Lonny Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Vores nabo har et 6.000 kvm indhegnet område og det har vi fået lov at benytte så ofte vi vil :banan: Bemærk Luna's fantastiske indkald ca. 30 sekunder inde i videoen, jeg har dog klippet min stemme ud, men hun er til at genkende på de flagrende ører :blink: [media]http://www.youtube.com/watch?v=UCF94uGjLmI[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Årrhh hvad - hun får da brændt noget krudt af... Og fed baghave...!! Sådan en nabo vil jeg også have..!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Årrhh hvad - hun får da brændt noget krudt af... Og fed baghave...!! Sådan en nabo vil jeg også have..!! Vi er også bare så glade for ham Desværre har han sat huset til salg, så lige nu er vi så ondskabsfulde at vi krydser fingre for at ingen vil købe det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Sikken pragtfuld video :hjerte: Og man bliver da total i sommer-stemning :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Sikke en herlig tumleplads Super nabo :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Vi er også bare så glade for ham Desværre har han sat huset til salg, så lige nu er vi så ondskabsfulde at vi krydser fingre for at ingen vil købe det Haha... I er sørme også nogle elskelige naboer... Ellers må i virkelig bruge alle tænkelige fedtetricks for at bibeholde Lunas legeplads... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Eeejj, hvor ser det skøønt ud! Basse er meeeeget misundelig på Lunas søde søde nabo! Hvor er det bare skønt at have adgang til sådan et lækkert område Og bare rolig, sådan som markedet er pt, får huset sikkert nemt lov at stå et års tid inden det ryger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Ai, en dejlig video Og så bringer den da én totalt i sommerstemning, med pusserfuglen (guldspurv) i baggrunden :hjerte: Og hvor må det være fedt for Luna! Vi er også bare så glade for ham Desværre har han sat huset til salg, så lige nu er vi så ondskabsfulde at vi krydser fingre for at ingen vil købe det Øv da Hvis det nu skulle blive solgt, så håber jeg I får nogle lige så søde naboer! Så Luna stadig har mulighed for rigtig at boltre sig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 hvor ser hun lykkelig ud og sikke en dejlig nabo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Åååårh hvor snyd! Sådan en nabo vil vi også have! Hvor ser hun bare glad ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Ej, en fed nabo - hvor er det bare pænt af ham - bare det var os :5up: Hun nyder det bare i fulde drag, kan man se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Haha... I er sørme også nogle elskelige naboer... Ellers må i virkelig bruge alle tænkelige fedtetricks for at bibeholde Lunas legeplads... Ja, er vi ikke søde :blink: Vi er gået i gang med en plan om at fedte for bonden der har marken rundt omkring vores hus, vi vil gerne lokke har til at sælge jorden til os, så kan Luna få sin helt egen kæmpe indhegning og vores hus vil stige væsentlig i pris Eeejj, hvor ser det skøønt ud! Basse er meeeeget misundelig på Lunas søde søde nabo! Hvor er det bare skønt at have adgang til sådan et lækkert område Og bare rolig, sådan som markedet er pt, får huset sikkert nemt lov at stå et års tid inden det ryger Det ligger midt ude i ingenting, her går ingen busser og der er 3 km til nærmeste brugs og sole (som er ved at lukke), og huset oster 4,5 mill, så vi har ikke nogen forventninger om at det ryger lige med det samme :blink: Ai, en dejlig video Og så bringer den da én totalt i sommerstemning, med pusserfuglen (guldspurv) i baggrunden :hjerte: Og hvor må det være fedt for Luna! Øv da Hvis det nu skulle blive solgt, så håber jeg I får nogle lige så søde naboer! Så Luna stadig har mulighed for rigtig at boltre sig! Desværre tror jeg ikke du møder mange mennesker der er lige så søde til at dele som vores nabo, så jeg tror ikke at en evt. ny nabo sådan lige vil dele sin jord... hvor ser hun lykkelig ud og sikke en dejlig nabo Ja, hun elsker det Naboen har selv to hunde der render rundt i den indhegning, så hver gang hun kommer derover så er der nye dufte fra disse to hunde, og det gør det jo endnu mere spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Dejlig videofilm og dejlig tumleplads Du kalder Lunas ører for "Flagrende ører" - min Boxertæve Mitter har samme slags ører, dem kalder jeg for "Fartører" Rent faktisk har Fox herinde fra døbt dem "pipi ører", fra pippe langstrømpe Men fartører er også et rigtig godt forslag, og kært barn har jo mange navne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Rent faktisk har Fox herinde fra døbt dem "pipi ører", fra pippe langstrømpe Men fartører er også et rigtig godt forslag, og kært barn har jo mange navne Hun hedder altså Pippi og jeg er gået i gang med at klikkertræne hende til at reagerer på navnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hun hedder altså Pippi og jeg er gået i gang med at klikkertræne hende til at reagerer på navnet Ja, og det reagerede hun rent faktisk ret hurtigt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hvem der lige havde 4-5 millioner!! Charles ville elske at have sin helt egen fasanmark! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hvem der lige havde 4-5 millioner!! Charles ville elske at have sin helt egen fasanmark! Ja, det er også en af Luna's yndlingsbeskæftigelser, men hun når heldigvis ikke at fange dem som du kunne se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 :klap::klap::hjerte::hjerte::hjerte: livsnyder :klap: cujo kigger forbi over sommeren en dag... så tager vi andre (mig, heidi og hjalte) i sommerland og tilbage til en varm grill hos jer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 :klap::klap::hjerte::hjerte::hjerte: livsnyder :klap: cujo kigger forbi over sommeren en dag... så tager vi andre (mig, heidi og hjalte) i sommerland og tilbage til en varm grill hos jer :5up: Det lyder da som en god plan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Sikke en dejlig nabo og sikke en dejlig Luna!:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Skønt sted... Og hvor hun nyder det:lun: Håber den nye nabo er lige så flink... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Vi er også bare så glade for ham Desværre har han sat huset til salg, så lige nu er vi så ondskabsfulde at vi krydser fingre for at ingen vil købe det Hvem der dog bare vandt BIG i lotto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Hvem der dog bare vandt BIG i lotto Ja, jer vil vi gerne have som naboer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Ja, jer vil vi gerne have som naboer Taak og ilm sku! Det ku også være den rene fest :banan: (drømmer jo om at flytte på tilbage ud på landet igen, men det kræver jo bil og bil kræver en bedre økonomi - suk!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts