CrazyDogLady Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Nogle der kender nogle fantastiske GD-opdrættere?? Avlshundene skal være gule eller tigrestribede og gerne den brede slags. Smid gerne et link til opdrætters hjemmeside... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Kender ikke nogen opdrættere. Men hvis du går efter en anerkendt DKK opdrætter, så er du nogenlunde sikret. Du skal alligevel altid selv besøge kennelen og danne dit eget indtryk af forholdene: grand-fergo.com Kennel Hedebogaard Kennel Great-Bel - Danmarks førende hundeopdræt (de skriver at de kun avler sort og harlekin, men det kan jo have ændret sig... Forside - www.granddanois-biz.dk (ser god ud..) Q-Kuld/Q-Litter - maxidans (gui.. de har hvalpe lige nu... ØJ... hvor er de nuttig...) osvosv... Når du er på en kennels hjemmeside, så har de tit et menupunkt, der hedder "links". og der kan der tit gemme sig links til andre kenneler.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Åh, Maxidan lavede en gang så fantastisk et flot og lækkert kuld. Mener det var et J-kuld. Ser faktisk ud til at det er en tæve fra det kuld, der nu har hvalpe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nanett Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Jeg fik min gamle gd tæve (tiger) fra kennel sunyard: Min forside - www.kennelsunyard.dk Men hvad angår racestandarder osv, kan jeg desværre ikke rådgive. Mine hunde bruger jeg jo ikke til udstilling. De skal bare være sunde og raske og have et godt sind. Held og lykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Grand Fergo har også profil herinde.. Og de er nogle rigtig søde mennesker... Vi har besøgt dem, og mødt dem på udstillinger, deres hunde er bare så glade:hjerte: Vi har ikke købt derfra (endnu:mrgreen:) men håber snart vi gør.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Forresten, skal i udvide flokken? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Forresten, skal i udvide flokken? Hvor var det nu Fergo lå henne af i landet?? Narj ikke vis du spørger kærestemanden Ej, det er bare researce til når Nala skal over regnbuebroen... Kan godt lide at være forberedt... Hvor købte i jeres skønne GD? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Hvor var det nu Fergo lå henne af i landet?? Narj ikke vis du spørger kærestemanden Ej, det er bare researce til når Nala skal over regnbuebroen... Kan godt lide at være forberedt... Hvor købte i jeres skønne GD? Den ligger nordvest sjælland. Freya købte vi ved en kennel som jeg ikke vil anbefale, vi har været heldige med hende, men jeg har efterfølgende ikke hørt godt om stedet. Jeg håber på at vi skal udvide, når de får næste kuld, Freya vil gerne have en lillebror, det bilder jeg hende ihvertfald ind:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Forresten, det er den brede de har... Den kan jeg nemlig også selv bedst lide:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Synes godt nok det er langt væk. Vil gerne følge hvalpen nøje, så det kunne være fint, hvis det lå i jylland... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Synes godt nok det er langt væk. Vil gerne følge hvalpen nøje, så det kunne være fint, hvis det lå i jylland... Maxidan ligger i Silkeborg Forside - maxidans Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Maxidan ligger i Silkeborg Forside - maxidans Ja de gør, har set på Maxidan's hunde MENGE gange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Kiggede lige ved maxidan, nååå nogle søde søde hvalpe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Kiggede lige ved maxidan, nååå nogle søde søde hvalpe... Ja de er bare SÅ kære Skal i hvert fald ikke på besøg, for at lure stedet, mens de har hvalpe... Hvor mange GD hvalpe kan der mon gemme sig i sit tøj? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Ja de er bare SÅ kære Skal i hvert fald ikke på besøg, for at lure stedet, mens de har hvalpe... Hvor mange GD hvalpe kan der mon gemme sig i sit tøj? :slem: Du skal vist komme iført telt så :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Ja de er bare SÅ kære Skal i hvert fald ikke på besøg, for at lure stedet, mens de har hvalpe... Hvor mange GD hvalpe kan der mon gemme sig i sit tøj? :slem: Mange hvis de bare ligger stille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Hvor mange GD hvalpe kan der mon gemme sig i sit tøj? :slem: Mange:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Ja de gør, har set på Maxidan's hunde MENGE gange Kan jeg godt forstå. Syntes der er noget ganske fantastisk over GD, men velvidende jeg aldrig skal have sådan en, har jeg aldrig set så meget mere på dem. Indtil en dag hvor jeg sad ringsekretær på en af deres udstillinger, hvor Maxidans J-kuld var juniorer. Tror der var 3-4 med fra kuldet, og de skilte sig bare så meget ud. På den positive måde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Kan jeg godt forstå. Syntes der er noget ganske fantastisk over GD, men velvidende jeg aldrig skal have sådan en, har jeg aldrig set så meget mere på dem. Indtil en dag hvor jeg sad ringsekretær på en af deres udstillinger, hvor Maxidans J-kuld var juniorer. Tror der var 3-4 med fra kuldet, og de skilte sig bare så meget ud. På den positive måde! Maxidans J-kuld er hel fantastisk, så flotte GD'er ser man sjældent, de er ca. 4 år i dag:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Et telt... hmm... :hmm: Det skal overvejes!! Der er bare ét eller andet ved GD'er... Den stolthed, storhed, charme, kluntethed, godhed, osv osv er ikke til at tage fejl af. MAnge mennesker bliver bare afskrækket af størrelsen. Min lab fylder mere sådan psykisk og til tider fysisk mere end min ellers 65 kg tunge GD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Houses of Apollon, dem vil jeg godt have hund fra vis jeg skal igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Skulle jeg have gul eller tigret GD, så skulle jeg uden tvivl have fra Grand Krøyer!! Grand Krøyer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Skulle jeg have gul eller tigret GD, så skulle jeg uden tvivl have fra Grand Krøyer!! Grand Krøyer Hun reducerer altid sine kuld til 6 hvalpe, efter hvad jeg har hørt. Så ikke et sted jeg ville købe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Hun reducerer altid sine kuld til 6 hvalpe, efter hvad jeg har hørt. Så ikke et sted jeg ville købe. Nej, det gør hun ikke... ved ikke lige hvem der har fundet på det. Men hvis man er i tvivl, så synes jeg da man skal spørge hende. Det er virkelig lækre hunde. Super godt temperament! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Hun reducerer altid sine kuld til 6 hvalpe, efter hvad jeg har hørt. Så ikke et sted jeg ville købe. Det er ikke korrekt.. Hun har reduceret en gang, i den tid, jeg kendte til hende.. Og det var ihvertfald mere end et kuld.. Og det var ikke til 6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts