Hop til indhold

Karla den lille præmiehund


Amocca
 Share

Recommended Posts

Amocca - skal du egentlig derud i morgen (lørdag)? :-)

 

lørdag kan jeg desværre ikke... så jeg var kun meldt til igår torsdag. Kommer du lørdag da? for så kunne jeg da godt overveje at køre derop lørdag formiddag... jeg skal bare være hjemme til 13.30 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hold da op hvor er det bare flot gjort :klap:

 

Det må altså være den fedeste følelse, at stå der på skamlen og vide at det man har gjort sammen har været godt nok til en førsteplads :-D

 

skammeltingen var fed nok (jeg ser vist også ret glad ud :mrgreen:) men det vildeste var egentlig da jeg kom ud af ringen og forventede skideballe (pga tyvstarten) men alligevel ikke kunne lade være med at smile over hele 5-øren fordi jeg vidste jeg havde løbet godt...

 

Og sanne så skraldgriner og siger "du stod liiiige og overvejede om du skulle tage skideballen eller ej :lol: op med din startbog - du var jo fejlfri!" og så blev jeg sådan helt :shock: var jeg??? jeg troede jeg havde fået en vægring mellem forhindring 1 og 2, fordi jeg jo stoppede op et sekund for at tænke over skideballen :mrgreen:... men Karla var ikke nået helt ned i fart, så den havde ikke talt som fejl... :5up:

 

fint nok, mig op med startbogen og så valser jeg jo rundt og er super happy for min fejlfri, indtil en jeg kender kommer forbi og siger "tilykke! hvor er det flot"... og så var der slået resultatlister op - med mit navn øverst :shock: :banan:

 

Total kriblen i mavsen lige pludselig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
lørdag kan jeg desværre ikke... så jeg var kun meldt til igår torsdag. Kommer du lørdag da? for så kunne jeg da godt overveje at køre derop lørdag formiddag... jeg skal bare være hjemme til 13.30 :mrgreen:

 

Måske jeg kommer lørdag - men jeg skal ikke løbe :-(

 

Jeg døjer pt med en diskusprolaps, så ingen konkurrencer til mig lige nu, men min kæreste skal løbe med Super og hvis min ryg er til det, så følger jeg med som heppekor, sammen med Bravo, der jo så er handicaphund :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ej, helt OT, men da jeg så det billede du har taget af at i stod på øverst på listen, tænkte jeg at man da egentlig godt kunne skrive noget andet end "blanding"... Der er da plads nok til mindst at skrive 2 racer. Blanding er bare så vidt et begreb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, helt OT, men da jeg så det billede du har taget af at i stod på øverst på listen, tænkte jeg at man da egentlig godt kunne skrive noget andet end "blanding"... Der er da plads nok til mindst at skrive 2 racer. Blanding er bare så vidt et begreb.

 

Så vidt jeg husker skal man vælge sin race på tilmeldingsblanketten, og så stod der: hvis din hund er en blanding kan bare skrive blanding i feltet. Så tror det er mug selv der har skrevet "blanding" :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Navnet var lige det bedste jeg kunne finde på, ville gerne have lidt anonymitet skulle min kære stalker få endnu et tilbagefald...

 

 

Øhh - hvad er jeg gået glip af? :vedikke:

 

Og ja jeg er nysgerrig anlagt af natur :oops:

 

Ja, jeg er oss nysgerrig af natur. En stalker?? Det lyder dælme væmmeligt:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jep, så så man da lige Super Karla vinde klasse 1 spring, på dagens stævne i Viby :banan:

 

Vi var tilmeldt i klasse 1 agility og spring, og dagens mål var at tage en slalom med alle 12 pinde! (det var jo det vi blev disket på i begge løb sidste konkurrence)

 

Vi blev disket i agility på grund af førerfejl :stupid: jeg var ikke tydelig nok. Banen indholdt masser af fælder, den ene dumpede vi i :rolleyes: balancebom og tunnelindgang placeret lige ved siden af hinanden... Karla skulle i tunnellen, men grundet vag handling valgte hun balancen.... udover dette og et par småsjuske fejl fra mig, så var det dog et super løb... hun tog vippen og slalom perfekt og uden tøven... og hun havde fuld knald på :klap:

 

Spring-banen var også fuld af fælder, men vi kom igennem dem alle! Hun tyvstartede dog (for første gang i sit liv ca), fordi jeg skulle så langt ud i banen, at jeg selv tvivlede på, at hun blev siddende :oops: og så gjorde hun jo ikke....

Jeg tøvede et sekund hvor jeg tænkte: "sæt hende tilbage og få ros af Sanne.... eller skid hul i det og tag skideballen senere" :mrgreen: jeg valgte det sidste, og endte så med ros alligevel :lol: dog sagde Sanne, at hun tydeligt havde kunnet se "jeg tager skideballen" beslutningen i mit ansigt :lol:

 

Og så løb hun ellers, som lyn og torden og tog endnu en perfekt! slalom... og vupti så var vi pludselig fejlfri! og skulle aflevere en startbog og så var vi pludselig også nummer et :shock: :banan:(ok, der var så også kun 4 hunde i klassen, og kun 2 af os var fejlfri - eller var det 3 - men vi var hurtigst :mrgreen: )

 

Og skulle på podie og have pokal og alt muligt :mrgreen: store sager... jeg var helt høj! og er det stadig :blink:

 

Videoer kommer, men de ligger på Sannes kamera, så det bliver nok først engang i næste uge... Her til sidst får i dog lige et billede af Karla, med dagens præmiehøst :klap:

 

edit: I skulle da heller ikke snydes for en meget glad mig på podiet :mrgreen:

 

Så har jeg gået og glædet mig til, at Michael og Super skulle komme hjeme med et bjerg af præmier, efter at have set dit billede - han vandt nemlig SP1 i dag :klap: :banan: men præmiebordet var nærmest ryddet - det blev til 2 pakker 'luksusgodbidder' = kedelige tørre marvkiks :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg gået og glædet mig til, at Michael og Super skulle komme hjeme med et bjerg af præmier, efter at have set dit billede - han vandt nemlig SP1 i dag :klap: :banan: men præmiebordet var nærmest ryddet - det blev til 2 pakker 'luksusgodbidder' = kedelige tørre marvkiks :fornaermet:

 

øv hvor ærgerligt ... der var ellers mange præmier lørdag formiddag derinde... torsdag havde de krævet at vi skulle vente til alle var færdige før vi måtte "kæmpe" om præmierne... måske havde de lavet om på det de andre dage? :vedikke:

 

 

Jeg så iøvrigt Super løbe AG lørdag, han er godt nok en lækker hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
øv hvor ærgerligt ... der var ellers mange præmier lørdag formiddag derinde... torsdag havde de krævet at vi skulle vente til alle var færdige før vi måtte "kæmpe" om præmierne... måske havde de lavet om på det de andre dage? :vedikke:

 

 

Jeg så iøvrigt Super løbe AG lørdag, han er godt nok en lækker hund :hjerte:

 

Ja, det er lidt øv, især de 1. gange man prøver at vinde noget - det er også meget forskelligt hvordan stævnearrangørerne plejer at gøre - det optimale ville jo være at alle 1. pladserne vælger først, så 2. pladserne osv, men det kræver jo tid :-)

Ellers flot af arrangørene at resultaterne er kommet så hurtigt :5up:

 

Og tak for roserne om Super - vi er også rigtig glade for ham. Ham og Michael har virkelig fundet melodien efterhånden - underligt, at tænke på, at Michael aldrig havde sat sine ben på en ag-bane indtil for 9 mdr siden - det skal nok blive godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

YES! Så fik jeg endelig set det. :-D Hvor er det bare flot løbet af jer begge to! Det er virkelig overbevisende. :5up: :vinder::vinder::banan::klap2::yeah: Og fuldstændig vildt at have fået en pind allerede sgu da! Jeres kun 2. konkurrence!!! :-D Totaaalt mega sejt! :klap2:

 

Flot bagkryds, slalom og fremadsendelser. Hvordan får du hende frem på den måde i 0.21 ?

 

Og imponerende fart!! I er bare dygtige I to! :5up::5up:

 

Og Karla kan begynde at forsørge sig selv kan jeg se. Fine præmier :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er lidt øv, især de 1. gange man prøver at vinde noget - det er også meget forskelligt hvordan stævnearrangørerne plejer at gøre - det optimale ville jo være at alle 1. pladserne vælger først, så 2. pladserne osv, men det kræver jo tid :-)

Ellers flot af arrangørene at resultaterne er kommet så hurtigt :5up:

 

Og tak for roserne om Super - vi er også rigtig glade for ham. Ham og Michael har virkelig fundet melodien efterhånden - underligt, at tænke på, at Michael aldrig havde sat sine ben på en ag-bane indtil for 9 mdr siden - det skal nok blive godt :-D

 

Der var ellers ufattelig mange præmier med og 2 store trailerfulde var der tilovers. Mystisk der ikke var noget at vælge imellem, mon der ikke var blevet fyldt op eller? Det forstår jeg simpelthen ikke... :confused:

 

Ja, jeg hører også, der kun var ros tilovers for arrangørerne, det hele var gået super godt (stort arbejde) og så var det jo dejligt at vejret næææsten også holdte. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

YES! Så fik jeg endelig set det. :-D Hvor er det bare flot løbet af jer begge to! Det er virkelig overbevisende. :5up: :vinder::vinder::banan::klap2::yeah: Og fuldstændig vildt at have fået en pind allerede sgu da! Jeres kun 2. konkurrence!!! :-D Totaaalt mega sejt! :klap2:

 

Flot bagkryds, slalom og fremadsendelser. Hvordan får du hende frem på den måde i 0.21 ?

 

Og imponerende fart!! I er bare dygtige I to! :5up::5up:

 

Og Karla kan begynde at forsørge sig selv kan jeg se. Fine præmier :mrgreen:

 

mange tak - jeg er også stadigvæk helt rundt på gulvet over det :lol: tænker dog lidt, at det nok var mere held end forstand, så jeg forventer ikke, at det sker igen lige med det samme :blink: :lol:

 

Når du siger flot bagkryds, så går jeg ud fra, du taler om det 8-9 sek inde i videoen :mrgreen: for det til sidst er da liiiige ved at gå galt :genert:

 

det markerede... jeg får hende frem på den måde, ved selv at holde min løberetning mod det spring og ikke dreje af, før hun har "låst" på forhindringen... var jeg drejet af tidligere, havde jeg trukket hende af springet, for hun ville have fulgt min bane og løbet indenom springet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa, jeg havde slet ikke lagt mærke til der var 2 bagkryds. Men ja, det var det første jeg lige faldt i svime over. :5up:

 

Tak for forklaringen (kan heller ikke høre du siger noget på dvd'en (flot dirigering - det er sgu ren Greg Darett). :klap: I ser virkelig fuldstændig proffe ud! (Uha håber ikke Smilla vokser mere i højden). :mrgreen::lol:

 

Det er imponerende Karla har sådan en god fremdrift på indtil du beder hende om andet...:5up: Gad vide om Smilla også fanger den en dag (altså når mor knold og far tot finder ud af, hvordan vi lærer hende det). :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa, jeg havde slet ikke lagt mærke til der var 2 bagkryds. Men ja, det var det første jeg lige faldt i svime over. :5up:

 

det første er også fint, det er jeg ret stolt over - og det får jeg jo også ros for ude fra sidelinien :mrgreen:

 

Tak for forklaringen (kan heller ikke høre du siger noget på dvd'en (flot dirigering - det er sgu ren Greg Darett). :klap: I ser virkelig fuldstændig proffe ud! (Uha håber ikke Smilla vokser mere i højden). :mrgreen::lol:

:lol::lol: jeg tror du er for nem at imponere...

 

jeg siger faktisk lidt. Man kan ihvertfald høre mig sige "iiiii" ved tunnellerne... jeg siger også "kaaaar-LA" et par gange og "slaaaaaalom" (plus et meget stille dygtig, dygtig, dygtig igennem slalom, for at hjælpe hende med at holde rytmen).... og tror såmænd også jeg råber "frem" et par gange... Så tror bare, det er fordi Sanne og Louise larmer sådan på videoen at du ikke kan høre mig "larme" :lol:

 

Det er imponerende Karla har sådan en god fremdrift på indtil du beder hende om andet...:5up: Gad vide om Smilla også fanger den en dag (altså når mor knold og far tot finder ud af, hvordan vi lærer hende det). :rolleyes:

 

Jeg må jo være så ærlig at sige, at jeg ikke tror jeg har "lært" Karla det... jeg tror egentlig bare, at hun opdagede hvad hun var "født" til, da hun første gang så en agilitybane :mrgreen:

Vi har dog trænet rigtigt meget fremadsendelse hos Sanne, både på hvalpeagility og senere på vores "rigtige" agilityhold... så det hjælper nok også...

 

Og når man kigger på den video der blev optaget af Henrik og Smilla på kurset hos Sanne, så tror jeg ikke vi behøver at frygte, at I ikke kommer langt på banerne endda. Jeg synes det ser ud til, at Henrik er en bedre handler end jeg er - og han har endda løbet kortere tid...

 

Men nogen gange har man lov at være heldig, at alt går op i en højere enhed :mrgreen: og det gjorde det for os i torsdags :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det første er også fint, det er jeg ret stolt over - og det får jeg jo også ros for ude fra sidelinien :mrgreen:

 

 

:lol::lol: jeg tror du er for nem at imponere...

 

jeg siger faktisk lidt. Man kan ihvertfald høre mig sige "iiiii" ved tunnellerne... jeg siger også "kaaaar-LA" et par gange og "slaaaaaalom" (plus et meget stille dygtig, dygtig, dygtig igennem slalom, for at hjælpe hende med at holde rytmen).... og tror såmænd også jeg råber "frem" et par gange... Så tror bare, det er fordi Sanne og Louise larmer sådan på videoen at du ikke kan høre mig "larme" :lol:

 

 

 

Jeg må jo være så ærlig at sige, at jeg ikke tror jeg har "lært" Karla det... jeg tror egentlig bare, at hun opdagede hvad hun var "født" til, da hun første gang så en agilitybane :mrgreen:

Vi har dog trænet rigtigt meget fremadsendelse hos Sanne, både på hvalpeagility og senere på vores "rigtige" agilityhold... så det hjælper nok også...

 

Og når man kigger på den video der blev optaget af Henrik og Smilla på kurset hos Sanne, så tror jeg ikke vi behøver at frygte, at I ikke kommer langt på banerne endda. Jeg synes det ser ud til, at Henrik er en bedre handler end jeg er - og han har endda løbet kortere tid...

 

Men nogen gange har man lov at være heldig, at alt går op i en højere enhed :mrgreen: og det gjorde det for os i torsdags :blink:

 

Ja, der er et par i baggrunden, der kommenterer og holder vejret sammen med jer. :x2::-) Men ok, jeg kan heller ikke have lyden kørende så højt for så begynder Smilla at gjalde op. :rolleyes: Men synes nu du er for beskeden. Det er fandme flot. Og ja ja en lille smule held skal der ved altid lidt til af for at det hele flasker sig.

 

Det er i øvrigt lidt frustrerende, at det er Henrik der tager rosen (den får han nemlig også på træningspladsen). Det er sgu Smilla og mig, der har trænet hele vinteren. :cool::lol:

 

Scene fra det virkelige liv: :gab:

 

Smilla er ved at vælte huset og drive kattene og os andre til vanvid.

 

mig: Skaaat - her er lige en rest kød gider du lave en 'felt' i haven, mens jeg vasker op?

 

Manden: døv

 

Mig: Hallooooo??

 

Manden: Nej, jeg tager mig lige af katten (dvs liggrer og sover med den på sofaen).

 

mig: Suk. Nå, så gør jeg det selv...

 

De mænd..... det kommer sgu altid så let til det hele. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...