Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Kongens Tale er faktisk goood, man (eller i hvert fald jeg :engel: ) tror det ikke, og det er heller ikke fordi der ligefrem sker det helt vilde, men den er altså god alligevel :cool:

Jeg kunne faktisk godt finde på at se den igen, selvom det ellers ikke var en film jeg overhovdet havde tænkt mig at se :genert:

 

enig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi så Rango i går. Det var faktisk en overordentlig positiv overraskelse :5up:

Jeg havde forventet en halvdårlig B-animationsfilm, men den er både hylende morsom, flot og rigtig rigtig sort på den fede måde :mrgreen:

 

 

Da jeg havde set de først 20 min, ja en film skal hurtigt fange mig, slukkede jeg den.. synes den er kedelig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ikk' :-D

 

 

 

Jeg så også Cocktail her til aften :engel:

 

Jo helt klart - blev jo helt grebet og sad og holdt vejret til sidst.

 

Igår fik jeg så set første halvdel af True Grit, det er den e n e s t e western jeg nogensinde har kunnet holde ud af se, og den er faktisk okay god synes jeg... indtil videre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh nej, er det en tudefilm. Jeg skal ind og se den i næste uge - sammen med mine forældre, så jeg vil ikke sidde og tude :lol:

 

det er en meget rørende kærlighedshistorie om to bedste venner i hvert fald - altså kjeld og dirch. den er ikke sådan - mister alle sine lemmer og blir skyld i en dødsulykke, og børnene dør af kræft og så blir de ramt af en tsunami eller den slags tragisk. stille-trist, ikke råbe-tragisk. og så er jeg vist også en softie :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg har her til aften set the other woman med natalie portman.. Man skal ikke se den hvis man venter barn eller lige har født.. Puha! Den var godt nok sørgelig, men også enorm livsbekræftende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...