Hop til indhold

Julekalender 2010


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
Nogen der ved, hvad der kommer i julekalender på dr1 og tv2?? :genert::lun:

 

 

Og hvad med en voksenjulekalender? :vedikke:

 

:vedikke: Men jeg elsker din :lun:e side:blink:

 

Har det der tv-noget overhovedet penge til JUL?:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor i alverden går I så ind i en tråd der ganske tydeligt handler om Jul??

 

For at sprede lidt dårlig stemning..:vedikke: ?

Jeg siger ikke jeg ikke kan lide julekalendere, julepynt og alt det andet der følger med. Jeg forstår bare ikke hvorfor man skal se på nisser fra midt i oktober til slutningen af december. Faktisk er der nogle i en nærliggende by, der stadig har julenisser langt ind i foråret :genert:

 

Jeg var bare nysgerrig for at se hvad der kom i år. Jeg har set pyruskalenderen i supermarkederne og på posthuset, men ved ikke hvad dr sender.

 

Er jeg den eneste der synes det er ærgerligt de ikke snart får fantasi (og penge?) til at lave nogle nye julekalendere? Jeg tror snart man kan pyrus uden ad :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den nye defination af underlig er: Tonks!

 

Pyrus nå snart bubber status (for mit vedkommende)

 

 

 

 

Og det eneste gode ved at de jule i butikkerne, er:

 

 

Juleslikket :mums: Ellers syntes jeg også godt de kunne pakke sammen :fornaermet:

Århh ja Snebolde og Clementiner i så voldsomme mængder at ens mave ikke kender til andet i December:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj ikke oss herinde allerede:roll::roll:

 

Man når at blive træt af julen inden vi overhovedet når december måned:???::cry:

 

Undskyld Marie, det var ikke min mening, at ødelægge din tråd. Jeg beklager, jeg har vist en dårlig start i dag og skulle være blevet væk fra forum;-)

 

 

ELSKER JUL :lun:

OG det er en stor begivenhed i mit liv og jeg glæder mig hvert år....

 

Og du skal ikke undskylde Jeanette, jeg "kender" dig så godt efterhånden, at jeg ved du ikke ville ødelægge stemningen :kys:

 

 

 

På dr1 kommer der Absolons hemmelighed :-)

 

 

 

Uh, hvad var det nu for én?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

På dr1 kommer der Absolons hemmelighed :-)

 

 

Uh, hvad var det nu for én?? :vedikke:

 

Jeg så ikke ret meget af den sidst, men det er i hvert tilfælde noget med en familie, som bor ovenpå et stormagasin inde midt i København. Og så vist noget med nogle udgravningerne under stormagasinet, hvor børnene kommer ned og afslører nogle ting. Måske ... Hvis jeg husker rigtigt :hmm:

 

Hvordan julen lige er blandet ind i det, kan jeg ikke huske :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig set en Pyrus julekalender eller film til ende.. Keeedelig.

 

Ai, ikke Pyrus! Pyrus er da god!

 

(så længe man snakker om de to første kaldere og den med Julemanden kan overleves).

 

Jeg kommer i hvert fald ikke til at fylde med i Pyrus i år... Brøds mig ikke om Alletiders Eventyr...

 

Absalon's Hemmelighed kunne være en mulighed tilgengæld :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, ikke Pyrus! Pyrus er da god!

 

(så længe man snakker om de to første kaldere og den med Julemanden kan overleves).

 

Jeg kommer i hvert fald ikke til at fylde med i Pyrus i år... Brøds mig ikke om Alletiders Eventyr...

 

Absalon's Hemmelighed kunne være en mulighed tilgengæld :-D

 

Hmm.. næh tak.. Så undværer jeg hellere helt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg HADER siimpelthen Pyrus, han er bare så træls og anstrengende :damn:

Nej, en rigtig julekalender er Nissebanden eller Jul på slottet :mrgreen::klap: (afslører min alder her :lol:).

 

Jul på slottet kan jeg gå med til.. Nissebanden har aldrig fanget.. Men Vinterbyøster og den anden dukkefilm af samme slags, de er et hit:lun:

 

"Anton du har ravnet din bukser".. Ih altså DEM ville jeg godt se igen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Jeg HADER siimpelthen Pyrus, han er bare så træls og anstrengende :damn:

Nej, en rigtig julekalender er Nissebanden eller Jul på slottet :mrgreen::klap: (afslører min alder her :lol:).

 

Åhhh ja "jul på slottet" den kunne jeg godt tænke mig at gense :mrgreen: og Nissebanden ville jeg bestemt heller ikke være ked af hvis de viste igen. Men derimod er jeg ved at brække mig over alt det Pyrus, de har da snart ikke sendt andet end det de sidste mange år :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...