Hop til indhold

Opdrætter af grand danois??


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Kender ikke nogen opdrættere.

Men hvis du går efter en anerkendt DKK opdrætter, så er du nogenlunde sikret. Du skal alligevel altid selv besøge kennelen og danne dit eget indtryk af forholdene:

 

grand-fergo.com

 

Kennel Hedebogaard

 

Kennel Great-Bel - Danmarks førende hundeopdræt (de skriver at de kun avler sort og harlekin, men det kan jo have ændret sig...

 

Forside - www.granddanois-biz.dk (ser god ud..)

 

Q-Kuld/Q-Litter - maxidans (gui.. de har hvalpe lige nu... ØJ... hvor er de nuttig...:lun:)

 

osvosv...

 

Når du er på en kennels hjemmeside, så har de tit et menupunkt, der hedder "links". og der kan der tit gemme sig links til andre kenneler..

Link til indlæg
Del på andre sites

Grand Fergo har også profil herinde.. Og de er nogle rigtig søde mennesker... Vi har besøgt dem, og mødt dem på udstillinger, deres hunde er bare så glade:hjerte:

 

Vi har ikke købt derfra (endnu:mrgreen:) men håber snart vi gør..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var det nu Fergo lå henne af i landet??

 

 

Narj ikke vis du spørger kærestemanden :engel:

 

 

Ej, det er bare researce til når Nala skal over regnbuebroen... Kan godt lide at være forberedt... Hvor købte i jeres skønne GD?

 

Den ligger nordvest sjælland.

 

Freya købte vi ved en kennel som jeg ikke vil anbefale, vi har været heldige med hende, men jeg har efterfølgende ikke hørt godt om stedet.

 

Jeg håber på at vi skal udvide, når de får næste kuld, Freya vil gerne have en lillebror, det bilder jeg hende ihvertfald ind:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissLuna
Ja de er bare SÅ kære :lun:

Skal i hvert fald ikke på besøg, for at lure stedet, mens de har hvalpe...

 

 

Hvor mange GD hvalpe kan der mon gemme sig i sit tøj? :vedikke::slem:

 

Mange hvis de bare ligger stille :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de gør, har set på Maxidan's hunde MENGE gange :lun:

 

Kan jeg godt forstå.

 

Syntes der er noget ganske fantastisk over GD, men velvidende jeg aldrig skal have sådan en, har jeg aldrig set så meget mere på dem. Indtil en dag hvor jeg sad ringsekretær på en af deres udstillinger, hvor Maxidans J-kuld var juniorer. Tror der var 3-4 med fra kuldet, og de skilte sig bare så meget ud. På den positive måde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan jeg godt forstå.

 

Syntes der er noget ganske fantastisk over GD, men velvidende jeg aldrig skal have sådan en, har jeg aldrig set så meget mere på dem. Indtil en dag hvor jeg sad ringsekretær på en af deres udstillinger, hvor Maxidans J-kuld var juniorer. Tror der var 3-4 med fra kuldet, og de skilte sig bare så meget ud. På den positive måde!

 

Maxidans J-kuld er hel fantastisk, så flotte GD'er ser man sjældent, de er ca. 4 år i dag:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et telt... hmm... :hmm: Det skal overvejes!!

 

 

Der er bare ét eller andet ved GD'er... Den stolthed, storhed, charme, kluntethed, godhed, osv osv er ikke til at tage fejl af. MAnge mennesker bliver bare afskrækket af størrelsen. Min lab fylder mere sådan psykisk og til tider fysisk mere end min ellers 65 kg tunge GD :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...