Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt herfra :-D

 

Gider ikke at stå op:

[ATTACH]35990[/ATTACH]

 

Sneterrier:

[ATTACH]35991[/ATTACH]

 

[ATTACH]35992[/ATTACH]

 

Hyggetrolde:

[ATTACH]35993[/ATTACH]

 

Dumle på tur:

[ATTACH]35994[/ATTACH] [ATTACH]35995[/ATTACH]

 

[ATTACH]35996[/ATTACH] [ATTACH]35998[/ATTACH]

 

[ATTACH]35999[/ATTACH] [ATTACH]36000[/ATTACH]

 

[ATTACH]36001[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

 

Undskylder på forhånd for musikken, til de som er for gamle til den slags....:mrgreen:

 

Og at der ikke er med Vic alligevel...mit kamera løb tør for strøm da jeg kom ud med hende, og jeg måtte bruge mobil...og det format kan moviemaker så ikke køre...suk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Nu forsvandt mine sol billeder jo...så må hellere prøve igen :blink:

 

27112010280.jpg

 

27112010269.jpg

 

27112010267.jpg

 

 

og jaaa...jeg ved GODT at hun ser fjollet ud med sweatshirt på, men hun fryser så jeg er ligeglad :drille:

 

Ej, hun ser da fint ud. Men seriøst - hvor har i LIDT sne i forhold til Århus. Her drukner vi i sne :megaked: (Og jo - de er da meget hyggeligt..men også lidt surt når man skal cykle til arbejde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været på tur med min sneterrier...

 

Ryster lige lidt af sneen af snuden:

[ATTACH]36080[/ATTACH]

 

Må hellere følge samme vej op igen:

[ATTACH]36081[/ATTACH]

 

Uuh her dufter dejligt:

[ATTACH]36082[/ATTACH]

 

Hov... Var det en fugl?!

[ATTACH]36083[/ATTACH]

 

Kommer nuuu:

[ATTACH]36084[/ATTACH]

 

Igen:

[ATTACH]36085[/ATTACH]

 

[ATTACH]36086[/ATTACH]

 

Fuld fart på:

[ATTACH]36087[/ATTACH]

 

Fugle?!

[ATTACH]36088[/ATTACH]

 

Øvs... fik dem ikke:

[ATTACH]36089[/ATTACH]

 

 

Sådan ser man ud selvom man har haft jakke på helt ned over maven (man kan så også se at den rare mand på vej hjem lige fik åbnet til halsen :roll:).

[ATTACH]36090[/ATTACH]

 

og sådan ser man så ud efter at have fået skyllet sneklumper ud... helt klar på sjov igen...

[ATTACH]36091[/ATTACH]

 

Helt klar! (og hun forstår at gøre opmærksom på det :lol: ).

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy slår sig løs i sneen og sådan ser hun ud efter bare 5 min. i haven:

 

herlige billeder. sådan ser vores hund også ud! har du bemærket, at udover at hunden ikke kan gå og smelter flere liter vand, hvis ikke man skyller den, så har de der klumper en fabelagtig evne til at bundfilte hunden på to sekunder? jeg tror aldrig, at jeg har børstet så meget som den sidste uge - nu tror jeg snart, at vi tager maskinen!

Link til indlæg
Del på andre sites

herlige billeder. sådan ser vores hund også ud! har du bemærket, at udover at hunden ikke kan gå og smelter flere liter vand, hvis ikke man skyller den, så har de der klumper en fabelagtig evne til at bundfilte hunden på to sekunder? jeg tror aldrig, at jeg har børstet så meget som den sidste uge - nu tror jeg snart, at vi tager maskinen!

 

Ved ikke om jeg bare er heldig eller om det er fordi Duffy ikke har skiftet til voksenpels endnu, men hun filtrer altså meget minimalt :vedikke:

Duffy elsker sneen og hun er umulig at kalde ind ude fra haven (knap så fedt når kl er 23 og hun bare lige skal ud og tisse af inden sengetid) Så nu er kæresten sat i sving med skovle sne :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om jeg bare er heldig eller om det er fordi Duffy ikke har skiftet til voksenpels endnu, men hun filtrer altså meget minimalt :vedikke:

Duffy elsker sneen og hun er umulig at kalde ind ude fra haven (knap så fedt når kl er 23 og hun bare lige skal ud og tisse af inden sengetid) Så nu er kæresten sat i sving med skovle sne :cool:

 

jeg tror, at jeg måske har opdaget hemmeligheden - eller en del af den. og det lover godt for dig og duffy. det er nemlig næsten kun halfdans medfødte hvide pels der filter. filtmedfiltpå. måske skulle jeg nøjes med at barbere ham der :hmm: - det ku egentlig se meget friskt ud!

 

halfdan elsker det også! vi har været hos mine forældre i weekenden, og selv om de andre hunde hoppede pænt ind efter gåturen, blev halfdan bare ude i haven - og løb så langt væk som muligt, når jeg kaldte :shock: jeg skal have en alvorlig snak med den elendige type, der har stået for opdragelsen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror, at jeg måske har opdaget hemmeligheden - eller en del af den. og det lover godt for dig og duffy. det er nemlig næsten kun halfdans medfødte hvide pels der filter. filtmedfiltpå. måske skulle jeg nøjes med at barbere ham der :hmm: - det ku egentlig se meget friskt ud!

 

halfdan elsker det også! vi har været hos mine forældre i weekenden, og selv om de andre hunde hoppede pænt ind efter gåturen, blev halfdan bare ude i haven - og løb så langt væk som muligt, når jeg kaldte :shock: jeg skal have en alvorlig snak med den elendige type, der har stået for opdragelsen :engel:

 

Haha, det er det samme her.. -Og så forsøger jeg til sidst at prøve at fange hende og så synes hun da først det er en fest :stupid: Juhuu, det lyder godt, håber din teori holder :mrgreen: Hehe, ja du kan da prøve dig frem med trimmeren :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når mit indlæg fra i lørdags nu er blevet slettet :fornaermet:, må jeg jo lægge billederne ind igen. :engel: Tyson der nyder at putte med mor og dynen i sofaen efter en lang tur i sneen. :lun:

 

[ATTACH]36098[/ATTACH]

 

[ATTACH]36099[/ATTACH]

 

[ATTACH]36100[/ATTACH]

 

[ATTACH]36101[/ATTACH]

 

[ATTACH]36102[/ATTACH]

 

[ATTACH]36103[/ATTACH]

 

Og når jeg nu er i gang, får I også nogle snebilleder. De er godt nok fra sidste uge, inden der var lige så meget sne som nu, og de ligger også i snebilledtråden - men nu får I dem altså også her. :drille:

 

[ATTACH]36104[/ATTACH]

 

[ATTACH]36105[/ATTACH]

 

[ATTACH]36106[/ATTACH]

 

[ATTACH]36107[/ATTACH]

 

[ATTACH]36108[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hun ser da fint ud. Men seriøst - hvor har i LIDT sne i forhold til Århus. Her drukner vi i sne :megaked: (Og jo - de er da meget hyggeligt..men også lidt surt når man skal cykle til arbejde)

 

 

Tak...men du skal da bare gnide salt i mit sneløse sår :fornaermet:

 

 

Pajko har hygget så mega meget i sneen i dag..

 

:klap: haha han ser ud til at hygge sig! :hjerte::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...