Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Her er lidt blandet fra Canada vandland, Tinka i sit rette element som er pytter og mudder og vandlandet med en masse Alliker(?)

 

.... ingen udebilleder af flipsedyret, han graver et eller andet sted og kunne ikke findes... :rolleyes::mrgreen:

 

og sidst men ikke mindst to boblende vovser, trætte efter mange timer udenfor :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De har godt nok hygget sig ude i vandlandet :klap:

 

Og jow, der er både Alliker og et par Gråkrager på billedet ;-)

 

 

Flipsedyret springer rundt som en ged for at undgå vandet og mudderet, så han får virkelig lavet en masse badutspring i denne tid...:stupid::mrgreen:

Tinka derimod kan ikke få nok :klap:

 

Tak :5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og jeg har været på skovtur sammen med Bubber og hans mor. Vejret var desværre rigtig trist og gråt, så det store fine kamera blev derhjemme... men et par mobilbilleder i dårlig kvalitet af "gravhundene" skal i da ikke snydes for :mrgreen:

 

[ATTACH]35129[/ATTACH]

 

[ATTACH]35130[/ATTACH]

 

[ATTACH]35131[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og jeg har været på skovtur sammen med Bubber og hans mor. Vejret var desværre rigtig trist og gråt, så det store fine kamera blev derhjemme... men et par mobilbilleder i dårlig kvalitet af "gravhundene" skal i da ikke snydes for :mrgreen:

 

[ATTACH]35129[/ATTACH]

 

[ATTACH]35130[/ATTACH]

 

[ATTACH]35131[/ATTACH]

 

 

Tak for sidst :lol:

 

Nu har jeg en træt hund som er noget fornærmet over at han ikke må komme op i sofaen :roll:

 

Billederne blev da ikke så dårlige :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de søde sammen. :hjerte: Synes det er så dejligt, når store og små hunde kan komme ud af det så fint sammen. :lun:

 

Ja det er rigtig dejligt at de kommer så godt ud af det med hinanden, og indenfor ligger de alle 3 bare og hviler. Jeg kan slet ikke mærke jeg har 3 hunde i huset (lige bortset fra at det godt kan sses jeg har 12 mudderpoter, selvom de blev tørret) Jeg havde lidt frygtet de ville feste hele dagen, men er er ro.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er rigtig dejligt at de kommer så godt ud af det med hinanden, og indenfor ligger de alle 3 bare og hviler. Jeg kan slet ikke mærke jeg har 3 hunde i huset (lige bortset fra at det godt kan sses jeg har 12 mudderpoter, selvom de blev tørret) Jeg havde lidt frygtet de ville feste hele dagen, men er er ro.:5up:

 

:lol: Det kan jeg godt forstå du havde frygtet. Det gjorde sikkert godt med en god lang gåtur først. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt blandet fra Canada vandland, Tinka i sit rette element som er pytter og mudder og vandlandet med en masse Alliker(?)

 

.... ingen udebilleder af flipsedyret, han graver et eller andet sted og kunne ikke findes... :rolleyes::mrgreen:

 

og sidst men ikke mindst to boblende vovser, trætte efter mange timer udenfor :lun::lun::lun:

 

Årh Luna ville elske at rende rundt der... Hun elsker også pytter og mudder..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men her i Køge var der en dejlig skyfri blå himmel og lækker sol kl 9, så jeg besluttede at hive min hund med over på marken (som bliver brugt som lufteområde for mange tilkørende mennesker, vi bruger det mest som gennemgang til skov, bag hospitalet etc).. Så vi tog retrieverlinen og kamera og gik..

 

Her er fårene, som går lige i starten af marken:

 

201015nov_3983.jpg

 

Luna sniger sig fremad

 

201015nov_3987.jpg

 

Nå men vi gik af stien langs marken og meningen var så at jeg ville svinge til venstre, så vi gik retur tværs over marken.. Men næææh nej, Luna ville da videre. Så vi fortsatte over næste lille mark og så var jeg egentlig godt klar over, hvad hun ville.. SKOVEN.. Men altså.. skov med påbudt snor kombineret med en retrieverline?? Arrrgh.. Men okay, vi gik afsted.. Og snød lidt derovre:engel:

 

Her er en af de stier vi gik af..

 

201015nov_3991.jpg

 

Ude af skoven og på vej hjem "tabte" jeg sørme bolden, jeg havde i lommen, så måtte Luna jo hente den til mig:-D

 

201015nov_4010.jpg

 

Og så sluttede vi så af med at ende på marken igen og gå den vej hjem, som jeg havde planlagt fra start:mrgreen:

 

Der er sådan en masse "pytter"/små søer, der er dannet af al det vand vi har fået og de er jo bare et hit..

 

Her har jeg forsøgt at fange hendes nye krop (kan I ane taljen?) Den er der og den er ret tydelig IRL:-D

 

201015nov_4012.jpg

 

201015nov_4021.jpg

 

Og nu ligger Luna så og sover.. Men dejlig tur trods en dum snor.. Vi fik da sneget os rundt i skoven alliul:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...