Hop til indhold

Punkteret hund...

luckyluna
 Share

Recommended Posts

Sheila punkterede igår aftes:shock: Nærmere bestemt den knude/hævelse hun længe har haft i en mælkekirtel og som har svinget meget i størrelse gik der hul på!

Huden må have givet efter, jeg tænker lidt pga manglende smidighed i det her kolde vejr, da knuden ikke er større end den har været før.

Sheila var en smule nedstemt igår og sov i stuen for sig selv, hvor hun ellers normalt ligger i arm hele natten for tiden. Men i morges var hun lige så legesyg som hun plejer, men nu strammede det jo heller ikke så meget på maven mere;-)

Jeg fik så arrangeret mig med arbejde og kom afsted til dyrlægen.

Og sille pigen får pencillin og smertestillende og skal opereres på onsdag:cry:

Ikke så fedt, men på den anden side så har jeg da nu en vigtig grund til at lade hende gennemgå endnu en operation, som jeg jo har gået længe og været i tvivl om. Men altså min lille hund altså, hun går stadig glad ind til dyrlægen og vi har altså været der 10 gange på et halvt år, en meget dyr dame er hun jo også ved at være:roll: Men så dygtig hun var:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila punkterede igår aftes:shock: Nærmere bestemt den knude/hævelse hun længe har haft i en mælkekirtel og som har svinget meget i størrelse gik der hul på!

Huden må have givet efter, jeg tænker lidt pga manglende smidighed i det her kolde vejr, da knuden ikke er større end den har været før.

Sheila var en smule nedstemt igår og sov i stuen for sig selv, hvor hun ellers normalt ligger i arm hele natten for tiden. Men i morges var hun lige så legesyg som hun plejer, men nu strammede det jo heller ikke så meget på maven mere;-)

Jeg fik så arrangeret mig med arbejde og kom afsted til dyrlægen.

Og sille pigen får pencillin og smertestillende og skal opereres på onsdag:cry:

Ikke så fedt, men på den anden side så har jeg da nu en vigtig grund til at lade hende gennemgå endnu en operation, som jeg jo har gået længe og været i tvivl om. Men altså min lille hund altså, hun går stadig glad ind til dyrlægen og vi har altså været der 10 gange på et halvt år, en meget dyr dame er hun jo også ved at være:roll: Men så dygtig hun var:hjerte:

Det er da en længere historie med den kirtel, altså! Godt Sheila har det bedre nu hvor der er kommet hul :lun:

Krydser fingre for at alt går vel på onsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev sheila opereret igår:) Det gik fint og alting, hun var alle dyrlægers drømmehund tror jeg at behandle, tager bare det hele så fint, hun fulgte endda med dyrlægen af sig selv ned til operationsstuen:shock:

ved ikke lige hvad der skete for min mor syge hund der, normalt kan jeg ikke engang få hende til at gå med min mor væk fra mig!

Hun var overraskende frisk bagefter da vi kom hjem, mest fornærmet over at hun ikke måtte få noget at spise sådan lige med det samme;-)

Idag er hun stadig træt selvfølgelig, men ellers ved godt mod. Hun går dog noget rundrygget og stivbenet.

Nu skal vi så bare vente på resultatet af prøven... Dyrlægen ville nemlig sende den ind, da han synes den så underlig ud:cry:

Det er ikke til at holde ud at tænke på hvis hun skal være syg nu, hvor hun ellers har det så godt:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle. Sheila er helt i hopla igen, hun kan virkelig ikke forstå at hun skal tage det lidt roligt. Dog heldigvis ikke så roligt som da hun blev steriliseret, der er jo ikke skåret så dybt.

Og glædelig bagjul;-) Vores jul var rigtig dejlig alligevel, så længe jeg har en glad sheila om benene, så er hun jo ikke død endnu og så er det til at holde ud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle. Sheila er helt i hopla igen, hun kan virkelig ikke forstå at hun skal tage det lidt roligt. Dog heldigvis ikke så roligt som da hun blev steriliseret, der er jo ikke skåret så dybt.

Og glædelig bagjul;-) Vores jul var rigtig dejlig alligevel, så længe jeg har en glad sheila om benene, så er hun jo ikke død endnu og så er det til at holde ud..

Dejlig opdatering :-D

Link til indlæg
Del på andre sites