Hop til indhold

Den verste gyserfilm i har set..


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Elsker gysere :lol:

 

Men der er dog én og kun én der har været i stand til at gøre mig bange og det er Paranormal activity.. Den syntes jeg godt nok var uhyggelig:shock:, men det forhindrede mig da ikke i at se paranormal entity da den kom ud... Men igen jeg ELSKER gyser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

den var også god da..

 

kom i tanke om de har lavet en version i usa der hedder "kingdom hospital" vist nok :5up:

 

åårh den eeelskede jeg :klap: desværre sendte de, de sidste 3 afsnit lige i rap og så EFTER midnat :roll::stupid: så Tonki her sad klar hele natten for at se slutningen, men faldt i søvn omkring kl 2-3 stykker :rolleyes: for at vågne næste dag kl.17.20 af sine kolleger der spurgte om hun snart kom ned til den bil der holdt og ventede på at køre folk til julefrokost :oops::stupid::lol:

 

Men NUJ hvor jeg hadede det der klamme myreslugerdyr :skraek: sys den var TOTALT skummel :genert:

 

Riget har jeg dog aldrig set :hmm: men kan huske at jeg som lille luskede ned i stuen og fangede et glimt af et par hænder der gravede sig op af jorden på en kirkegård :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

åårh den eeelskede jeg :klap: desværre sendte de, de sidste 3 afsnit lige i rap og så EFTER midnat :roll::stupid: så Tonki her sad klar hele natten for at se slutningen, men faldt i søvn omkring kl 2-3 stykker :rolleyes: for at vågne næste dag kl.17.20 af sine kolleger der spurgte om hun snart kom ned til den bil der holdt og ventede på at køre folk til julefrokost :oops::stupid::lol:

 

Men NUJ hvor jeg hadede det der klamme myreslugerdyr :skraek: sys den var TOTALT skummel :genert:

 

Riget har jeg dog aldrig set :hmm: men kan huske at jeg som lille luskede ned i stuen og fangede et glimt af et par hænder der gravede sig op af jorden på en kirkegård :skraek:

 

Riget er SÅ meget bedre end Kingdom hospital... Kingdom hospital er bare et symptom på Lars von trier der så dollar tegn ;-)

Riget må du se, den er gude og med alle de gode danske skuespillere:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Riget er SÅ meget bedre end Kingdom hospital... Kingdom hospital er bare et symptom på Lars von trier der så dollar tegn ;-)

Riget må du se, den er gude og med alle de gode danske skuespillere:lol:

Helt enig! Men det er faktisk Stephen King der har skrevet manuskriptet om til amerikansk, og han er min yndlingsforfatter. Synes bare ikke The Kingdom har så skidemeget med 'Riget' at gøre, den er pænt mystisk.

åårh den eeelskede jeg :klap: desværre sendte de, de sidste 3 afsnit lige i rap og så EFTER midnat :roll::stupid: så Tonki her sad klar hele natten for at se slutningen, men faldt i søvn omkring kl 2-3 stykker :rolleyes: for at vågne næste dag kl.17.20 af sine kolleger der spurgte om hun snart kom ned til den bil der holdt og ventede på at køre folk til julefrokost :oops::stupid::lol:

 

Men NUJ hvor jeg hadede det der klamme myreslugerdyr :skraek: sys den var TOTALT skummel :genert:

Riget har jeg dog aldrig set :hmm: men kan huske at jeg som lille luskede ned i stuen og fangede et glimt af et par hænder der gravede sig op af jorden på en kirkegård :skraek:

Jeg har den et eller andet sted på en harddisk, den må vi se på lørdag :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Min 'yndlings'-værste gyser er 'The real excorsism of Emily Rose' (hvad hedder den på dansk? :confused:) Se den bag en pude, uden lyd og i godt selskab :mrgreen:

 

 

"Besat" tror jeg...danskere kan bare det der med at oversætte filmtitler...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig! Men det er faktisk Stephen King der har skrevet manuskriptet om til amerikansk, og han er min yndlingsforfatter. Synes bare ikke The Kingdom har så skidemeget med 'Riget' at gøre, den er pænt mystisk.

 

Jeg har den et eller andet sted på en harddisk, den må vi se på lørdag :slem:

 

Ved godt det var Stephen King der skrev manus om, men Trier var også med og han solgte jo ideen :-)s publikum de er lavet til.

 

Og nej historien minder ikker særligt meget om hinanden, men på den anden side er det også to meget forskellige slag

 

Ved ikke om i har lagt mærke til det, men i kingdom er der en sygeplejerske der hedder: Nurse von Trier

Og receptionisten sidder og læser en Stephen King roman, det kan man vidst dårligt kalde skjult reklame :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Min yndlingsgyser...hmm...ved sgu ik...er snart få hærdet at jeg ikke kan få nok...og der er så mange genrer efterhånden...er det ikke et spøgelse der er morderen hedder det "thriller", eller også er det horror osv osv...sådan noget rod...:-P

 

De fedeste "gyser"film der er lavet, må være Fredag d.13-serien....men det er jo sådan grænsende til det komiske...

 

Det klammeste jeg har set er faktisk ikke saw, men "hostel" og "grotesque"...sidstnævnte er der sgu ikke meget handling i, men den er tilg genæld som navnet antyder: grotesk...den er vammel...

 

"Paranormal activity" var en skuffelse af rang...

 

 

Wrong turn serien er også ret fed...:-D

 

Nå, men den gyser der har gjort mest indtryk på mig var nok "poltergeist", fordi min far(den sut) viste den til mig da jeg var 5år og jeg sov ikke i flere dage...og "dyrekirkegården" fordi det er den eneste film der har været bizar nok til have en lille dreng med, der skærer akilles-senen over på en gammel mand...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pæs os nu kan jeg ikke huske hva den hedder, men det er noget med at det amerikanske militær har gang i en ting der kan åbne en port til en anden deminsion ting agtig, og en dag kommer der en tæt tåge i en fredelig lille by der ligger ved siden af, og så bryder helvede løs med div. klamme dyr, og ting der æder folk uden man kan se det. En masse folk er fanget i en butik, men nogle forsøger at hente hjælp, og den slutter bare så ondt, virkelig ondt.....:shock:

 

og så har vi "the cave", mener de har lavet en 2er, men den ligner bare en billig tøs, syntes jeg...

 

Stephen King skal læses:lun: der går så meget tabt i filmene:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pæs os nu kan jeg ikke huske hva den hedder, men det er noget med at det amerikanske militær har gang i en ting der kan åbne en port til en anden deminsion ting agtig, og en dag kommer der en tæt tåge i en fredelig lille by der ligger ved siden af, og så bryder helvede løs med div. klamme dyr, og ting der æder folk uden man kan se det. En masse folk er fanget i en butik, men nogle forsøger at hente hjælp, og den slutter bare så ondt, virkelig ondt.....:shock:

 

og så har vi "the cave", mener de har lavet en 2er, men den ligner bare en billig tøs, syntes jeg...

 

Stephen King skal læses:lun: der går så meget tabt i filmene:fornaermet:

The Fog :blink:

Tilføjelse: Mener måske SK har skrevet den, eller også en der minder gevaldig meget om den ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

The Excorsist er også en klassiker...

 

ENIG!!! Nok den eneste gyser jeg ikke lige har mod på at se alene hjemme en mørk nat. Elsker ellers gysere, og savner faktisk nogle der er virkelig skræmmende. Ikke så meget slasher-agtigt med blod og hjernesplatter over det hele, for de er som regel for forudsigelige, men en god psykologisk gyser er bare super.

 

Nogle der har set den originale "Når en morder ringer"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig i at paranormal activity er alt for fed :mrgreen: Jeg elsker gysere.. En anden som også er god, dog et par år gammel er White Noise, der er vist også lavet en 2'er men kan ikk lige huske hvad den hedder...

 

White Noise har jeg faktisk set, og syntes den var ok spændende, men temmelig plat i slutningen :???: Jeg kan godt lide psykologiske gys, men ikke noget splatter til mig, tak.

 

F.eks kunne jeg ikke klare Event Horizon - lejede den i den naive tro at det var en science fiction film :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vild med gyser film, men ikke splatter film ( på nær Alien.)

 

Ja og så synes jeg også at Paranormal activity var en skuffelse. Den var nærmest komisk. Da pigen bliver slæbt ud i gangen af dæmonen, begyndte jeg at grine. Ikke fordi jeg synes det var sjovt, men det var bare så ringe lavet. Men det er så bare min mening;-):slem:

 

Men jeg kan også godt lide gamle klassiker som f.eks Ondskabens hotel og den "nye" udgave af The Exorcist og Rosemary`s Baby.

Ellers er der f.eks The Others med Nicole Kidman, Gothika, div Stephen King bøger og film, hans søns bøger m.m

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker en god gyser, men der er bare SÅ langt imellem snapsene :cry::fornaermet:

 

Jeg blev frygtelig skuffet over "paranormal activity" :oops: Måske er jeg blevet for hærdet efterhånden? :vedikke:

 

Jeg kan godt synes at en film er rigtig god undervejs og give nogle gode "gip", men hvis slutningen så er for plat, så ødelægger det hele filmindtrykket (og det synes jeg desværre sker tit :megaked:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Silent hill er den bedste gyser indtil vider

 

 

 

Så den den anden dag :5up: Jeg synes faktisk, at den er udemærket!

 

--

 

Personligt er jeg ret vild med Drag Me To Hell! Den er sådan lidt makaber-vittig, men også pænt uhyggelig

Og så er der jo den svenske gyser der hedder "Lad den rette komme ind". Jeg vil egentlig ikke kalde den specielt uhyggelig, men den er bare så helvedes god og rørende! Det er virkelig for galt at den ikke har fået mere opmærksomhed, end den har :-D

 

Og nu får i lige et link til en trailer for Lad den rette komme ind! Se den! Jeg får helt kuldegysninger bare ved tanken! :hjerte:

 

YouTube - Låt den rätte komma in trailer

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker en god gyser, men der er bare SÅ langt imellem snapsene :cry::fornaermet:

 

Jeg blev frygtelig skuffet over "paranormal activity" :oops: Måske er jeg blevet for hærdet efterhånden? :vedikke:

 

Jeg kan godt synes at en film er rigtig god undervejs og give nogle gode "gip", men hvis slutningen så er for plat, så ødelægger det hele filmindtrykket (og det synes jeg desværre sker tit :megaked:)

 

Jaer jeg blev også skuffet over den, synes ellers jeg havde hørt så godt om den :???:. Men en ting der var sjovt var at mine kæreste var pisse bange og næsten gemte sig under dynen :mrgreen:.

 

Og slutningen (begge to er JUX) :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...