luckyluna Skrevet December 18, 2010 Rapporter Share Skrevet December 18, 2010 Sheila punkterede igår aftes:shock: Nærmere bestemt den knude/hævelse hun længe har haft i en mælkekirtel og som har svinget meget i størrelse gik der hul på! Huden må have givet efter, jeg tænker lidt pga manglende smidighed i det her kolde vejr, da knuden ikke er større end den har været før. Sheila var en smule nedstemt igår og sov i stuen for sig selv, hvor hun ellers normalt ligger i arm hele natten for tiden. Men i morges var hun lige så legesyg som hun plejer, men nu strammede det jo heller ikke så meget på maven mere;-) Jeg fik så arrangeret mig med arbejde og kom afsted til dyrlægen. Og sille pigen får pencillin og smertestillende og skal opereres på onsdag:cry: Ikke så fedt, men på den anden side så har jeg da nu en vigtig grund til at lade hende gennemgå endnu en operation, som jeg jo har gået længe og været i tvivl om. Men altså min lille hund altså, hun går stadig glad ind til dyrlægen og vi har altså været der 10 gange på et halvt år, en meget dyr dame er hun jo også ved at være:roll: Men så dygtig hun var:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Sheila punkterede igår aftes:shock: Nærmere bestemt den knude/hævelse hun længe har haft i en mælkekirtel og som har svinget meget i størrelse gik der hul på! Huden må have givet efter, jeg tænker lidt pga manglende smidighed i det her kolde vejr, da knuden ikke er større end den har været før. Sheila var en smule nedstemt igår og sov i stuen for sig selv, hvor hun ellers normalt ligger i arm hele natten for tiden. Men i morges var hun lige så legesyg som hun plejer, men nu strammede det jo heller ikke så meget på maven mere;-) Jeg fik så arrangeret mig med arbejde og kom afsted til dyrlægen. Og sille pigen får pencillin og smertestillende og skal opereres på onsdag:cry: Ikke så fedt, men på den anden side så har jeg da nu en vigtig grund til at lade hende gennemgå endnu en operation, som jeg jo har gået længe og været i tvivl om. Men altså min lille hund altså, hun går stadig glad ind til dyrlægen og vi har altså været der 10 gange på et halvt år, en meget dyr dame er hun jo også ved at være:roll: Men så dygtig hun var:hjerte: Det er da en længere historie med den kirtel, altså! Godt Sheila har det bedre nu hvor der er kommet hul Krydser fingre for at alt går vel på onsdag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 :ae: sikke dramatik men godt at Sheila ikke lader sig bremse af en punktering :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 :ae: sikke dramatik men godt at Sheila ikke lader sig bremse af en punktering :kys: Nej, der skal en del til at stoppe vilddyret;-) Der skal så knap så meget til at stoppe hendes mor, gab det var en lang nat:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Stakkels Sheila - men så fik du da i det mindste hjælp til at træffe beslutningen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Nej, der skal en del til at stoppe vilddyret;-) Der skal så knap så meget til at stoppe hendes mor, gab det var en lang nat:genert: :ae: Man ældes mindst 10 år de nætter, man sidder på nåle med fuldt fokus vaps og venter på at dr. dyr åbner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Stakkels Sheila :ae: Jeg håber det kommer til at gå godt på onsdag. Dejligt at hun trods alt tager det med godt humør;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Stakkels Sheila - men så fik du da i det mindste hjælp til at træffe beslutningen ja, så har jeg det lidt bedre med, hvis der nu går noget galt eller resultatet ikke bliver som forventet.. Helt rart at dyrlægerne heller ikke var i tvivl mere:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 pøj pøj til jer og god bedring :ae: Det er bare så træls når ens små pus fejler noget, men godt I ved hvad det er, så der kan blive gjort noget ved det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Så blev sheila opereret igår:) Det gik fint og alting, hun var alle dyrlægers drømmehund tror jeg at behandle, tager bare det hele så fint, hun fulgte endda med dyrlægen af sig selv ned til operationsstuen:shock: ved ikke lige hvad der skete for min mor syge hund der, normalt kan jeg ikke engang få hende til at gå med min mor væk fra mig! Hun var overraskende frisk bagefter da vi kom hjem, mest fornærmet over at hun ikke måtte få noget at spise sådan lige med det samme;-) Idag er hun stadig træt selvfølgelig, men ellers ved godt mod. Hun går dog noget rundrygget og stivbenet. Nu skal vi så bare vente på resultatet af prøven... Dyrlægen ville nemlig sende den ind, da han synes den så underlig ud:cry: Det er ikke til at holde ud at tænke på hvis hun skal være syg nu, hvor hun ellers har det så godt:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Rigtig god bedring til Sheila Og jeg krydser fingre for, at det ikke er noget at bekymre sig om :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Øv, god bedring til hende og vi :. rigtig glædelig jul til jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 God bedring med Sheila, håber det bedste for jer. :ae: Håber også at I alligevel får en god Jul, selvom det er svært ikke at spekulere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret December 24, 2010 Rapporter Share Besvaret December 24, 2010 Jeg krydser også fingre for, det er en godartet knude. :ae: God jul til jer og god bedring til Sheila. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Tak til alle. Sheila er helt i hopla igen, hun kan virkelig ikke forstå at hun skal tage det lidt roligt. Dog heldigvis ikke så roligt som da hun blev steriliseret, der er jo ikke skåret så dybt. Og glædelig bagjul;-) Vores jul var rigtig dejlig alligevel, så længe jeg har en glad sheila om benene, så er hun jo ikke død endnu og så er det til at holde ud.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Tak til alle. Sheila er helt i hopla igen, hun kan virkelig ikke forstå at hun skal tage det lidt roligt. Dog heldigvis ikke så roligt som da hun blev steriliseret, der er jo ikke skåret så dybt. Og glædelig bagjul;-) Vores jul var rigtig dejlig alligevel, så længe jeg har en glad sheila om benene, så er hun jo ikke død endnu og så er det til at holde ud.. Dejlig opdatering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 Dejligt at høre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 enden på historien kan læses her:http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/18185-snuden-skal-steriliseres-11.html#post561646 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts