på samme måde!

Derudover så pisser det mig af at du bruger mit job som argument for alt du siger! Stop det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare fordi DU ikke er i stand til at skille dit professionelle og dit private liv ad, betyder det ikke at vi andre er på samme måde!

Derudover så pisser det mig af at du bruger mit job som argument for alt du siger! Stop det!

Mmmm nej.. Altså det der med at stoppe det delen..

 

Men jeg håber inderligt at du kan skille dit private og professionelle liv ad, og nej jeg bruger ikke dit job som argument for alt du skriver, kun hver 2 gang...:mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa, nu er jeg ligesom sådan en med rødt hår.

Det er store ting for mig ;)

Min naturlige hårfarve er leverpostejfarvet og når jeg flotter mig så får det lidt kobber agtig farve, men denne gang har det fået en skrald med rød farve og det er sågar noget der dækker de grå hår!!

Det er vildt i forhold til hvad det plejer, men jeg elsker det allerede helt vildt!!

Og så passer det jo perfekt til mit iltre temperament ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha! Jeg er med Tonks! Det er ikke meget :engel:

 

For det første skal man have et basislager, men hvad med back-ups og valgmuligheder??? :vedikke: Og så skal udstyret jo være i orden :slem:

 

Jeg går ikke engang med meget mere end mascara til hverdag, og jeg har nok tæt på 10 gange så meget :lol: Men okay jeg har så også omkring 100 par øreringe :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Piv: mangler der ikke et billede?

 

Jeg gik hurtigt tilbage til blond.

Må se om jeg kan få taget et rimeligt selfie i morgen - prøvede i dag og når nu det fik min mand til at hyle af grin, så viser jeg det sgutte herinde*G*

Mit er jo mørkt så det er slet ikke lige så kulørt som dit var.

Du så da knald godt ud med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

E8CDC0DA-302E-48A1-A137-9EFA894A0C8A.jpg

 

:hmm:

 

Tror den vil være pænere et nummer mindre, hvis jeg skal være ærlig. Men det er selvfølgelig praktisk at man uden problemer kan have en tyk trøje på inden under.... Men det tror jeg nu også du ville med et nummer mindre.. medmindre det er en MEGET tyk trøje :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror den vil være pænere et nummer mindre, hvis jeg skal være ærlig. Men det er selvfølgelig praktisk at man uden problemer kan have en tyk trøje på inden under.... Men det tror jeg nu også du ville med et nummer mindre.. medmindre det er en MEGET tyk trøje :lol:

 

overvejer lidt om jeg er utilfreds nok med størrelsen til at orke sende den retur :lol: eller om jeg kan leve med det :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke det gælder når man så godt som aldrig har make up på :lol: Hurra for et arbejde som har forbudt cremer, make up osv. :mrgreen:

 

Har dog joket med at når jeg flytter arbejdsplads, så er det jo lige før man er tvunget til at være dullet, når man nu må... Min kæreste så allerede meget anstrengt ud :rolleyes:

 

Er på skole pt. men formåede kun at have make up på mandag :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...