Hop til indhold

Så sker der snart noget ...


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Temperaturen er faldet til 37,1 grader - når den når under 37 siger man at hvalpene skal indfinde sig inden 24 timer.

 

Jeg ville ønske hun havde trukket den bare en enkelt dag (af hensyn til at jeg skal sidde oppe hele natten og op på arbejde i morgen) og er så nervøs for at noget skal gå galt.

 

Hun er rolig og forsat interesseret i at æde, så det er bestemt ikke lige oppe over nu.

Lige nu ligger hun og puster ved mine fødder; tror hun glæder sig til at få de små radiatorer ud af maven :blink:

 

Kryds finger (og tæer) for en vellykket fødsel i nat.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussie Aslan

:hjerte:ÅÅÅRRHH har tænkt SÅ meget på jer de sidste par dage, tænkte nok at det var lige ved at være.. stop så med at være nervøs, hun klarer den helt sikkert ligeså flot som sidst! Og nu er der jo ikke nær så mange :mrgreen:

 

Har du nogen idé om hvor mange der er?? ÅÅÅHH det er bare så spændende, GOOO Padmé!!

 

Hmm det lyder som en sygedag i morgen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre for jer og håber alt går godt.

 

Så bliver man jo næsten fristet til at få sig en hund mere, men vi venter lige et par år med at få flere. :-D

Det er altid skønt med hvalpe - og det kunne bestemt godt være at det skulle være en aussie næste gang.

 

Søde, raske aussie hvalpe :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Nøøøøj hvor er det spændende..

 

Her hjemme krydser vi også alt hvad vi overhovedet kan.

Selvf. kommer det til at gå super super godt!

 

Jeg ender med at blive 2 tal hvalpe aussie skruk... Og det går ligesom ikke. Hehe. Har nok i en Aussie :-)

 

Pøj pøj med det, og jeg glæder mig til at se billeder, masser af billeder! :banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...