Hop til indhold

Bidt af chihuahua


guanomo
 Share

Recommended Posts

Ja nu er cujo blevet bidt igen :stupid:

 

vi stodog hilste på nogle mennesker ud foran huset, såkom en kvinde ud og en lille dreng... bagefter en lille sort chi ...

farede hen til cujo og snuste kort og HAPS sad den i cujo hængemule :vuf:

cujo rystet på hovedet og gav den nogle dask med poterne.. :evil:

 

ejeren tog fat i sin hund i nakken, skrigende, ville jeg også gøre hvis jeg blev båret sådan og ejeren skreg NEJ HEKTOR..

 

så gik han ind med hunden og knægten på 3-4 år fik lige svader om at man skulle huske at lukke døren..

 

det bløder en lille smule, hunden fik fat i noget af det løse og lavede et lille hul ...

 

Men da den sprang i hovedet på cujo tænkte jeg bare "shit nej :shock:"

 

han gloede efter den da den blev "båret" ind og da den var ude af syne ville han bare hilse på de menensker igen ...

det "morede" dem lidt deres lilel kræ "tog kampen op" som de udtrykt det..

men havde de mon gjort det hvis cujo havde bidt igen? tror jeg næppe..

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan man more sig over at ens hund bider en anden :confused: fint nok at de fjernede den, men jeg synes desværre at der findes en del små hundeejere (bestemt ikke alle det ved jeg godt) som synes det er ok at deres hunde er dårligt opdragede/udviser problemadfærd fordi de er så små at man kan tage dem op på armen når det sker...

Vi har kun haft vores hvalp i 5 uger og jeg har snart ikke tal på alle de gange jeg er stødt på en hundejer med en lille hund der kigger på os og siger: nå en labrador så er i jo nødt til at træne med den :damn: :evil:

 

Håber at Cujo har det fint ovenpå oplevelsen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sejt at Cujo tog det så cool :klap: :klap:

 

Slutning på dit indlæg vil jeg ikke svare på, men du kender min holdning :blink:

jeg ved hvad du tænker og vi har samme holdning der :blink:

Åh skræk.... Godt at Cujo er sådan en "tilbagelænet" dreng. Håber han ikke følte det som meget mere end et myggestik...

nej han opdagede vist intet, han hverken knurrede eller noget...

Hvor er han bare dygtig :lun:

 

Og hold da op hvor kan jeg godt forstå hvorfor dit hjerte frøs til is lige der, vi ved jo udemærket godt hvem der havde fået skylden hvis det der var gået galt :ae:

ja det frøs en del, han kan jo ikke lide "sure" truende hunde, men ham var åbenbart for lille til cujo's selvværd :vedikke:

så var glad for han tog det sådan, og er hammer stolt af han tog det sådan, han ville gerne have den væk, men det var mere med poterne og ryste sig hovedet.

hverken knurren eller noget fis der.

 

Øv altså, stakkels Cujo:cry:

 

Og flot klaret af ham:-D

tak, han tog det forbavsende pænt.

 

Hvordan kan man more sig over at ens hund bider en anden :confused: fint nok at de fjernede den, men jeg synes desværre at der findes en del små hundeejere (bestemt ikke alle det ved jeg godt) som synes det er ok at deres hunde er dårligt opdragede/udviser problemadfærd fordi de er så små at man kan tage dem op på armen når det sker...

Vi har kun haft vores hvalp i 5 uger og jeg har snart ikke tal på alle de gange jeg er stødt på en hundejer med en lille hund der kigger på os og siger: nå en labrador så er i jo nødt til at træne med den :damn: :evil:

 

Håber at Cujo har det fint ovenpå oplevelsen...

han havde det fint, og tog sig vist ikek af det.

Der er tæver i området i øjeblikket, så han har travlt nok med at gå og søge på gåturerne og tude og pive efter dem :lol:

 

han fik et frossen ben da vi kom hjem, så han lige kunne få lidt guf..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Super flot at han tager det så cool :5up:.

 

Men ja hvad nu hvis han havde bidt igen, så havde de næppe ståede og morede sig og Cujo var nok hurtigt udråbt som kamphund :damn:.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er han dygtig han tog det så pænt :lun:

 

at de kan stå og more sig over det syntes jeg godt nok er noget mærkeligt noget!:???:

 

Jeg ville sku ikke syntes det var specielt sjovt vis Zita var randt hen og havde bidt en anden hund lige meget hvor lidt skade hun havde gjort ville jeg sige mange gange undskyld over jeg ikke havde haft kontrol over min hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

øøøv en træls oplevelse..

 

Bitten har for ikke så længe siden haft held med at bide hul på Asta, og selvom Asta selv var igang med at proppe sit hovede ned i Bittens mund så har jeg VILDT dårlig samvittighed over at hun ville gøre det..

Hvis det var min hund der hang der og dinglede ville jeg ikke kunne være i mig selv for undskyldninger!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså godt se det sjove :genert::oops: Jeg får et billede for mit indre blik af en lille irriterende "tingest" som hænger i skægget på Cujo og som han forsøger at komme af med ved at ryste på hovedet og puste af, på samme måde som vi andre forsøger at vifte en myg væk, hvis vi ikke kan komme til at bruge hænderne :mrgreen: Men det er så også kun sjovt fordi Cujo bevarede roen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fantastisk flot Cujo tog det så pænt. Nårh.. :lun:

 

Enig!

Jeg læste det her i går og kunne slet ikke finde på noget at skrive. Jeg synes den type adfærd fra småhundeejere er så totalt uacceptabel at jeg ikke kan finde ord for det - ikke nogle pæne i hvert fald :oops:

 

Det kunne have gået så frygtelig galt for Cujo, bare fordi sådan en *beep* ikke var sit eget ansvar bevidst :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig!

Jeg læste det her i går og kunne slet ikke finde på noget at skrive. Jeg synes den type adfærd fra småhundeejere er så totalt uacceptabel at jeg ikke kan finde ord for det - ikke nogle pæne i hvert fald :oops:

 

Det kunne have gået så frygtelig galt for Cujo, bare fordi sådan en *beep* ikke var sit eget ansvar bevidst :evil:

 

Jeg var vist også mest i chok så jeg ingenting fik sagt, der kørte mange frygt senarier rundt i mit hoved da den sprang på cujo :shock:

 

Men det var også et uheld, da de glemte at lukke hoveddøren, så ja uacceptabelt at de glemte det, men de lod også knægten på 3-4 år gå ud sidst og så lige skælde ham ud for ikke at lukke døren :evil:

De er lige flyttet ind for nogle uger siden i et lejet hus længere ned af vejen.

 

Ejeren der tog hunden kom ikke ud igen imens jeg var der så ved ikke om cujo har lavet noget skade på denne lille, hans poter kan slå hårdt på sådan et lille tyndt skelet jo.

 

Men han var sig selv igen i morges, da han lige skulle puste sig og knurre da en hund på den anden side af vejen stod og gøede af cujo og "dansede". :lol:

Så provokerende hunde skal stadigvæk sættes på plads, tror han blev overrasket i går ... sådan helt paf !

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er Cujo bare dygtig. Det kan i godt være stolte af...

 

Men selvom min lille chihuahua har været løbet i hovedet på et par hunde ved en fejl (han bider dog ikke, gør kun), så ville jeg da være fuldt klar over at det var min skyld hvis der skete noget, og jeg har haft lige dårlig samvittighed begge gange og er blevet enormt nervøs.:oops::damn:

Og fordi vi er småhunde ejere er det ikke ensbetydende med at vi ikke opdrager vores hunde og synes at den dårlige opførsel er iorden:vedikke::blink:

 

Lige en side bemærkning, en fir-årig knægt der selv skal huske at lukke døren så hunde ikke løber ud, det er vel da ikke hans hund???:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Seje Cujo :cool: :5up:

 

Har du meldt overfaldet til politiet?

 

Den kan opfattes ironisk og inderst inde ved jeg også godt, at det er sådan lidt... men jeg ville selv være fristet i en eller anden grad til at gøre det, nu jeg sidder og tænker efter.

I situationen ville jeg nok ikke tænke over det, netop pga størrelsen på hunden og at der ikke skete mere end, at der kom hul - men du burde overveje det, hvis du ikke allerede har gjort det.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Lige en side bemærkning, en fir-årig knægt der selv skal huske at lukke døren så hunde ikke løber ud, det er vel da ikke hans hund???:hmm:

jeg synes også det var synd for knægten han skulle hænge på den :shock:

Og fordi vi er småhunde ejere er det ikke ensbetydende med at vi ikke opdrager vores hunde og synes at den dårlige opførsel er iorden

Nej da ;) desværre er der flere her i området med den der "nåå skal du lige puste dig op foran den store hund" attitude, desværre.

Et midnretal ødelægger det for flertallet, det ses overalt i forskellige henseende.

Seje Cujo :cool: :5up:

 

Har du meldt overfaldet til politiet?

 

Den kan opfattes ironisk og inderst inde ved jeg også godt, at det er sådan lidt... men jeg ville selv være fristet i en eller anden grad til at gøre det, nu jeg sidder og tænker efter.

I situationen ville jeg nok ikke tænke over det, netop pga størrelsen på hunden og at der ikke skete mere end, at der kom hul - men du burde overveje det, hvis du ikke allerede har gjort det.

nej har ikke meldt det og har ingen planer om at gøre det.

 

Og så har jeg svært ved at kalde det et overfald, nok fordi det var et harmløst "bid"/markering og david/goliat agtigt.

De snuste trods alt kort før den blev sur.

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...