Hop til indhold

Årets Billed af DIN hund.


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg vil hermed opfordre jer alle til at kigge jeres billeder igennem, og finde årets BILLED, det aller bedste billed i har taget i 2010 af jeres dejlige hund.

 

Jeg kan ikke starte ud, for jeg sider i Århus :drille:

 

Men glæder mig til, i løbet af den næste uge, at se jeres bedste billed :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha, den er sgu svær.....:hmm:

 

Men dette billede her betyder en del for mig, det viser Fie som jeg kender hende, det pryder også væggen herhjemme i størrelsen 50x70

 

Data på billedet er

 

Blænde 2,8, lukketid 1/2000, iso 100

 

131.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Uhhh.... Der er maaaange for fik jo både skønne Kaia og mit lækre Nikon spejlrefleks kamera i år.

 

Men det billede der straks faldt mig ind, som det jeg husker bedst er dette:

 

37678_405430573470_742768470_4360334_404225_n.jpg

 

Det var en super skøn dag og hundene nød virkelig hinanden. Det var første gang Kaia var ved vandet og Bamse lærte hende at det ikke var farligt :lun:

 

Og så det her af Bamse, fordi han bare har det skønneste udtryk på billedet, og jeg elsker lyset:

 

156920_470776143470_742768470_5568825_546468_n.jpg

 

Og selvfølgelig det her af Kaia:

 

36751_401109538470_742768470_4257699_7162600_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst White Kiera

Der er så svært at vælge bare et... Her er et af Molly, som jeg bedst husker hende. Hun ville altid være sammen med os, uanset hvor vi var og hvad vi lavede. Og så elskede hun at slikke sol. :cool:

 

Og så det bedste billede af vores lille ny, Kiera.

beach4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det billede som blev taget af Sitto den 23. februar 2010 - den allersidste dag.. :megaked:

Det billede viser Sitto i sine bedste øjeblikke - glad og fjollet! :lun: En god reminder om at hun trods alt havde et dejligt liv på mange punkter alligevel. Åårh jeg savner hende.. i går var det 10 måneder siden! :megaked: Og i nat drømte jeg lige hele dagen om igen inkl. da vi sagde farvel til hende.. vågnede op fordi jeg lå og græd.. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

det her er mit yndlingsbillede af halfdan 2010:

 

4435083278_cf7256ae2f.jpg

 

ikke fordi det er det bedste egentlig, men jeg har bare gloet og gloet på det hele foråret, mens jeg ventede på at få ham hjem. det er fra første gang, vi besøgte ham, da han var 3-4 uger gammel, og det illustrerer fint hans allerede dengang tilbagelænede, let selvtilfredse attitude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...