Hop til indhold

Agilitytræning (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst solskin

Ej.. er helt flov :oops:

 

Her går jeg til agility, men har ikke formået at læse denne tråd :damn: Nu skal det være :lol:

 

Her står der garanteret masser af godt tip :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

her til aften har jeg været til min første time som "føl /aspirant" hvad man nu kalder det... i DCH. Hos Michael Houmann. Han bad mig om at tage kræet med for at se mig løbe, det var jo dejligt for os :mrgreen:

 

Vi løber et par baner sammen med de andre kursister og Karla hygger sig vældigt... Jeg dækker hende af i nærheden af Michael og står og ser på, at de andre løber... Michael går hen og snakker med hende, og de har følgende "samtale"

 

M: Har du spist en border collie?

K: mmmyyyymmmmm

M: Nå, bare en lille en? ja det tænkte jeg nok...

 

:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til morgen var KarinaO og jeg til afsluttende prøve på vores før-agilityhold. Og vi bestod da begge to!!! :banan:

 

Så nu er vi godkendte til at starte på et "rigtigt" agilityhold. Glæder mig til det, hundene trænger sq til at se lidt rigtige forhindringer... ;-)

 

Jaaaa!! Tillykke til os og vores superhunde.:banan:

Springer dig og Iso begynderagilityholdet over, eller hvordan?

 

Håber i øvrigt du har fået det bedre, og at Iso har fået spyttet den fløjte ud hun havde slugt?:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa!! Tillykke til os og vores superhunde.:banan:

Springer dig og Iso begynderagilityholdet over, eller hvordan?

 

Håber i øvrigt du har fået det bedre, og at Iso har fået spyttet den fløjte ud hun havde slugt?:mrgreen:

 

Stoooort tillykke til vores superhunde - der klarer det så flot selvom visse af førerne måske ikke var heeelt vågne endnu... :oops:;-)

 

Ved ikke helt hvordan det bli'r med hold, vi fortsætter jo på samme hold indtil videre. Men når de lægger nye hold, midt i marts, må vi se hvad der sker. :vedikke:

 

Iso spyttede fløjten ud så snart vi kom ud af hallen... ;) Og mit hoved er ok nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

STORT tillykke til jer begge - godt gået :5up:

 

Så begynder den "rigtige" træning, weeeeee :klap:

 

Nana og jeg var selv til træning her i aften, for første gang siden slutningen af november og det var FEDT :lol:

Der er først træning igen d.6. marts, men det gør nu ikke noget, da jeg skal på skiferie i uge 7 ( så ville der alligevel ryge 2 gange)

 

For første gang skulle vi løbe slalom, som en del af en bane og Nana var bare super sej - hun tog alle 12 pinde i andet forsøg, men bedst af alt så tog hun begge gange de rigtige indgange - thank you 2x2 :mrgreen:.

Vi nåede desværre kun slalom en enkelt gang, da tiden var gået, øv :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

STORT tillykke til jer begge - godt gået :5up:

 

Så begynder den "rigtige" træning, weeeeee :klap:

 

Nana og jeg var selv til træning her i aften, for første gang siden slutningen af november og det var FEDT :lol:

Der er først træning igen d.6. marts, men det gør nu ikke noget, da jeg skal på skiferie i uge 7 ( så ville der alligevel ryge 2 gange)

 

For første gang skulle vi løbe slalom, som en del af en bane og Nana var bare super sej - hun tog alle 12 pinde i andet forsøg, men bedst af alt så tog hun begge gange de rigtige indgange - thank you 2x2 :mrgreen:.

Vi nåede desværre kun slalom en enkelt gang, da tiden var gået, øv :cry:

 

2x2 rules!!! :banan: Fedt med sådan en god træning! Jeg havde selv en rigtig god gang med Frostie idag - hun løb simpelthen som en lille drøm... :5up: Og så ved jeg bare ikke om og hvis det overhoved det sker igen! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, har fået girokort fra AG-sted nr 2, de har flyttet os til tirsdag, hvor Petrine altså har andre aktiviteter, selvom de sagde det blev torsdag, suk, vil spørge om jeg så kan gå til Rally-O om torsdagen, ikke fordi jeg er vildt interesseret, men med det pænt høje kontingent, vil jeg have noget for pengene :evil: (og så håbe, jeg kan træne agility derude efter sommer)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, har fået girokort fra AG-sted nr 2, de har flyttet os til tirsdag, hvor Petrine altså har andre aktiviteter, selvom de sagde det blev torsdag, suk, vil spørge om jeg så kan gå til Rally-O om torsdagen, ikke fordi jeg er vildt interesseret, men med det pænt høje kontingent, vil jeg have noget for pengene :evil: (og så håbe, jeg kan træne agility derude efter sommer)

 

Var det fra TAK?

 

Jeg har nemlig ikke hørt fra dem endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

her til aften har jeg været til min første time som "føl /aspirant" hvad man nu kalder det... i DCH. Hos Michael Houmann. Han bad mig om at tage kræet med for at se mig løbe, det var jo dejligt for os :mrgreen:

 

Vi løber et par baner sammen med de andre kursister og Karla hygger sig vældigt... Jeg dækker hende af i nærheden af Michael og står og ser på, at de andre løber... Michael går hen og snakker med hende, og de har følgende "samtale"

 

M: Har du spist en border collie?

K: mmmyyyymmmmm

M: Nå, bare en lille en? ja det tænkte jeg nok...

 

:lol::lol:

Hehe :lol::lol:

 

Har ham Michael selv cavalierer? For så har han vist holdt kursus ude hos os, synes navnet siger mig noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej... :lol: Bordere.. :-)

 

Hmmm... kan det være ham Martin med Thai, du tænker ? (han må nok være én af dem, der klarer sig bedst med cavalier). :hmm:

 

Billeder her AGILITY - www.cavalierfamilien.dk

 

Frk. Smilla, det her er helt OT, men hvorfor har man i lang tid ikke kunnet se dit avatarbillede? Men dit brugernavn står alligevel sådan rykket ind på siden, som om der havde været et avatarbillede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Frk. Smilla, det her er helt OT, men hvorfor har man i lang tid ikke kunnet se dit avatarbillede? Men dit brugernavn står alligevel sådan rykket ind på siden, som om der havde været et avatarbillede?

 

Jeg ved det virkelig ikke. :confused: En dag var avatarbilledet bare væk og hver gang jeg forsøger at uploade (har simpelthen prøvet med adskillige mikroskpiske små - forskellige billeder) så siger den, at de alligevel er for store. Nu har jeg lidt opgivet. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det virkelig ikke. :confused: En dag var avatarbilledet bare væk og hver gang jeg forsøger at uploade (har simpelthen prøvet med adskillige mikroskpiske små - forskellige billeder) så siger den, at de alligevel er for store. Nu har jeg lidt opgivet. :vedikke:

 

Ellers må du få admin til at hjælpe. Vi vil jo gerne se på søde Smilla. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps - bestalingsfrist den 17. februar, så håber at få svar på min mail snart

 

Har fået brev og vores træning er ikke blevet flyttet (torsdag)

Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg gider være væk hjemmefra to dage om ugen, når jeg nu også arbejder 2 aftener om ugen - så er jeg ikke hjemme fra mandag til torsdag aften.

Og i øvrigt ved jeg ikke med sikkerhed om træningen i HH er om tirsdagen eller om torsdagen og det har altså første prioritet......:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej... :lol: Bordere.. :-)

 

Hmmm... kan det være ham Martin med Thai, du tænker ? (han må nok være én af dem, der klarer sig bedst med cavalier). :hmm:

 

Billeder her AGILITY - www.cavalierfamilien.dk

 

Det er ikke ham, men har godt lagt mærke til ham Thai, han er dælme dygtig :lun:

 

Kan slet ikke huske hvad han hed, bare at han var træner i Horsens og gik ind for store cavalierer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mangler virkelig hjælp til forkryds!

 

Det kager helt vildt, Cajsa ender stort set altid med at være på den forkerte side af mig. Det bliver ikke noget jeg kommer til at bruge så ofte, tror jeg, for hun er så hurtig at jeg sjældent når foran hende. Men det skal jo øves.

 

Så hvis nogen har nogle gode forslag til hvordan jeg kan træne det, vil jeg sætte stor pris på det :-D Jeg har 5 spring at gøre godt med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mangler virkelig hjælp til forkryds!

 

Det kager helt vildt, Cajsa ender stort set altid med at være på den forkerte side af mig. Det bliver ikke noget jeg kommer til at bruge så ofte, tror jeg, for hun er så hurtig at jeg sjældent når foran hende. Men det skal jo øves.

 

Så hvis nogen har nogle gode forslag til hvordan jeg kan træne det, vil jeg sætte stor pris på det :-D Jeg har 5 spring at gøre godt med.

 

en mølle er jo altid god at træne kryds på. Tror faktisk der ligger et par videoer i denne tråd eller evt. den anden agility-tråd vi havde.

 

Jeg skal ikke noget på lørdag, hvis det er? Så har du et sted at sætte op, så kører jeg gerne til Vejle til lidt hyggetræning? Ellers kan du også komme til Horsens... Jeg har plads, men kun slalom... ingen spring i øjeblikket

Link til indlæg
Del på andre sites

en mølle er jo altid god at træne kryds på. Tror faktisk der ligger et par videoer i denne tråd eller evt. den anden agility-tråd vi havde.

 

Jeg skal ikke noget på lørdag, hvis det er? Så har du et sted at sætte op, så kører jeg gerne til Vejle til lidt hyggetræning? Ellers kan du også komme til Horsens... Jeg har plads, men kun slalom... ingen spring i øjeblikket

 

Lørdag vil jeg meget gerne mødes! Jeg kan bare tage springene med? Der er godt et stadion lige hvor jeg bor, men forestiller mig at der er fodbold i weekenden.

Vil også meget gerne træne Mingus' slalom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag vil jeg meget gerne mødes! Jeg kan bare tage springene med? Der er godt et stadion lige hvor jeg bor, men forestiller mig at der er fodbold i weekenden.

Vil også meget gerne træne Mingus' slalom.

 

Jeg har et par steder her i nærområret vi kan være i fred... Ved du hvor Dyrskuepladsen/ Bygholm er?

 

Mt tlf nr 26350400, så kan vi lige aftale hvor og hvornår vi skal mødes :-D

 

PS. minn telefon er latterlig og istykker, så det er ikke sikkert, at du kan ringe til mig (Den går ud hvis jeg forsøger at ringe op / besvare opkald) men sms'er synes at virke :rolleyes::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et par steder her i nærområret vi kan være i fred... Ved du hvor Dyrskuepladsen/ Bygholm er?

 

Mt tlf nr 26350400, så kan vi lige aftale hvor og hvornår vi skal mødes :-D

 

PS. minn telefon er latterlig og istykker, så det er ikke sikkert, at du kan ringe til mig (Den går ud hvis jeg forsøger at ringe op / besvare opkald) men sms'er synes at virke :rolleyes::rolleyes:

 

Hehe, jeg sms'er dig lige så :lol:

 

Jeg aner intet om hvor noget i Horsens ligger, men har dog en nogenlunde pålidelig gps :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...