Linda Skrevet December 9, 2010 Rapporter Share Skrevet December 9, 2010 ved ikke om der har været sådanne en tråd før men sad og kiggede på billeder og synes at nogle billeder simpelthen fortjener en tekst til. Mange billeder har så meget historie i sig at man nærmest kan forestille sig hvad der kunne blive sagt på det billede... Så synes vi skal lave en billedtråd med vores hunde hvor vi skriver en tekst til det der kunne være historien til billedet .. Jeg starter : billedet er af Koda Tv & Kiki Th . tekst: Tja koda der er meget i denne verden du skal lære, men mon ikke du en dag bliver voksen... synes billedet er så skønt kiki ser så voksen og overlegen ud og koda ligner virkelig en der ser op til sin veninde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sjov idé. Lumi: Jeg elsker dig, Tyson. :hjerte: [ATTACH]36581[/ATTACH] Tyson: Har I set en masse dejlige møsser jeg får? Jeg er altså også bare for lækker. [ATTACH]36582[/ATTACH] Lumi og Tyson: Mmmm, det er så dejligt at være sammen med sin bedste ven. [ATTACH]36583[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sjov idé. Lumi: Jeg elsker dig, Tyson. :hjerte: [ATTACH]36581[/ATTACH] Tyson: Har I set en masse dejlige møsser jeg får? Jeg er altså også bare for lækker. [ATTACH]36582[/ATTACH] Lumi og Tyson: Mmmm, det er så dejligt at være sammen med sin bedste ven. [ATTACH]36583[/ATTACH] Nårh de bedsteste venner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Denne første her ligger også et andet sted, men den er virkelig sjov Motor: HØR MØFFE jeg kan verdens bedste vittighed: mor tomat og far tomat og baby tomat går over motor(!)vejen og så kom der en lastbil - og HAHAH - KEEEETCHUUUUP aahahahaha :sjov: Møffe: du haaaar fortalt den 1000 gange, Motor Motor: Hey *fnis* - dine striber sidder skævt, har du fået den forkerte pote ud af sengen i morges? Bassen: TAG DET TILBAGE!! Motor: Ohhh this is good, mmh i like, i like it Skipper: :sjov: HAAAHAHA MOTOR, you kill me!! Motor: dumdidej lala Samson: Andersand: Step AWAY from the puppy Motor: Jaah kan godt være du vil have mig til at sidde, men jeg gør det ikke for jeg har læst en bog og i den står der blablabla Anders: uhhhh har du læst en bog? Motor: Og SÅ til min fødselsdag, der ønsker jeg mig et horn og en bil og en sko og en stoooor fest og 2 plastikrør .... Mig: Motor, du har noget mellem tænderne Motor: Naaaahaaaaaaj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Kæææft Motoren har dårlig humor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Tyson: "Neeeej, ikke mit smukke hår" (klik på billedet for at forstørre det, så kan man rigtig se, at Lumi har bidt sig fast i pelsen ) [ATTACH]36586[/ATTACH] Tyson: "Æh bæh, bussemand, sure tær i saftevand" [ATTACH]36587[/ATTACH] Tyson: "Wraa, du kan ikke fange mig, for jeg er en farlig NINJA!" [ATTACH]36588[/ATTACH] Tyson: "Hum dig, Lumi, det er MIG, der er stjernen her!" [ATTACH]36589[/ATTACH] 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 2 hel fremmede hunde mødes tilfældigt Et par andre, skulle tage billeder af Elmo (bull) og en anden hund kom tilfældigt forbi på marken (de 2 fandt hurtigt sammen og hyggede sig) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Fantastisk tråd, tak for nogle gode grin :klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Tyson: "Neeeej, ikke mit smukke hår" (klik på billedet for at forstørre det, så kan man rigtig se, at Lumi har bidt sig fast i pelsen ) Haaaha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Er du gaaal Motor er sjov på den kiksede måde :klap: og Tyson har da godt nok star-nykker :hjerte: Det sidste billede du har lagt ind René, er guld værd og kunne være en plakat til en kommende Disney film :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Motooor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Misja: AJ nu gør han det igen, opføre sig mærkeligt [ATTACH]36591[/ATTACH] Misja: MAAAX!!! MOar sagde DÆK til os og så skal du ikke ligge der og rulle rundt! [ATTACH]36592[/ATTACH] Msija: har du hørt at viskalhaekstragomadidag hvaa Max? Max: Mmurommrmrmmsavle.. [ATTACH]36593[/ATTACH] Min pind, nej jeg tar den, nej-nej jeg har den, det er MIN pind, nej jeg tar den, hov den var MIIN, ja men nu er den min, nej min, nej jeg vil ha den.... [ATTACH]36594[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 :klap: Billede 1: Darwin: Blaaargh! Jeg fik græs i munden Billede 2: Min lillesøster: Se her Darwin, vil du ikke have et grønt kirsebær? Darwin: Hva' faen, vil du have mig til at æde det der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 SLAM! ....Pokkers, nu gjorde min tunge det igen! [ATTACH]36601[/ATTACH] SLASK! ....og igen [ATTACH]36602[/ATTACH] PRHFFTSS!!! .....holder den aldrig pause [ATTACH]36603[/ATTACH] KA-SLASHH!....åh-nej! :stupid: [ATTACH]36604[/ATTACH] HOV-SLAM! .....der hang vist noget mad i luften! [ATTACH]36605[/ATTACH] 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Den her tråd er sjov :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 SLAM! ....Pokkers, nu gjorde min tunge det igen![ATTACH]36601[/ATTACH] SLASK! ....og igen [ATTACH]36602[/ATTACH] PRHFFTSS!!! .....holder den aldrig pause [ATTACH]36603[/ATTACH] KA-SLASHH!....åh-nej! :stupid: [ATTACH]36604[/ATTACH] HOV-SLAM! .....der hang vist noget mad i luften! [ATTACH]36605[/ATTACH] Er du gal en tunge den hund har hehe:klap: hvor ser det godt ud jo hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Er du gal en tunge den hund har hehe:klap: hvor ser det godt ud jo hehe Ja jeg er stadigvæk helt færdig af grin når jeg ser de billeder som René tog sidste sommer af tøsen og heldigvis, kom der også mange knapt så tunge-rige billeder ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Har vist postet det før, men uden tekst... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 2 hel fremmede hunde mødes tilfældigt HOV!!! Hvor har du mødt Dumle henne? :shock: Hvornår er han begyndt at tage på tur uden os :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 HOV!!! Hvor har du mødt Dumle henne? :shock: Hvornår er han begyndt at tage på tur uden os :hmm: Den cocker mødte jeg sidste år på en boldbane i bagsværd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Lucky: Tsk, og så skal vi sidde på bordet, og så er det vildt vådt, og så har jeg vildt kolde tæer, adr, nedtur! Sherlock: HEY, se, en babe! Gør dig lækker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Dr. Posey: Dygtig vovse. Sadie: Vovse? Vovse? Jeg er da et pindsvin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Eddie: Hva' fa'n laver du nu? Liva: svøøøøøømmer - kom nu det er skiiiidesjauw Eddie: Mener du ude i det der våde noget? Liva: Jaaaa - koooom nu Eddie: Nej du - jeg bliver nu herinde Liva: Okay - jeg kommer ind til dig nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Den cocker mødte jeg sidste år på en boldbane i bagsværd Så når Dumle tager på tur, gør han det sgu ordentligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Den cocker mødte jeg sidste år på en boldbane i bagsværd men det er jo Dumle! Både af kropssprog og af udseende Så det er ikke en du har mødt siden? Kunne ellers godt tænke mig at vide hvor den kom fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts