Hop til indhold

x-fingre for at det ikke er slemt


Gæst kleo
 Share

Recommended Posts

Jeg er så nervøs, skal afsted med Pittit i dag, hun har skrantet længe, ikke noget særligt, så er det ører, så er det øjne så har hun tynd mave, så er hun bare stille.

Har været afsted en gang i efteråret, der havde hun ørebetændelse og vi blev eninge om at det nok bare var det, hun virkede også frisk efter behandling, men det gik ret hurtigt tilbage igen.

Jeg kan ikke rigtig sætte ord på hvad der er i vejen, men hun virker bare ikke glad.

Nu har jeg bestildt tid til en gennemgribende undersøgelse, Pittit's mor døde af kræft som 6 års, flere hunde i den linie er døde tidligt, Pittit er 3 1/2 og har ikke virket rask i næsten 1 år nu.

Jeg er bange, men samtidig sikker på at mener dyrlægen at der er noget alvorligt galt så kommer Pittit ikke med hjem idag, jeg kan ikke blive ved med at slæbe hende igen det, hun er så bange for dyrlæger og for fremmede i det hele taget så det er ikke et liv jeg vil byde hende hvis ikke der er gode udsigter.

ufff. jeg er nervøs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jeg ked af at høre det på dine vegne. Det er så slemt at sige farvel til et elsket kæledyr, som har fyldt meget i ens liv. Og endnu værre, når de ikke bare dør en naturlig død af alderdom helt af sig selv. Men du har forskånet hende for mere sygdom.

 

God tur over Regnbuebroen, Pittit.

 

R.I.P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...