Hop til indhold

Klassisk Jacki


a9
 Share

Recommended Posts

Jeg havde købt en pivplys til min søster og svogers Chico :lun: men Jacki ville det anderledes :slem: og hendes moar var - atter - nem :genert:

 

1) Nuui, den der vil jeg gerne have :lun:

2) Moar ....

3) Be' om :pray:

4) Lige den der ... :hjerte:

5) Pretty pretty please :pray:

6) Ah, blis :lun:

7) Den er bare SÅ dejlig :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun var simpelhen så forbistret charmerende og vedholdende :lol:

 

Først havde jeg lagt pivplys på komfuret, men det var for fristende :slem: så kom den op på emhætten, for der kunne hun i al fald ikke kom til den :rolleyes:

 

"Klonk" det lød, og tøsen stod på spisebordet, og var tydeligvis ved at udregne hvordan hun nu liiiige kunne komme til pivplys :genert: Hun blev sendt ned moar kan godt være streng :engel:

 

"Klonk" det lød igen :rolleyes: Igen siger moar "Ned!"

 

"Klonk" det så lyder igen igen :rolleyes: Og moar er ved at dø af grin :oops: Tøsen står bare og kigger frem og tilbage mellem pivplys og moaren "Moar, den ligger lige der, jeg vil så så gerne have den, moaar ......."

 

Da jeg så tager den ned for at gemme den et andet sted, ser hun bare på mig med de mest forventningsfulde lysende øjne, at jeg tjaaa bare sådan kom til at give den til hende :genert: Hvorefter hun spurter ind i sofaen og putter med den :lun: :lun:

 

Charme og ballade ér bare klassisk Jacki :hjerte: skøre tøsetrold :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare helt vildt skøn! :lun: Jeg kan bare slet heller ikke stå for Ozzie, når hun skiftevis peger på det hun gerne vil have og så sender mig de der øjne, som jeg kan se Jacki også kan til perfektion. :lun:

 

Hvor er det kært at hun hoppede helt op på bordet, for at prøve at få fat i den - eller for at få sin lidt langsomme moar til at forstå at det altså var lige den der hun gerne villle bede om.

 

Og total lykke da hun ligger med den i sofaen - du har bare trænet din moar så godt Jacki! :klap: Og dejligt endeligt at se Jacki-billeder. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at se, at jeg ikke er den eneste der er "nem" :genert: Jeg købte 3 bløde bolde til Karla i julegave, da jeg var ved at pakke dem ind (særskilt naturligt i 3 pakker :mrgreen:), hopper Karla op på spisestuestolen og stirrer på dem... Hun løfter en pote og "peger" på den gule mens hun siger sin mest indsmigrende pjevsepive lyd... 3 gang hun gør det får hun den :oops::oops::oops::oops:

 

Der endte med kun at være en pakke til KArla med en bold i - og hun hyggede sig gevaldigt med de 2 andre :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...