Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Jeg fik efter ca. 2 år i skabet set The Blind Side med Sandra Bullock i aftes - en helt igennem forrygende film :5up:

 

Faktisk var jeg så bebejstret, at jeg så den hele 2 gange i træk :genert: mens jeg sad med det bredeste smil på læben og et inderligt ønske om at møde Leigh Anne Touhy. Hvis hun er bare en anelse som portræteret i filmen, er hun et ganske særligt fantastisk kvinde-menneske, min nye helt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er der nogle filmnørder, der ved om det er tilfældigt, at der stort set samtidigt kommer 2 film om Lincoln - den ene med vampyrer, den anden med zombier?

 

Jeg har ikke set nogle af dem, søgte bare på den ene og så dukkede begge op. Jeg ved godt, der er forskel på zombier og vampyrer, men det er alligevel lidt i samme genre, så det virker lidt påfaldende at lave 2 film om Abraham Lincoln og nogle "væsner" :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle filmnørder, der ved om det er tilfældigt, at der stort set samtidigt kommer 2 film om Lincoln - den ene med vampyrer, den anden med zombier?

 

Jeg har ikke set nogle af dem, søgte bare på den ene og så dukkede begge op. Jeg ved godt, der er forskel på zombier og vampyrer, men det er alligevel lidt i samme genre, så det virker lidt påfaldende at lave 2 film om Abraham Lincoln og nogle "væsner" :vedikke:

 

Det sker tit, man oplever ofte, at der meget tæt på hinanden kommer to film, der minder meget om hinanden i tema: To Robin Hood-film, to meteorfilm, to tryllekunstnerfilm, to animationsfilm om myrer, to Snehvide-film osv. Jeg har engang fået den forklaring, at manuskriptforfattere prøver at sælge deres manuskript/idé til forskellige filmselskaber. Et filmselskab siger måske nej tak, eller manuskriptforfatteren får et bedre tilbud fra et andet selskab, men det første selskab kunne godt lide ideen og får en anden manuskriptforfatter til at skrive en lignende film.

Link til indlæg
Del på andre sites

Klokkeblomst og Vingernes Hemmelighed. I biografen i dag. Lidt uhyggelig - man ved jo på et tidspunkt ikke, om hele ønskehaven vil gå under :shock: På et tidspunkt ser det også ud som om, Klokkeblomst mister en vinge og evnen til at flyve. Men jeg skal nok lade være med at afsløre om hun klarer den eller ej. Min datter mener bestemt, at filmen var for kort.

 

Det er i hvert tilfælde en film for prinsesser og lyserøde fairies. Såeh Dogfather, this one is for you :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker tit, man oplever ofte, at der meget tæt på hinanden kommer to film, der minder meget om hinanden i tema: To Robin Hood-film, to meteorfilm, to tryllekunstnerfilm, to animationsfilm om myrer, to Snehvide-film osv. Jeg har engang fået den forklaring, at manuskriptforfattere prøver at sælge deres manuskript/idé til forskellige filmselskaber. Et filmselskab siger måske nej tak, eller manuskriptforfatteren får et bedre tilbud fra et andet selskab, men det første selskab kunne godt lide ideen og får en anden manuskriptforfatter til at skrive en lignende film.

 

Tak for forklaringen - det lyder da meget rigtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku

Halloween unratet...

 

Måtte forklare min datter utallige gange, at drenge godt kan have laaaangt hår. Og det IKKE var en pige, som har hovederollen!

 

-skal lige siges, at min datter er stor fan af gyserfilm(ligesom mig), så hun bliver ikke påvirket af dem. Hun synes, det er "sejt", at få chok.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Gæst The dogfather

Jeg havde en veninde med inde og se den, som på forhånd havde meldt ud at "hvis det passer det du siger om Tarantino, så falder jeg nok i søvn"....hun sad helt ude på kanten af sædet til sidst og fulgte spændt med...hehe...

 

men selvfølgelig har den også kæmpe Tarantino-aftryk...:-D...jeg er solgt...må se den igen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...