Hop til indhold

Agilitykonkurrencer (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi har også været afsted igen idag, har skrevet om det i landstræf tråden :-Dhttp://www.hunde-forum.dk/traening/17426-agility-rally-o-landstraef-3.html#post462899

 

Aj hvor flot!!!! :banan:

 

Stort tillykke :klap:

 

Og et lille tsk tsk...ikke såen når vores hunde blir trukket ned af os ejere, der fjoller :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tak tak :oops:

 

 

Synes også at Louie gjorde det rigtigt flot!! I er jo lige startet i klubben og træningen i Lyngby lyder ikke til at ha været fantastisk - og så oveni det, så var det første gang han prøver sådan noget stævne noget med alle de distraktioner som der er. I skal nok blive super skrappe til det :klap:

 

Tyson var SÅ dygtig på springbanen!!!! :banan:

Det var godt nok lidt skræmmende med hans dødsspring ud over vippen på agility-banen :shock: Men nej han nåede slet ikke at blive forskrækket eller noget, for han var så fokuseret på dig og at I skulle videre på banen. Lige bortset fra den dumme vippe, så ELSKER han det jo. Og hvor er det fedt så fokuseret han er blevet....selv når Lumi tér sig åndsvagt fordi hendes elskede ikke er hos hende, så er han 100 % på på banen!! :5up:

 

Det var en super hyggelig dag idag!!! :banan:

Og hyggeligt endelig at møde Louie og dig, Wendy. :-D

Og rigtigt at møde Caia og dig, Carina :-D

 

Lumi ligger fuldstændig færdig ved min fødder i hendes dyne-hule :lun:

 

Hun ligger nok og drømmer sødt om alt det lækre foder, hun vandt. :mrgreen:

 

Og så kan du jo passende udnytte freden på at redigere billeder og lægge dem ind. :slem: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tak tak :oops:

 

 

Synes også at Louie gjorde det rigtigt flot!! I er jo lige startet i klubben og træningen i Lyngby lyder ikke til at ha været fantastisk - og så oveni det, så var det første gang han prøver sådan noget stævne noget med alle de distraktioner som der er. I skal nok blive super skrappe til det :klap:

 

Tyson var SÅ dygtig på springbanen!!!! :banan:

Det var godt nok lidt skræmmende med hans dødsspring ud over vippen på agility-banen :shock: Men nej han nåede slet ikke at blive forskrækket eller noget, for han var så fokuseret på dig og at I skulle videre på banen. Lige bortset fra den dumme vippe, så ELSKER han det jo. Og hvor er det fedt så fokuseret han er blevet....selv når Lumi tér sig åndsvagt fordi hendes elskede ikke er hos hende, så er han 100 % på på banen!! :5up:

 

Det var en super hyggelig dag idag!!! :banan:

Og hyggeligt endelig at møde Louie og dig, Wendy. :-D

Og rigtigt at møde Caia og dig, Carina :-D

 

Lumi ligger fuldstændig færdig ved min fødder i hendes dyne-hule :lun:

 

Det var alletiders endelig at få sat ansigter på jer, og få fornøjelsen af at hilse på vufferne!

 

Forstår godt at Lumi er træt, hun er jo også en DAF Champ....:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aina, hvad sagde Simon, da du fortalte ham, at Lumi er blevet klubmester? Er han ikke stolt af sin lille vinderpige? :hjerte:

 

Jo det var han :-D Og overvældet over hvor meget foder jeg kom slæbende hjem med :lol: Han havde vist ikke forventet at vi havde en chance for at vinde :mrgreen: Havde jeg heller ikke... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med klubmesterskabet Aina. Feeedest. :klap: Også tillykke til Tyson med den flotte placering. Juhuuuu :banan: Og lille Louie - lyder som om ganske god start taget i betragtning af I kun har løbet så kort tid. Det skal nok blive godt. :5up:

 

Vi var også til vores første stævne med Smilla i weekenden, det gik over alt forventning. Mere herom i denne tråd http://www.hunde-forum.dk/traening/17426-agility-rally-o-landstraef-3.html lige om lidt. Hvor jeg også har lidt billeder af og til Amocca. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med klubmesterskabet Aina. Feeedest. :klap: Også tillykke til Tyson med den flotte placering. Juhuuuu :banan: Og lille Louie - lyder som om ganske god start taget i betragtning af I kun har løbet så kort tid. Det skal nok blive godt. :5up:

 

Vi var også til vores første stævne med Smilla i weekenden, det gik over alt forventning. Mere herom i denne tråd http://www.hunde-forum.dk/traening/17426-agility-rally-o-landstraef-3.html lige om lidt. Hvor jeg også har lidt billeder af og til Amocca. :-)

 

Er dybt imponeret af Smilla, hun er super sej! Og ikke mindst aldeles charmerende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, bør vel fortælle om Cajsas og mine eskapader i weekenden :lol:

 

Vi blev disket både i spring og agility :mrgreen:

Spring gik ellers fint, bortset fra en kikset tunnel-indgang, en pose som Cajsa ikke er vild med og en flyv der var noget længere end hun er vant til. Men jeg kunne nogenlunde styre hende, og vi havde det sjovt :klap:

 

Da vi nåede til agility, stod Cajsa helt af. Starten gik mindre godt, og måtte tages om et par gange, og så tog vi måske 5 forhindringer, så gad hun ikke mere. Hun ville hellere kramme med dommeren, hvilket var forståeligt, så træt som hun var.

 

Heldigvis havde vi en super hyggelig dag, med godt selskab af Amocca :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, bør vel fortælle om Cajsas og mine eskapader i weekenden :lol:

 

Vi blev disket både i spring og agility :mrgreen:

Spring gik ellers fint, bortset fra en kikset tunnel-indgang, en pose som Cajsa ikke er vild med og en flyv der var noget længere end hun er vant til. Men jeg kunne nogenlunde styre hende, og vi havde det sjovt :klap:

 

Da vi nåede til agility, stod Cajsa helt af. Starten gik mindre godt, og måtte tages om et par gange, og så tog vi måske 5 forhindringer, så gad hun ikke mere. Hun ville hellere kramme med dommeren, hvilket var forståeligt, så træt som hun var.

 

Heldigvis havde vi en super hyggelig dag, med godt selskab af Amocca :5up:

 

Dit springløb var altså rigtigt fint Louise :5up: Jaja, hun bleve disket, men bortset fra det, så løb hun godt og det gjorde du også...

 

Jeg så jer ikke i agility, men så træt som hun så ud, da I kom tilbage til teltet er jeg egentlig mest overrasket over, at hun ikke bare lagde sig ned på banen og sov :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, bør vel fortælle om Cajsas og mine eskapader i weekenden :lol:

 

Vi blev disket både i spring og agility :mrgreen:

Spring gik ellers fint, bortset fra en kikset tunnel-indgang, en pose som Cajsa ikke er vild med og en flyv der var noget længere end hun er vant til. Men jeg kunne nogenlunde styre hende, og vi havde det sjovt :klap:

 

Da vi nåede til agility, stod Cajsa helt af. Starten gik mindre godt, og måtte tages om et par gange, og så tog vi måske 5 forhindringer, så gad hun ikke mere. Hun ville hellere kramme med dommeren, hvilket var forståeligt, så træt som hun var.

 

Heldigvis havde vi en super hyggelig dag, med godt selskab af Amocca :5up:

 

Det var en skam det ikke gik, men der var mange der blev disket. Også de helt dygtige, der satser for meget. Så fik I trænet lidt. :5up:

 

Hvorfor var Mingus ikke i konkurrence?

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine holdt stilen - blev disket i samtlige løb, men de (manden og Petrine) havde en rigtigt god dag, ligger begge flade og ser udmattede ud :-D lyder dog ikke som Petrine havde en særligt god dag, hun var vist alt for ukoncentreret.

 

 

Hun hyggede sig da på banen! Det var der ingen tvivl om....slet ikke da hun tog sine sejrsrunder :slem:

Men vi manglede jo dig - dumme natarbejde...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hyggede sig da på banen! Det var der ingen tvivl om....slet ikke da hun tog sine sejrsrunder :slem:

Men vi manglede jo dig - dumme natarbejde...:engel:

 

Tog hun sejrsrunder? Dem har jeg ikke hørt om :lol: - og ja, jeg vågnede 13.30 og så var det lidt sent at gå ned og kigge. Men tror også det var godt for manden at prøve en konkurrence på egen hånd! Han var ihvertfald fint tilfreds.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tog hun sejrsrunder? Dem har jeg ikke hørt om :lol: - og ja, jeg vågnede 13.30 og så var det lidt sent at gå ned og kigge. Men tror også det var godt for manden at prøve en konkurrence på egen hånd! Han var ihvertfald fint tilfreds.

 

Det er godt at høre at han også hyggede sig. :5up: Det var også en rigtig hyggelig dag :-D

 

Hehe ja det gjorde hun da....hun så SÅ sød og glad ud :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en skam det ikke gik, men der var mange der blev disket. Også de helt dygtige, der satser for meget. Så fik I trænet lidt. :5up:

 

Hvorfor var Mingus ikke i konkurrence?

 

Jeg ville ikke melde Mingus til, da han er til salg. Men jeg har endnu ikke fundet det rigtigt hjem, så indtil videre bliver han hos mig :-D

 

Jeg har meldt dem begge til for sjov konkurrence i næste uge, det bliver hyggeligt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ikke melde Mingus til, da han er til salg. Men jeg har endnu ikke fundet det rigtigt hjem, så indtil videre bliver han hos mig :-D

 

Jeg har meldt dem begge til for sjov konkurrence i næste uge, det bliver hyggeligt :banan:

 

Orv, det bliver hyggeligt. Hvorhenne - i din egen klub?

 

Glæder mig til at høre, hvordan det gik. En skam jeg ikke nåede at gramse på lille Mingus. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ikke melde Mingus til, da han er til salg. Men jeg har endnu ikke fundet det rigtigt hjem, så indtil videre bliver han hos mig :-D

 

Jeg har meldt dem begge til for sjov konkurrence i næste uge, det bliver hyggeligt :banan:

 

Louiiiiiiseeeeee! jeg mangler SÅ meget et link til den konkurrence - jeg vil gerne melde mig til og er næsten 100% sikker på at sidste frist er imorgen (måske er det endda i dag?) ....

 

men jeg kan ikke finde det nogen steder overhovdet! :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...