Hop til indhold

Vi elsker vores nabo


Lonny
 Share

Recommended Posts

Vores nabo har et 6.000 kvm indhegnet område og det har vi fået lov at benytte så ofte vi vil :banan:

 

Bemærk Luna's fantastiske indkald ca. 30 sekunder inde i videoen, jeg har dog klippet min stemme ud, men hun er til at genkende på de flagrende ører :blink:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=UCF94uGjLmI[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrhh hvad - hun får da brændt noget krudt af...:-)

 

Og fed baghave...!! Sådan en nabo vil jeg også have..!!

 

Vi er også bare så glade for ham :lun:

 

Desværre har han sat huset til salg, så lige nu er vi så ondskabsfulde at vi krydser fingre for at ingen vil købe det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er også bare så glade for ham :lun:

 

Desværre har han sat huset til salg, så lige nu er vi så ondskabsfulde at vi krydser fingre for at ingen vil købe det :oops:

 

Haha... I er sørme også nogle elskelige naboer...:mrgreen:

 

Ellers må i virkelig bruge alle tænkelige fedtetricks for at bibeholde Lunas legeplads...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, en dejlig video :lun: Og så bringer den da én totalt i sommerstemning, med pusserfuglen (guldspurv) i baggrunden :hjerte:

 

Og hvor må det være fedt for Luna!

 

Vi er også bare så glade for ham :lun:

 

Desværre har han sat huset til salg, så lige nu er vi så ondskabsfulde at vi krydser fingre for at ingen vil købe det :oops:

 

Øv da :cry: Hvis det nu skulle blive solgt, så håber jeg I får nogle lige så søde naboer! :x: Så Luna stadig har mulighed for rigtig at boltre sig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha... I er sørme også nogle elskelige naboer...:mrgreen:

 

Ellers må i virkelig bruge alle tænkelige fedtetricks for at bibeholde Lunas legeplads...

 

Ja, er vi ikke søde :blink:

 

Vi er gået i gang med en plan om at fedte for bonden der har marken rundt omkring vores hus, vi vil gerne lokke har til at sælge jorden til os, så kan Luna få sin helt egen kæmpe indhegning og vores hus vil stige væsentlig i pris :x:

 

Eeejj, hvor ser det skøønt ud! :D

 

Basse er meeeeget misundelig på Lunas søde søde nabo!

 

Hvor er det bare skønt at have adgang til sådan et lækkert område :)

 

Og bare rolig, sådan som markedet er pt, får huset sikkert nemt lov at stå et års tid inden det ryger ;)

 

Det ligger midt ude i ingenting, her går ingen busser og der er 3 km til nærmeste brugs og sole (som er ved at lukke), og huset oster 4,5 mill, så vi har ikke nogen forventninger om at det ryger lige med det samme :blink:

 

Ai, en dejlig video :lun: Og så bringer den da én totalt i sommerstemning, med pusserfuglen (guldspurv) i baggrunden :hjerte:

 

Og hvor må det være fedt for Luna!

 

 

 

Øv da :cry: Hvis det nu skulle blive solgt, så håber jeg I får nogle lige så søde naboer! :x: Så Luna stadig har mulighed for rigtig at boltre sig!

 

Desværre tror jeg ikke du møder mange mennesker der er lige så søde til at dele som vores nabo, så jeg tror ikke at en evt. ny nabo sådan lige vil dele sin jord...

 

hvor ser hun lykkelig ud :lun: og sikke en dejlig nabo

 

Ja, hun elsker det :lun:

 

Naboen har selv to hunde der render rundt i den indhegning, så hver gang hun kommer derover så er der nye dufte fra disse to hunde, og det gør det jo endnu mere spændende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig videofilm og dejlig tumleplads :-)

Du kalder Lunas ører for "Flagrende ører" - min Boxertæve Mitter har samme slags ører, dem kalder jeg for "Fartører" :-)

 

Rent faktisk har Fox herinde fra døbt dem "pipi ører", fra pippe langstrømpe :lun:

 

Men fartører er også et rigtig godt forslag, og kært barn har jo mange navne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Rent faktisk har Fox herinde fra døbt dem "pipi ører", fra pippe langstrømpe :lun:

 

Men fartører er også et rigtig godt forslag, og kært barn har jo mange navne :-D

 

Hun hedder altså Pippi :lun: og jeg er gået i gang med at klikkertræne hende til at reagerer på navnet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...