Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

This is 40. Den var da fin nok, men den var liiiiidt for lang og lidt for rodet. Der var pakket alt for meget ind i den, og man kunne snildt have skåret en halv time af, hvis man havde droppet alt det med forældrene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige pt. ser jeg ikke så mange film, men mere reality... Lige pt. er jeg hårdt ramt af Dance Mom feber. ELSKER drama...

 

den sidste film jeg så var Ali. Har den dybeste respekt for Mohammed Ali, og synes Will Smith gør det glimrende...

 

Mht. I AM number 4. Giver jer andre helt ret. Visuelt en flot film, men altså, der er jo bare så mange ting hvor man tænker, øh, hvad???

 

fx. hvad var det egentlig lige med Sams far :hmm: Hvad sker der lige for at eks'en som lige pludselig er helt vild hjælpsom, gik det ikke lige lovligt nemt over.

 

Bliver bare så irriteret...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Mht. I AM number 4. Giver jer andre helt ret. Visuelt en flot film, men altså, der er jo bare så mange ting hvor man tænker, øh, hvad???

 

fx. hvad var det egentlig lige med Sams far :hmm: Hvad sker der lige for at eks'en som lige pludselig er helt vild hjælpsom, gik det ikke lige lovligt nemt over.

 

Bliver bare så irriteret...

 

 

Sams far blev bortført/dræbt af de der aliens, da han havde de to blå sten i hans varetægt (hvilket han egentlig ikke havde, for sønnen havde taget den ene).

 

Ekskæresten oplever på samme aften at hans far bliver banket af nogle farlige aliens med mega-guns og at selvsamme aliens er ude efter hans 'rival', som han måske vælger at hjælpe fordi han har lidt samvittighed tilbage, og måske forstår at verden ville være et bedre sted uden de der aliens.

 

Jeg synes ikke det er så mærkeligt, men igen - jeg er åbenbart meget nem at stille tilfreds :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh uh ! Og igår så vi Cloud Atlas ... Den var faktisk udemærket, men den første halve time af filmen er man totalt lost, og overvejer at slukke. Ved dog ikke helt om jeg har 100% forstået slutningen, for synes hele filmen er lidt kompliceret og meget ... snørklet og viklet ind i sig selv. Man skal ihvertfald ikke sætte den på, hvis man er træt eller vil se en 'nem' film :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...