Hop til indhold

Advarsler


Gæst Millepigen
 Share

Recommended Posts

Jeg kan kun lige umiddelbart svare på spørgsmål 2:

 

2) Du klikker på den røde knap oppe i højre hjørne ved folks indlæg - lige ved siden af kama-knappen :)

 

Jeg vil tro, at du kan se moderatorgruppen hvis du går under Community.

 

Edit: Næh, ikke der moderatorlisten gemmer sig :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
1) hvor mange advarsler, kan man få inden man bliver smidt ud af dette forum?

 

Det kommer vist an på årsagen til advarslerne. Så vidt jeg ved er det kun Admin og co-admin der kan udelukke brugere..

 

2) hvordan kan jeg henstille en anden til en advarsel, hvis jeg er blevet stødt ?

Som Frigga skriver. Du skal dog være opmærksom på at du også kan få en advarsel for at anmelde et indlæg, hvis moderatorerne ikke synes det er ok! :roll:

 

3 ) kan jeg se nogle steder, på en gang, hvem der sidder i moderatgruppen ?

 

Du kan se det her: http://www.hunde-forum.dk/diverse/11408-moderator-rolle-sosat-2.html#post278960

 

  • Stjernetosse
  • Bernerazuro
  • Jane
  • Mulline
  • Imba
  • Aslan
  • Dogue1
  • Ekaterina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millepigen

Kan jeg få en advarsel, for at indgi en klage de ikke er enige i, det syntes jeg er snyd. det er ok hvis jeg feks laver hetz mod en bestemt bruger, men ellers så syntes jeg ikke det er iorden.

 

kan man kun indgi klage til noget der er henvendt direkte til en selv, eller kan man også indgi klage hvis jeg feks. slet ikke er med i debatten, men "bare" bliver stødt over noget andre skriver til hinanden ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Kan jeg få en advarsel, for at indgi en klage de ikke er enige i, det syntes jeg er snyd. det er ok hvis jeg feks laver hetz mod en bestemt bruger, men ellers så syntes jeg ikke det er iorden.

 

Jeg synes bestemt også det er ret uheldigt, men det er desværre sådant det fungerer.

Moderatorer er almindelige brugere på godt og ondt. :roll:

 

 

kan man kun indgi klage til noget der er henvendt direkte til en selv, eller kan man også indgi klage hvis jeg feks. slet ikke er med i debatten, men "bare" bliver stødt over noget andre skriver til hinanden ?

 

Du kan anmelde alle indlæg der strider mod forums retningslinier. Uanset om der skydes mod dig eller andre - eller det bare er generelt upassende.

Det er så op til moderatorerne at tolke retningslinerne i hvert tilfælde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan jeg få en advarsel, for at indgi en klage de ikke er enige i, det syntes jeg er snyd. det er ok hvis jeg feks laver hetz mod en bestemt bruger, men ellers så syntes jeg ikke det er iorden.

 

kan man kun indgi klage til noget der er henvendt direkte til en selv, eller kan man også indgi klage hvis jeg feks. slet ikke er med i debatten, men "bare" bliver stødt over noget andre skriver til hinanden ?

 

Ja, du kan godt anmelde et indlæg der ikke er rettet mod dig, hvis du synes at vedkommende er gået over stregen.

 

Det første er jeg principielt enig med dig i, jeg går dog stærkt udfra at det "kun" bliver brugt i tilfælde af at nogen misbruger anmeldknappen, ved f.eks at anmelde "for sjov".

 

På den anden side, så er det jo Admin's forum, så det er vel også hans ord der gælder. Jeg synes dog ikke der har været nogen tegn på "magtmisbrug" ;-) Som jeg har opdaget.....:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg anmelder konsekvent alt spam, og det har jeg da ikke hørt noget for :hmm:

 

Mht. noget der foregår i debatter, så skal der godt nok meget til før jeg kunne finde på at trykke på anmeldeknappen. Der vælger jeg ignoreknappen først. Det kan ikke være meningen at det skal gå ud over andre, at man er sart - så er det meget nemmere at afskære sig selv fra at se det der støder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg anmelder konsekvent alt spam, og det har jeg da ikke hørt noget for :hmm:

 

Mht. noget der foregår i debatter, så skal der godt nok meget til før jeg kunne finde på at trykke på anmeldeknappen. Der vælger jeg ignoreknappen først. Det kan ikke være meningen at det skal gå ud over andre, at man er sart - så er det meget nemmere at afskære sig selv fra at se det der støder.

 

Er det ikke lidt en selvmodsigelse :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ganske enkelt ikke hvad du mener, så det kan godt være at mit svar ikke giver nogen mening :confused:

 

Spam: Indlæg der oprettes med det formål at reklamere for butikker el. lign.

Måske har du et andet syn på hvad spam er?

 

Der er jo nogen der mener at spam er off topic indlæg :slem: Nøj man så ville anmeld knappen jo blive rødglødende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millepigen
Millepigen, hvis du har noget du har behov for at vende med mig, vil jeg foreslå at du smider mig en pb.

 

Advarsler er ikke og bliver aldrig noget der er til debat på offentlig forum.

 

Okay okay, altså det er ikke let at være ny herinde.. TS-pb osv osv, ikke nok med der er en masse forkortelser, men der er også emner der ikke står til debat, fint nok, kan man ikke bare skrive det pænt til mig ???

inorer knappen osv ja jeg ved ikke hvordan meget af det herinde virker, og med alt den fine karma osv, kunne jeg ønske lidt forståelse til nye brugere,

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay okay, altså det er ikke let at være ny herinde.. TS-pb osv osv, ikke nok med der er en masse forkortelser, men der er også emner der ikke står til debat, fint nok, kan man ikke bare skrive det pænt til mig ???

inorer knappen osv ja jeg ved ikke hvordan meget af det herinde virker, og med alt den fine karma osv, kunne jeg ønske lidt forståelse til nye brugere,

 

 

TS= trådstarter

PB = privat besked

Ignoreringsknappen ligger inde i dit kontrol panel (men kan ikke lige huske hvor :oops: )

 

Det er ikke let at være ny nogen steder, men du skal nok finde ud af det hele, men ellers kan du jo også søge på ordet karma, og så burde der dukke tråde op hvor andre har spurgt om hvad det er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må ærligt tilstå, at jeg ikke kan se nogen debat om en specifik advarsel.. :vedikke: Jeg ser bare nogle spørgsmål om hvordan tingene fungerer herinde - og det er vel okay? :genert:

 

Tråden er afledt af et indlæg i en anden tråd vedr. en specifik advarsel. Ligeledes har admin redigeret i et indlæg, så der ikke fremgår detaljer omkring advarslen. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tråden er afledt af et indlæg i en anden tråd vedr. en specifik advarsel. Ligeledes har admin redigeret i et indlæg, så der ikke fremgår detaljer omkring advarslen. :)

Okay, men derfor er det vel stadig okay at spørge om disse ting?

 

Men selvfølgelig.. Hvis der er redigeret i indlægget, kunne der jo sagtens have stået op, som har givet grund til de bemærkninger. Og det kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg forstår ganske enkelt ikke hvad du mener, så det kan godt være at mit svar ikke giver nogen mening :confused:

 

Spam: Indlæg der oprettes med det formål at reklamere for butikker el. lign.

Måske har du et andet syn på hvad spam er?

 

Der er jo nogen der mener at spam er off topic indlæg :slem: Nøj man så ville anmeld knappen jo blive rødglødende :lol:

 

Tonks beskriver meget godt hvad jeg mener :-)

Og nu forstår jeg så også hvad du mener :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, men derfor er det vel stadig okay at spørge om disse ting?

 

Men selvfølgelig.. Hvis der er redigeret i indlægget, kunne der jo sagtens have stået op, som har givet grund til de bemærkninger. Og det kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om :mrgreen:

 

 

Ja det er da helt okay! Det er som sagt heller ikke det der reageres på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millepigen
Er du blevet BEDT om at slette start-indlægget, eller?? :confused:

 

Jeg har fået besked om at advarsler, overhoved ikke er til diskution/debat. De har ikke bedt mig slette den, men når vi ikke må diskutere det så ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...