Hop til indhold

VI VANDT!!


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Vi kan nu kalde os klubmestre i begynder lydighed, Bamse og mig.:mrgreen:

 

Med 75,3 point ud af 80 mulige :klap::banan:

 

Det er en uofficiel titel, men der fulgte både pokal, diplom og gave med :5up:

 

For satan hvor er jeg stolt af Bamse :lun:

Tænkt sig, at han for mindre end et år siden, ikke kunne være i nærheden af andre hunde, mænd og i det hele taget fremmede mennesker. :vedikke:

 

Nu opføre han sig eksemplarisk til en hjemmebedømmelse, hvor der er fyldt med overgearede hunde, dommeren var en mand, som han tidligere ville have prøvet at æde levende og laver endda øvelserne så fint :5up:

 

Kæft han er sej, min vidunderlige Bamse hund - Fik en kommentar med på vejen om, at dommeren håbede at se os i toppen af C-klassen til sommer :shock:

 

Ihhh... Hvor er jeg bare stolt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millepigen
Vi kan nu kalde os klubmestre i begynder lydighed, Bamse og mig.:mrgreen:

 

Med 75,3 point ud af 80 mulige :klap::banan:

 

Det er en uofficiel titel, men der fulgte både pokal, diplom og gave med :5up:

 

For satan hvor er jeg stolt af Bamse :lun:

Tænkt sig, at han for mindre end et år siden, ikke kunne være i nærheden af andre hunde, mænd og i det hele taget fremmede mennesker. :vedikke:

 

Nu opføre han sig eksemplarisk til en hjemmebedømmelse, hvor der er fyldt med overgearede hunde, dommeren var en mand, som han tidligere ville have prøvet at æde levende og laver endda øvelserne så fint :5up:

 

Kæft han er sej, min vidunderlige Bamse hund - Fik en kommentar med på vejen om, at dommeren håbede at se os i toppen af C-klassen til sommer :shock:

 

Ihhh... Hvor er jeg bare stolt!

 

TILLYKKE MED SEJRENE:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Taaark :kys:

 

Er bare så stolt over at vi er nået hertil....

Altså, det er jo ikke noget stort, bare en hjemmebedømmelse i klubregi og på laveste niveau ud over familiehundene. :oops:

 

Men set i forhold til hvad vi havde af udfordringer for 1½ år siden, da vi fik Bamse - så overgår det ALT hvad jeg havde regnet med vi kunne nå dengang :mrgreen:

 

Det er et skønt skulderklap at få - Alt det hårde arbejde bliver pludselig til målbare resultater.

 

SÅ dejligt - Og mine kriterier for succes var bare at han ikke skulle hidse sig op overfor andre hunde, at jeg kunne hilse på dommeren uden at han skabte sig og at han gik en fin lineføring og havde fuld kontakt til mig under alle øvelser.

 

At alt det andet også gik godt, er jo bare en KÆMPE bonus :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaark :kys:

 

Er bare så stolt over at vi er nået hertil....

Altså, det er jo ikke noget stort, bare en hjemmebedømmelse i klubregi og på laveste niveau ud over familiehundene. :oops:

 

Men set i forhold til hvad vi havde af udfordringer for 1½ år siden, da vi fik Bamse - så overgår det ALT hvad jeg havde regnet med vi kunne nå dengang :mrgreen:

 

Det er et skønt skulderklap at få - Alt det hårde arbejde bliver pludselig til målbare resultater.

 

SÅ dejligt - Og mine kriterier for succes var bare at han ikke skulle hidse sig op overfor andre hunde, at jeg kunne hilse på dommeren uden at han skabte sig og at han gik en fin lineføring og havde fuld kontakt til mig under alle øvelser.

 

At alt det andet også gik godt, er jo bare en KÆMPE bonus :klap:

Veduhva???

 

Jeg synes ikke at det bare er noget somhelst, jeg synes det er helt fantastisk og et super flot arbejde du og i har lagt i ham. Taget det lange seje træk, troet på ham og på jer og se jer nu SE jer nu manner!!! :5up:

 

Det er intet mindre end hele landvindinger i har taget og du og i, har al verdens gode grunde til at være pi*** stolte over jer selv :blink:

 

Jeg har selv været der, taget de skridt der føles som 3 frem og 4 tilbage og så, lige pludseligt bliver til 3 frem og kun 2 tilbage....så er det 3 frem og 1 tilbage og BINGO! en dag er det fremad og ingen skidt værd at nævne eller dvæle ved, tilbage :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Veduhva???

 

Jeg synes ikke at det bare er noget somhelst, jeg synes det er helt fantastisk og et super flot arbejde du og i har lagt i ham. Taget det lange seje træk, troet på ham og på jer og se jer nu SE jer nu manner!!! :5up:

 

Det er intet mindre end hele landvindinger i har taget og du og i, har al verdens gode grunde til at være pi*** stolte over jer selv :blink:

 

Jeg har selv været der, taget de skridt der føles som 3 frem og 4 tilbage og så, lige pludseligt bliver til 3 frem og kun 2 tilbage....så er det 3 frem og 1 tilbage og BINGO! en dag er det fremad og ingen skidt værd at nævne eller dvæle ved, tilbage :banan:

 

Tusind tak for de pæne ord :kys:

 

Du beskriver meget præcist hvordan vores "rejse" har været :5up:

 

Det er rigtig dejligt, der er nogen der forstår hvor meget det betyder at være nået hertil - Det er jo en lille ting for dem der ikke selv har prøvet at stå med en hund, der havde svært ved at fungere uden for hjemmets 4 vægge.

 

Men jeg kan sådan for alvor se at alt vores arbejde har båret frugt nu - Og at andre også kan se at Bamse er dejlig og gør det godt, er SÅ rørende for mig.

For han blev jo afskrevet som tosset og umulig af rigtig, rigtig mange mennesker :evil:

 

Nu kan INGEN påstå at min hund er tosset, dum eller andet - Næ nej, han er helt og aldeles vidunderlig og jeg har en pokal der beviser det, hvis nogen nogensinde påstår andet :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

STORT TILLYKKE! :banan::klap:

I er for seje!! Og det er ikke "bare" en hjemmebedømmelse - det er et virkeligt stort skridt for dig og Bamse, det er så super godt gået. Du har al mulig grund til at være stolt :-D

 

Til sidste sommerafslutning jeg deltog i med Sitto, hvor vi skulle lave den øvelse med at kravle på alle fire med en pølse i munden, uden at hunden tog den - der måtte jeg sige fra pga. mine knæ, men vi skulle jo vinde og have det point, så en mand fra mit hold spurgte om han skulle prøve med Sitto - så jeg overlod hende til ham og hun gik LIGE ved siden af ham - en helt fremmed mand!! Jeg var ikke til at skyde igennem - jeg var SÅ stolt - og det var trods alt KUN til en leg til sommerafslutning.. :oops::lol: Så vær du bare RIGTIG stolt over at i er klubmestre i begynder lydighed!! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er i bare dejlige - det er skønt at have jer at dele en så skøn oplevelse med :mrgreen:

 

Kæresten har allerede store planer om en trofæ hylde og mener bestemt diplomet skal rammes ind og hænges op :oops::lun:

Han mener jo at nu skal vi have flere af dens slags og han blære sig til højre og venstre med Bamse :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Det viser måske at det er en fordel ikke at æde dommere, selv om det er noget man tit har lyst til, flot hund og den skal nok vise hvad verdi den har fremover, det er en vinder, TILLYKKE:klap::klap::klap::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...