Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

En kollega ('s berner sennen) synes ikke at sådan en sækkeseng var sagen alligevel, så jeg spurgte, om hun var interesseret i at sælge den.

 

Meeen selvom hun da har ligget i den, så foretrækker hun nu stadig sofaen :oops:

 

Den ser ellers lækker ud. Luna ville nu oss foretrække sofaen:mrgreen: Men så beholder jeg bare den anden, ikk? Det kan jo være at hun på et tidspunkt vil bruge den:lol::lol:

 

Var det hende, vi mødte på udstilling i Vejen?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den ser ellers lækker ud. Luna ville nu oss foretrække sofaen:mrgreen: Men så beholder jeg bare den anden, ikk? Det kan jo være at hun på et tidspunkt vil bruge den:lol::lol:

 

Var det hende, vi mødte på udstilling i Vejen?

 

Det er lækker - og kæmpe stor.

 

Jo det var hende. Først kollega, så tidligere kollega efter fyringsrunde i januar og nu kollega igen på det nye arbejde. Hun var en af dem, der hjalp med at få mig headhuntet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja og jeg var med hundene ude i agilityklubben for at lege med dem og bare have det sjovt - og sikre os, at Tyson ikke ville forbinde stedet med noget dårligt. Og det gjorde han slet ikke :5up:

Hundene havde det SÅ sjovt - og Sonja og jeg hyggede os også. Og blev enige om at der altså VIRKELIG burde være noget der hed synkron-agility :slem:

Ihh hvor vores vapser elsker hinanden og agility :lun:

 

 

IMG_8158.jpg

IMG_8157.jpg

IMG_8156.jpg

IMG_8148.jpg

IMG_8150.jpg

IMG_8149.jpg

IMG_8132.jpg

IMG_8133.jpg

IMG_8134.jpg

IMG_8130.jpg

IMG_8126.jpg

IMG_8105.jpg

IMG_8104.jpg

Tysonmedbold1.jpg

Tysonmedbold.jpg

IMG_8170.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Søde muslinger, de er altså bare verdens bedste hundevenner. :lun:

 

 

 

Siden sidste frisørbesøg, hvor min frisør havde sin helt egen mening om, hvordan jeg skulle farves. :roll:

 

Jeg sad også og undrede mig over, hvor dine ørevarmere er:confused: Dem plejer du jo at have på fra sept til maj.:lol: Du vil jo vise dit nye hår :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: :hjerte: :lun:

Jeg misunder altså lidt at store og endda en langpelset hund gider at ligge tæt og hygge når ingen af mine hunde gider :???:

Nova gider da oftere end Dumle, men de laver altså ikke "hyggebunker" :lol:

Sally elsker at putte, men det bliver dog også nemt for varmt for hende. Det bliver aldrig for varmt til Charles, jo flere tæpper eller dyner (eller andre hunde) over ham, jo bedre :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy synes at det er vældig hyggeligt at komme op og putte i sengen om morgenen og sætter ris på at sove længe... Idag har vi ikke sat vækkeur, regnede med at Duffy nok skulle vække -det gjorde hun også, men først 10.30 :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...