Hop til indhold

Hvor vigtig er karma og tak for dig ?


Gæst Lusen
 Share

Skal der tilføjes flere karma eller takke funktioner ?  

78 stemmer

  1. 1. Skal der tilføjes flere karma eller takke funktioner ?

    • Nej, jeg syntes det er fint med den tak og karma vi har nu.
      59
    • Ja, jeg har brug for en VIP-karma knap.
      0
    • Afskaf karma og tak funktionen.
      5
    • Jeg er ligeglad.
      14


Recommended Posts

Hvor vigtigt er det for dig at kunne give "Karma" , "Tak" og måske mere i div tråde.

 

Afstemningen er oprette for at afkræfte eller bekræfte hvorvidt behovet er der eller ej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldstændig ligeglad. Jeg bruger tak som tak for godt indlæg, godt råd godt what ever og som en enig-knap så jeg dovne lus slipper for at skrive et indlæg. Karma stryger mest afsted, hvis jeg mere føler for at knytte en kommentar til mit tak for dit eller dat.

 

Nu er de knapper her og der er af uransalige årsager åbenbart ikke regler for hvordan de skal bruges, så jeg bruger dem som så meget andret jeg træffer på på min vej; my way.

 

Var de væk næste gang jeg logger på, ville det også være fint for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes der mangler nogle valgmuligheder, det kunne jo være at der var nogle der ønskede nogle retningslinier eller ønskede en eller begge funktioner fjernet fra løst snak subforum. Det kunne også være at folk syntes det ville være bedre med et andet system, f.eks. a´la hvad A9 foreslog. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg har aldrig bidt mærke i det med karma.. Jeg har vist aldrig givet det før. Jeg går ikke spor op i om jeg har karma eller ej, hvor meget andre har eller noget.

 

Og som nybegynder tænkte jeg heller aldrig over det.

 

Tak kan jeg godt lide at bruge når jeg har læst et indlæg, og giver stort set altid en "tak" med på vejen, hvis folk har været så søde at svare på en tråd jeg har oprettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes der mangler nogle valgmuligheder, det kunne jo være at der var nogle der ønskede nogle retningslinier eller ønskede en eller begge funktioner fjernet fra løst snak subforum. Det kunne også være at folk syntes det ville være bedre med et andet system, f.eks. a´la hvad A9 foreslog. :vedikke:

Helt enig her. Skyndte mig ind i tråden for at stemme for så at opdage at der egentlig ikke er nogen valgmuligheder. Så har undladt at stemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig her. Skyndte mig ind i tråden for at stemme for så at opdage at der egentlig ikke er nogen valgmuligheder. Så har undladt at stemme.

 

som jeg skrev :

 

Afstemningen er oprette for at afkræfte eller bekræfte hvorvidt behovet er der eller ej.

 

Om det så skal udpensles i detaljer må jo komme hvis behovet er der. Kan ikke se at der skal være 20 valgmuligheder ned til mindste detalje hvis der ikke er det helt store behov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Tjah... Karma er pr. definition noget man optjener gennem sin adfærd, så kan man optjene god karma eller dårlig karma og derfor skulle vores karmaknap måske hedde noget andet?

 

Jeg giver karma når en person har skrevet et rammende, klogt, indsigtsfuldt indlæg eller hvis der er ny info jeg kan bruge.

 

I stedet for takknappen kunne jeg tænke mig en "enig" knap i stedet. "Tak" givet af mange personer til en debattør hvor h*n har taget bladet fra munden eller på anden måde tilkendegivet en anderledes holdning, kan opfattes som at h*n bliver takket for at gå imod den anden debattør og så kommer det til at ligne noget det nok ikke er. Derfor hellere en "enig" knap :-D

 

Karmaknappen kan for min skyld undværes, selvom jeg da bliver glad for det karma jeg får og de små bemærkninger, der som regel følger med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Lurer lidt på om forum vil blive mere "levende" end det er nu, hvis f.eks tak knappen var væk ?

 

Jeg bruger knappen af og til, var den der ikke, så ville jeg nok skrive lidt istedet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det ville være en god ide, om visningen af både tak og karma forsvandt.

 

Men jeg vil nødigt undvære nogen af dem - dog kunne jeg godt bruge at tak enten blev lavet til en enig knap, eller at vi også fik en enig knap, da jeg indtil nu har brugt tak knappen som en enig knap + som tak knap! og det kan måske udvande takket lidt :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger ikke karma særlig meget, men tak synes jeg er rigtig vigtigt og godt :-D

 

Sådan har jeg det også. :-) Jeg glemmer tit alt om karma-funktionen.:oops:

Bryder mig ikke så meget om tak funktionen i de forbindelser, hvor den kommer til at fremstå som ''vi er 15 mod dig''. Men i forbindelse med gode indlæg, dvs gode råd og også som anerkendelser som ''jeg ser/ hører dig'' (tak fordi du deler det med os) kan jeg rigtig godt lide den. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har stemt på nr. 1...

 

men egentlig må de gerne fjerne begge dele, ihvertfald visningen af dem, hvis jeg til gengæld må få en "det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst" knap.....

:klap: bwahahaha

:cool:

 

Det kunne være en fantastisk knap, tænk på hvor mange skænderier vi kunne undgå, jeg mener, hvad kan man skrive når folk bare trykker på knappen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre en sådan knap blot ville skabe endnu mere ballade, end både tak og karmaknapperne gør nu....

 

 

 

 

Undrer mig egentlig over at ingen brokker sig over tråd-tags.... Dem burde man vel egentlig også fjerne... anstødeligt sprogbrug og den slags...

 

 

Påpkårn-smileyen må vi også hellere fjerne, nu vi er ved det.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil nødig undvære tak-knappen. Mange tråde herinde bliver i forvejen hurtigt rimelig lange; hvis mange flere end nu begynder på at skrive et indlæg "blot" for at indikere, at man er enig, fordi man ikke kan bruge en tak/enig-knap, bliver de endnu længere - og jo længere trådene er, når jeg opdager dem, jo mindre er sandsynligheden for at jeg gider læse dem. Man ved jo ikke ved første øjekast, om halvdelen af indlæggene blot er one-liners.

 

Derudover synes jeg tak-knappen er rar at have for at vise man er enig, som tak for nogle gode billeder, tak for hjælpen ect. :5up: Og også den anden vej rundt - det er da dejligt at se, at folk kan lide ens indlæg :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre en sådan knap blot ville skabe endnu mere ballade, end både tak og karmaknapperne gør nu....

 

 

 

 

Undrer mig egentlig over at ingen brokker sig over tråd-tags.... Dem burde man vel egentlig også fjerne... anstødeligt sprogbrug og den slags...

 

 

Påpkårn-smileyen må vi også hellere fjerne, nu vi er ved det.....

Hva er det for en smiley? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre en sådan knap blot ville skabe endnu mere ballade, end både tak og karmaknapperne gør nu....

 

 

 

 

Undrer mig egentlig over at ingen brokker sig over tråd-tags.... Dem burde man vel egentlig også fjerne... anstødeligt sprogbrug og den slags...

 

 

Påpkårn-smileyen må vi også hellere fjerne, nu vi er ved det.....

 

Du fik mig bare til at tænke på X-Factor, og så kunne man jo bare lave det sådan, at når folk havde fået 3 tryk på knappen, så kunne de ikke længere skrive i den tråd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...