Hop til indhold

Hvad skal jeg se?


Umulia
 Share

Recommended Posts

hey!

 

nu har jeg måske en idé, der ikke er helt skudt forbi. måske. hvad med heroes? især første sæson er ekstremt spændende, den handler om mennesker med særlige evner der kæmper for at redde verden eller sådan noget. amerikansk tjubang når det er allerbedst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej ikke Salt da? Den blev jeg meget skuffet over.

 

Hvad med After. Life? Den har jeg lige set, og den er rigtig spændende. En film man kan tænke lidt over :-D Du kan læse om den her: http://www.imdb.com/title/tt0838247/

 

Den har du sikkert set, men Pans Labyrint?

 

Kick- Ass? :oops: Den er rigtig sjov og spændende samtidig.

 

Ghost Whisperer? Elsker den serie.

 

og så kan man jo altid klare at se Fight Club, selvom det er en klassiker :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Salt er udemærket synes jeg... Repo men er også nice.

Harry Brown, Centurion, Sådan træner du din drage, Hunt to kill, Jonah Hex, RED, The The Sorcerers Apprentice, er alle fede film, men det er nok ikke alle sammen der er udkommet endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men tak for tippene i går. Det blev Espendables, og den var da sådan OK underholdning, men ikke noget man husker i årtier ;-)

 

I dag har jeg sovet hele dagen, men det har vist ingen forbindelse til filmen :lol:

 

Pans Labyrinth - min yndlingsfilm :hjerte: Har den i to forskellige DVD-udgaver.

Sådan træner du din drage er helt sikkert en af de øverste på ønskelisten, men den udkommer ikke før jeg - forhåbentlig - er rask igen.

Afterlife vil jeg tjekke ud - men nu skal jeg ligge ned igen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du blevet rask? :-D

 

Hvad med Criminal Minds, jeg synes det er en super serie :mrgreen: Er ved at se dem alle sammen, er lige begyndt på sæson 4 her: http://www.flickpeek.com/tv-shows/Criminal-Minds/

 

Jaaa Criminal Minds fangede mig med det samme. Har slugt alle 6 sæsoner :genert:

 

Fringe (serie) skulle være ganske god, hvis man er til det lidt overnaturlige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...