Hop til indhold

Karla den lille præmiehund


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jep, så så man da lige Super Karla vinde klasse 1 spring, på dagens stævne i Viby :banan:

 

Vi var tilmeldt i klasse 1 agility og spring, og dagens mål var at tage en slalom med alle 12 pinde! (det var jo det vi blev disket på i begge løb sidste konkurrence)

 

Vi blev disket i agility på grund af førerfejl :stupid: jeg var ikke tydelig nok. Banen indholdt masser af fælder, den ene dumpede vi i :rolleyes: balancebom og tunnelindgang placeret lige ved siden af hinanden... Karla skulle i tunnellen, men grundet vag handling valgte hun balancen.... udover dette og et par småsjuske fejl fra mig, så var det dog et super løb... hun tog vippen og slalom perfekt og uden tøven... og hun havde fuld knald på :klap:

 

Spring-banen var også fuld af fælder, men vi kom igennem dem alle! Hun tyvstartede dog (for første gang i sit liv ca), fordi jeg skulle så langt ud i banen, at jeg selv tvivlede på, at hun blev siddende :oops: og så gjorde hun jo ikke....

Jeg tøvede et sekund hvor jeg tænkte: "sæt hende tilbage og få ros af Sanne.... eller skid hul i det og tag skideballen senere" :mrgreen: jeg valgte det sidste, og endte så med ros alligevel :lol: dog sagde Sanne, at hun tydeligt havde kunnet se "jeg tager skideballen" beslutningen i mit ansigt :lol:

 

Og så løb hun ellers, som lyn og torden og tog endnu en perfekt! slalom... og vupti så var vi pludselig fejlfri! og skulle aflevere en startbog og så var vi pludselig også nummer et :shock: :banan:(ok, der var så også kun 4 hunde i klassen, og kun 2 af os var fejlfri - eller var det 3 - men vi var hurtigst :mrgreen: )

 

Og skulle på podie og have pokal og alt muligt :mrgreen: store sager... jeg var helt høj! og er det stadig :blink:

 

edit: video er nu kommet, ligger på side 5. Videoer kommer, men de ligger på Sannes kamera, så det bliver nok først engang i næste uge... Her til sidst får i dog lige et billede af Karla, med dagens præmiehøst :klap:

 

edit: I skulle da heller ikke snydes for en meget glad mig på podiet :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sådan, hvor er det sejt :klap: Lyder til at være en god dag :-D

 

Var stævnet godt? jeg træner jo derude til dagligt og hold der har været mange forberedelser :-)

 

det var en god dag - omend nooooget lang... da de første havde præmieoverrækkelse efter MAXIZOO cuppen... så fra ca kl 14 til 18 gik vi sådan set bare og ventede på at få vores præmie og komme hjem....

 

men det var en god dag og de holdt tidsplanerne rimeligt, hvilket var dejligt :-D vejret kunne man have ønsket bedre, men der er jo 3 dage endnu af stævnet, så de kan nå at få solskin endnu...

 

vi var dog kun tilmeldt idag, da jeg oprindeligt havde tænkt vi skulle løbe på søndag i Odense... men så fik jeg os ikke meldt til i tide :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

det var en god dag - omend nooooget lang... da de første havde præmieoverrækkelse efter MAXIZOO cuppen... så fra ca kl 14 til 18 gik vi sådan set bare og ventede på at få vores præmie og komme hjem....

 

men det var en god dag og de holdt tidsplanerne rimeligt, hvilket var dejligt :-D vejret kunne man have ønsket bedre, men der er jo 3 dage endnu af stævnet, så de kan nå at få solskin endnu...

 

vi var dog kun tilmeldt idag, da jeg oprindeligt havde tænkt vi skulle løbe på søndag i Odense... men så fik jeg også ikke meldt til i tide :stupid:

 

Hold da op, det var også lang tid! ja det er rigtig trist med vejret, håber det bliver bedre. Stort tillykke igen, I er da bare alt for seje :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, så så man da lige Super Karla vinde klasse 1 spring, på dagens stævne i Viby :banan:

 

Vi var tilmeldt i klasse 1 agility og spring, og dagens mål var at tage en slalom med alle 12 pinde! (det var jo det vi blev disket på i begge løb sidste konkurrence)

 

Vi blev disket i agility på grund af førerfejl :stupid: jeg var ikke tydelig nok. Banen indholdt masser af fælder, den ene dumpede vi i :rolleyes: balancebom og tunnelindgang placeret lige ved siden af hinanden... Karla skulle i tunnellen, men grundet vag handling valgte hun balancen.... udover dette og et par småsjuske fejl fra mig, så var det dog et super løb... hun tog vippen og slalom perfekt og uden tøven... og hun havde fuld knald på :klap:

 

Spring-banen var også fuld af fælder, men vi kom igennem dem alle! Hun tyvstartede dog (for første gang i sit liv ca), fordi jeg skulle så langt ud i banen, at jeg selv tvivlede på, at hun blev siddende :oops: og så gjorde hun jo ikke....

Jeg tøvede et sekund hvor jeg tænkte: "sæt hende tilbage og få ros af Sanne.... eller skid hul i det og tag skideballen senere" :mrgreen: jeg valgte det sidste, og endte så med ros alligevel :lol: dog sagde Sanne, at hun tydeligt havde kunnet se "jeg tager skideballen" beslutningen i mit ansigt :lol:

 

Og så løb hun ellers, som lyn og torden og tog endnu en perfekt! slalom... og vupti så var vi pludselig fejlfri! og skulle aflevere en startbog og så var vi pludselig også nummer et :shock: :banan:(ok, der var så også kun 4 hunde i klassen, og kun 2 af os var fejlfri - eller var det 3 - men vi var hurtigst :mrgreen: )

 

Og skulle på podie og have pokal og alt muligt :mrgreen: store sager... jeg var helt høj! og er det stadig :blink:

 

Videoer kommer, men de ligger på Sannes kamera, så det bliver nok først engang i næste uge... Her til sidst får i dog lige et billede af Karla, med dagens præmiehøst :klap:

 

edit: I skulle da heller ikke snydes for en meget glad mig på podiet :mrgreen:

Hvor flot!!! hun er da bare dygtig.. tillykke tillykke :klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Et meget stort tillykke til dig og Karla - det er edderbankeme flot, at I så hurtigt får Jeres 1. pind og bare kører med klatten :5up:

 

Klap dig selv på skulderen og så lige en ekstra gang fra mig... og et blidt klap til Karla - Well done :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Navnet var lige det bedste jeg kunne finde på, ville gerne have lidt anonymitet skulle min kære stalker få endnu et tilbagefald...

 

Øhh - hvad er jeg gået glip af? :vedikke:

 

Og ja jeg er nysgerrig anlagt af natur :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...