Hop til indhold

DAF klubmesterskab (billeder)


Aina B
 Share

Recommended Posts

Tænkte at jeg måske ikke skulle spamme fælles-trådene med billeder :mrgreen:

 

Sonja77, Petrine (uden petrinemor, men med petrinefar), Lille Louie, Chili con Caia og jeg var til klubmesterskab i agilityklubben idag. Chili con Caia var med som heppekor :klap:

 

Det var super hyggeligt og hundene var enormt gode! :klap:

 

Så her er lidt billeder fra den hyggelige og vellykkede dag :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, det er ren skræk. :mrgreen:

 

 

Taaark for fine billeder, Aina, jeg synes tydeligt, at man kan se, at vi havde en dejlig dag med solskin og glade vovser. :-)

 

Jaaa :klap:

 

Har en bunke billeder, men tænker at smide dem ind i et album på facebook og så kan du skrive hvilke du vil ha sendt i alm format?

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi, elsker det første billede af Tyson i tunnellen, det ser ud som om han sidder og gemmer sig derinde :lol:

 

Sådan et "dødsspring" lavede Karla fra vippen i Kolding :shock: det er altså ret så vildt, og man bliver fandeme bange som fører....

 

Men hvor ser det hyggeligt ud - og må jeg så lige have lov at sige, at jeg rent faktisk synes det er helt fantastisk sejt, at du løber agility på en elscooter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi, elsker det første billede af Tyson i tunnellen, det ser ud som om han sidder og gemmer sig derinde :lol:

 

Sådan et "dødsspring" lavede Karla fra vippen i Kolding :shock: det er altså ret så vildt, og man bliver fandeme bange som fører....

 

Men hvor ser det hyggeligt ud - og må jeg så lige have lov at sige, at jeg rent faktisk synes det er helt fantastisk sejt, at du løber agility på en elscooter :5up:

 

Hehe ja, han leger totalt titte-bøh :klap:

 

tak da :oops: Men det er Lumi, der er stjernen...fungerer kun fordi hun er så opmærksom på mig - min skønne lille vaps :lun::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa :klap:

 

Har en bunke billeder, men tænker at smide dem ind i et album på facebook og så kan du skrive hvilke du vil ha sendt i alm format?

 

Ja, eller kan du uploade dem i fuldt format på Flickr? Jeg vil jo gerne have et godt udvalg til hjemmesiden, så alle kan se billeder af deres hund. :-)

 

Hehe ja, han leger totalt titte-bøh :klap:

 

tak da :oops: Men det er Lumi, der er stjernen...fungerer kun fordi hun er så opmærksom på mig - min skønne lille vaps :lun::-D

 

Ej, det er da mindst lige så meget dig, Aina! Det er jo dig, der har arbejdet med hende, så hun har den fine kontakt, og dig der har lært hende at følge dig rundt og tage forhindringerne, selvom du ikke kan bruge kroppen til at guide hende lige så meget som os andre. Jeg har altid syntes, at det var vildt sejt, at du overhovedet gik i gang med AG, for jeg tror, at mange i din situation ville tænke, at det kunne de nok ikke. Og at I så er nået så langt og blevet så dygtige, det er fandeme godt gået. :klap:

Redigeret af sonja77
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, eller kan du uploade dem i fuldt format på Flickr? Jeg vil jo gerne have et godt udvalg til hjemmesiden, så alle kan se billeder af deres hund. :-)

 

 

 

Ej, det er da mindst lige så meget dig, Aina! Det er jo dig, der har arbejdet med hende, så hun har den fine kontakt, og dig der har lært hende at følge dig rundt og tage forhindringerne, selvom du ikke kan bruge kroppen til at guide hende lige så meget som os andre. Jeg har syntes, at det var vildt sejt, at du overhovedet gik i gang med AG, for jeg tror, at mange i din situation ville tænke, at det kunne de nok ikke. Og at I så er nået så langt og blevet så dygtige, det er fandeme godt gået. :klap:

 

Ah ja Flickr - god ide! Det gør jeg....

 

 

wow...øhm...tak :oops:

 

Nu mangler jeg bare liiige at jeg har speeder i begge hænder, så jeg kan skifte hænder og lumi skal lære back og omkring - den modsatte vej af hvad hun kan...og SÅ er vi flyvende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...