Hop til indhold

Vampyrkatten og Varhunden i skoven <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

Synes lige det var på tide med lidt nye fjolle billeder af bissen og chapperen :engel:

 

Så her er hvad jeg fik taget idag mens solen var fremme :lun:

 

DSC01107-1.jpg

 

DSC01110.jpg

 

DSC01111.jpg

 

DSC01113.jpg

 

DSC01115.jpg

 

DSC01116.jpg

 

DSC01117.jpg

 

DSC01121-1.jpg

 

DSC01122-1.jpg

 

DSC01128.jpg

 

DSC01130.jpg

 

DSC01132.jpg

 

DSC01133.jpg

 

DSC01135.jpg

 

DSC01136.jpg

 

DSC01137.jpg

 

DSC01139.jpg

 

DSC01148.jpg

 

Og så kom Balder forbi :mrgreen:

DSC01151.jpg

 

 

Undskylder for billedspam :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige basser. :lun:

 

Tak og ja :lun:

 

Tak for dagens smil :blink: nøj manner de hygger sig :mrgreen:

 

Ja de hygger helt vildt :hjerte: vi rendte bare rundt og legede mellem træerne og sådan indtil det begyndte at regne, men altså de to kan bare få tiden til at gå sammmen :lol: vi trænede også lidt zik-zak og rulle rundt, hi5, grib og indkald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her lå de også ganske fint, da jeg åbnede siden

 

Herlige billeder:-)

 

Jeg kan meget bedre lidt at de bliver lagt ind sådan, istedet for at man skal sidde og klikke på billederne for at få dem store:oops:

 

Ja sådan har jeg det også :blink: gider bare ikke altid klikke dem store :oops: og synes folk går glip af så meget når de ikke forstørre dem :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hyggeligt! Vildt kært hvor Chaplin gør sig til i træet - look at mmme mama :lun:

 

hihi...ja ik :lol: og lidt irriterende når man forsøger at tage portræt billeder af ham og han stikker hele snotten op i linsen fordi så blir man jo nusset jo :lun::rolleyes:

 

Årh hvor hyggeligt. Super flotte billeder af dine smukke vilddyr. :hjerte:

 

Er Chapper bare trasket i hælene på jer derover? :mrgreen:

 

Ja :lol: han er nok jordens mærkeligste kat :genert: han følger altid med når vi går tur, så når vi skal længere væk i nærheden af trafik så lukker jeg ham ind :engel: Mine damer og herrer! Katten der troede den var en hund! :stupid::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Ja :lol: han er nok jordens mærkeligste kat :genert: han følger altid med når vi går tur, så når vi skal længere væk i nærheden af trafik så lukker jeg ham ind :engel: Mine damer og herrer! Katten der troede den var en hund! :stupid::lol:

 

 

Jeg har set billeder i en kattebog, hvor en dame gik med en hel hale af katte efter sig på heden. Forunderligt syn. :shock: Jeg tror mine katte ville følge med et lille stykke af vejen (men de ville nok hurtigt blive for optaget af noget andet). :lol: Chapper er vist lidt speciel, måske fordi han er ' hittemis'. :hjerte:

 

Min tidligere genbos kat fulgte altid efter familien, når de gik hjemmefra, så de måtte bære den tilbage. (Århus midtby). På hjørnet af vores vej lå en tatoo biks og et værtshus, der gik den så bare ind i stedet. :fornaermet: Virkelig social kat! I tatoo biksen blev de efterhånden ret glade for kattens besøg - kunderne elskede dens beroligende virkning - at ejeren af katten overvejede, om hun gå over og sige, at Nelly (katten) godt må komme der, men at hun fremover tager 200 kr i timen. :lol:

 

Nelly fik killinger og de beholdt selv en efter hende, men den blev aldrig så social og speciel som sin mor. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her lå de også ganske fint, da jeg åbnede siden

 

Herlige billeder:-)

 

Jeg kan meget bedre lidt at de bliver lagt ind sådan, istedet for at man skal sidde og klikke på billederne for at få dem store:oops:

 

he, nå men så er det nok bare mig - jeg kan nemlig meget bedre lide den anden måde - især fordi hvis folk så citerer - så bliver trådene virkelig tunge :-D men ok, når man har været inde første gang er billederne selvfølgelig cached og så er det ikke så slemt mere...

 

vi har iøvrigt også en dame i parken der går tur med sinde to hunde og katten på slæb... min gamle kat hos mine forældre gik også altid med på tur :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set billeder i en kattebog, hvor en dame gik med en hel hale af katte efter sig på heden. Forunderligt syn. :shock: Jeg tror mine katte ville følge med et lille stykke af vejen (men de ville nok hurtigt blive for optaget af noget andet). :lol: Chapper er vist lidt speciel, måske fordi han er ' hittemis'. :hjerte:

 

Min tidligere genbos kat fulgte altid efter familien, når de gik hjemmefra, så de måtte bære den tilbage. (Århus midtby). På hjørnet af vores vej lå en tatoo biks og et værtshus, der gik den så bare ind i stedet. :fornaermet: Virkelig social kat! I tatoo biksen blev de efterhånden ret glade for kattens besøg - kunderne elskede dens beroligende virkning - at ejeren af katten overvejede, om hun gå over og sige, at Nelly (katten) godt må komme der, men at hun fremover tager 200 kr i timen. :lol:

 

Nelly fik killinger og de beholdt selv en efter hende, men den blev aldrig så social og speciel som sin mor. :lun:

 

:lun: årh sød historie :lol:

 

Ja det er nok fordi han er hittemis :hjerte: tror måske han er bange for at hans flok forlader ham :vedikke:så han går bare med :mrgreen:

 

Hvis bare alle mine hunde ville gøre det :lol:

 

Jaa...ville squ godt nok også ønske at Izzie havde lige så god "hørelse" som Chaplin:damn: Jeg kan åbne døren og lige så blidt kalde på ham og han kommer styrtende og miavende :lun: men Izzie kan jeg råbe og skrige af og hun reagere bare overhovedet slet ikke! :roll: tsk...tsk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...