Hop til indhold

Juli-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fik lige luftet kameraet i går aftes. Det var jo rigtig skønt vejr.

 

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15601-en-dejlig-sommeraften.jpg

 

Kontakt

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15602-img-2301.jpg

 

I skygge ved søen.

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15603-sommeraften-ved-soen.jpg

 

Hov! Hvad var det?

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15604-img-2322.jpg

 

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15605-sommeraften-ved-soen.jpg

 

I denne varme vil Gracie gerne sove på altanen.

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15606-gracie-vil-gerne-sove-pa-altanen-nar-der-er-sommer-og-tropenat-i-danmark.jpg

 

I tilfælde af at hun ville gå i stuen eller soveværelset og dryppe, havde hun fået sine løbetidsbukser i str. 5 år på. Dem tog hun dog af i nattens løb, men hun blev ude på altanen.:mrgreen:

Er de ikke fine?

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15607-gracie-i-hjemmelavede-lobetidsbukser-str-5-ar-som-hun-dog-tig-af-i-nattens-lob.jpg

 

Hun er sørme smuk. :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft en super hygge dag i dag. Først var vi i haven og hygge og hundene samlede godter op af baljer og så var vi en tur ved søen så hundene kunne køle lidt af :-D

 

Nova finder godbidder:

[ATTACH]29557[/ATTACH]

 

[ATTACH]29558[/ATTACH]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=igvjBoAzGUM[/media]

Dumle finder godbidder:

[ATTACH]29559[/ATTACH]

 

[ATTACH]29560[/ATTACH]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=IfRwoNkiY7U[/media]

Hygge i haven:

[ATTACH]29561[/ATTACH]

 

Hygge ved søen (ja de bliver altså nødt til at være i snor dernede her i turistperioden, men det passer dem ikke altid helt :lol:).

[media]http://www.youtube.com/watch?v=waXcQbo7erc[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt nyt herfra :)

 

TildeThayson.jpg

Thayson har haft ondt i mavsen.. Så Tilde har selvfølgelig passet gooodt på storebror :lun:

 

tildehngetr.jpg

Tildes første møde med min anden bror :lun: Snork snork:engel:

 

tildetilringridning2010.jpg

Tilde til ringridning-optog idag... Bemærk alle fødderne på den anden side... Og hun var sååå dygtig :)

 

 

Hvalpemave :lun::lun::lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hygge på plænen:

[ATTACH]29632[/ATTACH]

 

Syntes også lige i skal se Novas nye halsbånd, som vi har fået hentet ved Lædermor. Det skal bruges til træning, men derfor må det jo godt være fint :-D Jeg er bare SÅ glad for det :hjerte:

[ATTACH]29633[/ATTACH]

 

[ATTACH]29634[/ATTACH]

 

[ATTACH]29635[/ATTACH]

 

[ATTACH]29636[/ATTACH]

 

[ATTACH]29637[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert halsbånd :-)

 

Hvor er det fra? :oops: Er det en du kender som laver dem, eller hvordan?

Takker.

Cocker Aslan jeg har postet billeder af herinde, det er hans ejer.

 

Ja det er godt nok et flot halsbånd. Sådan et ville jeg gerne have.

Lædermor siger mig et eller andet. Er hun bruger herinde?

Takker, jeg er også bare glad for det :hjerte:

Jeps, det er det hun er ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et par dårlige mobilbilleder af Karla... det første modtog jeg fra svigerne mens jeg var i USA

[media]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs036.ash2/35182_427239443376_38821563376_4454761_2577510_n.jpg[/media]

 

Og dette er fra idag, hvor jeg endelig er hjemme ved min hundevaps igen :hjerte:

 

[media]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs071.ash2/36919_427240518376_38821563376_4454769_4919168_n.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hygge på plænen:

[ATTACH]29632[/ATTACH]

 

Syntes også lige i skal se Novas nye halsbånd, som vi har fået hentet ved Lædermor. Det skal bruges til træning, men derfor må det jo godt være fint :-D Jeg er bare SÅ glad for det :hjerte:

[ATTACH]29633[/ATTACH]

 

[ATTACH]29634[/ATTACH]

 

[ATTACH]29635[/ATTACH]

 

[ATTACH]29636[/ATTACH]

 

[ATTACH]29637[/ATTACH]

 

Wow et lækkert halsbånd! :5up: Hvis jeg havde en hund, der brugte halsbånd, skulle den klart have sådan et.

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow et lækkert halsbånd! :5up: Hvis jeg havde en hund, der brugte halsbånd, skulle den klart have sådan et.

 

Takker :-D

Vi bruger normalt også sele, men skal vi engang i konkurrence i lydighed er det stadig ikke lovligt :roll: men halsbåndet må man helt selv bestemme, så vi besluttede at få lavet nogle lækre brede og bløde halsbånd til hundene til træning. Vi syntes alligevel det er bedst at de vænner sig til det, istedet for at vi pludselig tager selen af og sætter snoren i halsbåndet i en konkurrencesituation, der er vist rigelig med stress uden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hygge på plænen:

[ATTACH]29632[/ATTACH]

 

Syntes også lige i skal se Novas nye halsbånd, som vi har fået hentet ved Lædermor. Det skal bruges til træning, men derfor må det jo godt være fint :-D Jeg er bare SÅ glad for det :hjerte:

[ATTACH]29633[/ATTACH]

 

[ATTACH]29634[/ATTACH]

 

[ATTACH]29635[/ATTACH]

 

[ATTACH]29636[/ATTACH]

 

[ATTACH]29637[/ATTACH]

 

 

Lækkert, lækkert halsbånd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...