Hop til indhold

hvilken betydning har det for dig...


Gryn
 Share

hvad siger du  

33 stemmer

  1. 1. hvad siger du

    • Min skærm er 15"
      1
    • Min skærm er større
      9
    • Jeg har bærbar
      12
    • Den ny skærmopløsning her på forum er meget bedre
      5
    • Den forrige var OK, så den må gerne komme tilbage af hensyn til 15"
      6


Recommended Posts

Vi har jo en super admin. her inde, som er god til at lytte til os debtører.

Jeg er kommmet i klemme med min 15" skærm ( lidt større en A4 ark):) her inde. Jeg kan vælge at flytte fra side til side når jeg læser indlæg, eller lave en anden skærmopløsning, og så står det hele med små bogstaver.

Nå, men kunne godt tænke mig at vide om jeg er eneste bruger med 15" skærm.

Til alle: hvilken betydning har ny opløsning for jer? Synes i det er blevet bedre, eller er det hip som hap for jer?

Du kan sætte 2 krydser

Redigeret af Gryn
Link til indlæg
Del på andre sites

Min skærm er stor nok, og jeg skal ikke rulle frem og tilbage med musen.

 

Men da jeg opdagede det brede format i går, var min første tanke faktisk at jeg synes det ikke er nær så læsevenligt.

Men nu har jeg såmænd allerede vænnet mig til det.

 

Men øjnene skal rulle mere frem og tilbage i dette bredformat, og det er vel egentlig ikke nær så læsevenligt, eller er det?

Forstår I hvad jeg mener?

 

Edit: Fik kun sat 1 kryds, nemlig i den sidste. Skulle også have sat i nr. 2 mulighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men øjnene skal rulle mere frem og tilbage i dette bredformat, og det er vel egentlig ikke nær så læsevenligt, eller er det?

Forstår I hvad jeg mener?

 

 

Forstår godt hvad du mener, og du har som sådan også ret, nogle vil dog mene det er bedre. Linierne er blevet en smule længere, men jeg har også en forstilling om en sidebar i fremtiden som vil kompensere for dette, og ideen med en sidebar er kun muligt i en opløsning på 1024, ellers ville forum blive alt for smalt i en 800 opløsning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår godt hvad du mener, og du har som sådan også ret, nogle vil dog mene det er bedre. Linierne er blevet en smule længere, men jeg har også en forstilling om en sidebar i fremtiden som vil kompensere for dette, og ideen med en sidebar er kun muligt i en opløsning på 1024, ellers ville forum blive alt for smalt i en 800 opløsning.

 

Lyder da spændende, hvad skal der ske i den sidebar?, kan man købe drinks for sine points? (Ej, den var vist vandet ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Cocktails og peanuts bliver det, og gratis vand og kiks til hundene ;) nej ideen er endnu kun i tænke fasen, så kan ikke sige ret meget mere omkring den.

HAHahaha.. Hvor godt, så kan vi spare et par tusind på lexus om året HAhahaha ;)

Spøg til side. Det bliver spændene at se hvad du finder på

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må give Gryn ret. Mine øjne fejler ingenting men det er sgù lidt små bogstaver og alt er jo blevet mindre så min finmotorik bliver udfordret hver gang jeg skal klikke på noget. Desværre er det jo ikke kun her på Forum. De fleste sider jeg bevæger mig rundt på, er der nu bare hvidt ude i siderne.

 

Nå, vi lever i et demokrati, så Gryn, vi må ud og købe større skærme hvis det skal være sådan her i fremtiden. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg har svaret at min skærm er større, jeg har en bærbar med 17 skærm :)

 

Jeg havde selv valgt det brede format i forvejen, så for mig er der ikke sket nogen forandring :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må give Gryn ret. Mine øjne fejler ingenting men det er sgù lidt små bogstaver og alt er jo blevet mindre så min finmotorik bliver udfordret hver gang jeg skal klikke på noget. Desværre er det jo ikke kun her på Forum. De fleste sider jeg bevæger mig rundt på, er der nu bare hvidt ude i siderne.

 

Nå, vi lever i et demokrati, så Gryn, vi må ud og købe større skærme hvis det skal være sådan her i fremtiden. :lol:

 

Ja, men det er kun her jeg har problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

For dem som har problemer med den nye standard, er der lavet en løsning, og der kan vælges et design der hedder "Smalt design" som burde virke fint på skærme med 800x600 opløsning.

 

Det skal understreges at det er i test fasen, og elementer kan mangle. Bl.a har det ikke lige nu månedens hund vinderne i toppen.

 

Samtidig kan der være ting som ikke bliver aktiveret i dette design, pga. pladsmangel. Dog vil der ALDRIG mange indlæg i dette design.

 

Admin har endnu engang hørt på sine medlemmer, selvom det kan være svært med al den kritik han får hver gang noget nyt prøves af, grænsen mellem ven og fjende er hårfin. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

For dem som har problemer med den nye standard, er der lavet en løsning, og der kan vælges et design der hedder "Smalt design" som burde virke fint på skærme med 800x600 opløsning.

 

Det skal understreges at det er i test fasen, og elementer kan mangle. Bl.a har det ikke lige nu månedens hund vinderne i toppen.

 

Samtidig kan der være ting som ikke bliver aktiveret i dette design, pga. pladsmangel. Dog vil der ALDRIG mange indlæg i dette design.

 

Admin har endnu engang hørt på sine medlemmer, selvom det kan være svært med al den kritik han får hver gang noget nyt prøves af, grænsen mellem ven og fjende er hårfin. :mrgreen:

 

hvordan gør man det, altså vælger andet design? Jeg er nemlig ret plaget af denne brede version.:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...