Hop til indhold

Beslutningen skal træffes


Umulia
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
:megaked::megaked::megaked:Har ingen ord der hjælper, den rigtige beslutning blev truffet, den var ubehagelig, men nødvendig!
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 182
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville ønske jeg kunne skrive noget, som kunne gøre sorgen mindre - men det kan jeg ikke..

 

Men jeg er helt sikker på at Leroy er dig evigt taknemlig for at du så ud over dig selv (og din søn), og tænkte på hvad der ville være bedst for Leroy - et liv i smerter, er ikke noget værdigt hundeliv. Du har virkelig kæmpet for Leroy - men nu har du også givet ham fred, du har fjernet alle hans smerter og givet ham friheden til at være en rigtig HUND, oppe i hundehimlen :hjerte: måske han har mødt lille Sitto.. :lun:

 

Savnet efter ham vil være stort - det er klart.. de stjæler lynhurtigt vores hjerte de dejlige hunde! Men er sikker på at Leroy sidder oppe i himlen, kigger ned og siger tak! Den tid han fik, fik hans hos dig - og er ret sikker på han ikke kunne have fået en bedre tid eller bedre familie noget andet sted! :kys:

 

Sender alle mine varmeste tanker til dig Umulia, din søn og også Vinnie.. :ae: Forstår godt du holder en pause - men som en anden også har skrevet, så håber jeg også du kommer tilbage - HF er ikke det samme uden dig.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

RIP, Leroy. Kom godt over Regnbuebroen og glæd dig til at alle dejlige hundebasser, der venter på at lege med dig dagen lang.

 

Jeg er så ked af det på dine vegne, Umulia. Det er forfærdeligt at skulle være den, der tager beslutningen om at afslutte et liv, men ikke desto mindre, må du tro på at det var det rigtige. Som andre skriver - et liv i smerte og fyldt med piller og bivirkninger er ikke et værdigt liv. Den største kærlighed er at kunne gøre en ende på lidelser og ikke at forsøge at holde liv i nogen for ens egen skyld. Det var det rigtige, du gjorde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nanett

Det er den sværeste beslutning man, som hundeejer, kan tage... Men det har været det rigtige for lille Leroy. Et liv i smerter og sygdom er ikke noget værdigt hundeliv :cry:

 

Jeg sender mine varmeste tanker til dig, din søn og Vinnie. Jeg ved hvor hårdt det er at miste sine logrende venner :megaked: Leroy har haft et alt for kort, men godt og forkælet liv og I har gjort alt hvad der har kunnet gøres for ham inden det ville blive uværdigt at blive ved at forsøge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

:ae::megaked:

 

Er helt tom og har ikke ord for hvor meget jeg føler med jer!

 

Håber i alle kommer bedst muligt igennem den næste meget svære tid.

 

Er så frygtelig ked af, at Leroy måtte slutte sig til alle de vidunderlige hunde, som stadig burde være her :cry:

 

De varmeste tanker til dig og familien!

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Tårerne triller lige nu...kan slet ikke have den slags...:megaked:

 

 

Hvil i fred lille Leroy....Du vil altid være i din families hjerter, selvom du ikke er her længere....:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan tager Vinnie det? Og din søn?

 

Sønnen er naturligvis ked af det, men han er jo lige blevet teenager, og prøver at holde "a stiff upper lip". Men jeg tror han sørger lidt når han er alene på sit værelse.

 

Vinnie er som sædvanlig svær at regne ud. På et tidspunkt da Leroy begyndte at vise tydelig svaghed, var hun en rigtig heks, og prøvede at jage ham væk fra hans mad. Det endte med at jeg måtte holde vagt over ham når han spiste.

Derefter begyndte hun at blive meget kontaktsøgende, og ville faktisk ligge i arm hver dag, hvilket ellers er meget sjældent.

Nu hvor Leroy er død, er det svært at sige hvad hun føler :vedikke: Hun virker måske en smule mere stille. Men nu får hun jo en masse ekstra opmærksomhed, og sådan vil det blive ved. Vi skal ikke have flere hunde :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...