Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

Mht. at slette cookies, så er det vist lidt forskelligt, alt efter hvilken browser man bruge, men i Chrome skal man klikke på det lille ikon i øverste højre hjørne, dét med de tre vandrette striber ("Tilpas og konfigurer Google Chrome), derefter klikke på "Indstillinger", og så på "Vis avancerede indstillinger...", og efterfølgende klik på "Indstillinger for indhold..." Derefter kan man så vælge om man bare vil ind og slette de cookies fra Hunde-forum, eller man vil ha' slettet dem alle sammen...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tror også admin er væk, jeg har intet hørt endnu og ccc g jeg vandt forrige månedes månedens hund konkurrence :-)

 

Tillykke med konkurrencen :-D Ærgerligt at vinde en konkurrence uden at få præmie :(

 

Jeg har været så frimodig, at jeg et par gange har været på Admins profil for at se om han er helt væk, for er han væk, er det tidspilde at holde liv i denne tråd. Det er han ikke.

Admin var på HF d. 8/10 og derefter d. 11/10.

Så jeg aner ikke hvad der sker, måske har han bare mistet interessen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med konkurrencen :-D Ærgerligt at vinde en konkurrence uden at få præmie :(

 

Jeg har været så frimodig, at jeg et par gange har været på Admins profil for at se om han er helt væk, for er han væk, er det tidspilde at holde liv i denne tråd. Det er han ikke.

Admin var på HF d. 8/10 og derefter d. 11/10.

Så jeg aner ikke hvad der sker, måske har han bare mistet interessen :vedikke:

 

Men vi kan stadig blive sponsor ;)

 

Undrer mig over der ikke er nogle mod. som ved noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du nævne lidt om det er hele dagen, eller bestemte tidspunkter på døgnet det sker?

Er den længe om at loade siden eller er det andre fejl der sker?

Er det altid i laaaange tråde?

 

Jeg skal prøve at notere det fremover, for jeg kan helt ærligt ikke huske det. Jeg har en meget dårlig hukommelse, så jeg kan ikke huske fra dag til dag:genert: Og jeg er i mange tråde

 

Den er længe om at loade, hvis man skal ind i en tråd. Og den er længe om at sende svaret. Og nogle dage går den så på fejl, hvor man lige må F5'e.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal prøve at notere det fremover, for jeg kan helt ærligt ikke huske det. Jeg har en meget dårlig hukommelse, så jeg kan ikke huske fra dag til dag:genert: Og jeg er i mange tråde

 

Den er længe om at loade, hvis man skal ind i en tråd. Og den er længe om at sende svaret. Og nogle dage går den så på fejl, hvor man lige må F5'e.

 

Må jeg ofte, "like" forsvinder og dukker så op igen efter F5.

Link til indlæg
Del på andre sites

hos mig er det konsekvent i lange tråde..eller nærmere betegnet AOI...har prøvet at fjerne cookies og slette mine browserdata osv. men det giver det samme....

 

 

Siden starten er jeg blevet advaret af de højere magter omkring de lange tråde, da de suger al kraften ud af maskinen, men måske der er noget om snakken, og vi fremover skal dele dem op. Jeg har lidt en mistanke til løst snak forummet, om at det dræner ressourcerne lidt ekstra meget når de kommer op 5k+ indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Siden starten er jeg blevet advaret af de højere magter omkring de lange tråde, da de suger al kraften ud af maskinen, men måske der er noget om snakken, og vi fremover skal dele dem op. Jeg har lidt en mistanke til løst snak forummet, om at det dræner ressourcerne lidt ekstra meget når de kommer op 5k+ indlæg.

 

 

Kunne være man kunne afhjælpe problemet med "AOI pt.1 og 2" hver måned? hehe...for der er aldrig problemer for mig med AOI i starten af måneden....så jeg tror du har ret...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne være man kunne afhjælpe problemet med "AOI pt.1 og 2" hver måned? hehe...for der er aldrig problemer for mig med AOI i starten af måneden....så jeg tror du har ret...:-D

 

Ja lige akkurat, tænkte lidt ala:

"Alt og intet ...." lukkes efter 3000 indlæg og en ny tråd oprettes:

"Alt og intet .... #2" igen efter 3000 indlæg:

"Alt og intet .... #3" osv

 

Så en tråd lukkes efter 3000 indlæg og en ny med tilføjelsen #2 oprettes. Evt. hvor sidste indlæg i foregående tråd linker til fortsættelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor kan i brokke jer :-)

 

Svaret er vist nævnt nogle gange, slet cookies og midlertidige internet filer - er der så stadig problemer?

 

 

Ja, men hvis du kom ind og fixede problemerne med det samme de opstod, ville vi jo ikke brokke os :mrgreen::lol:

 

 

For mig opstår problemer også andre steder end OAI, bla havde jeg problemer i en udstillingstråd, og i Martha skal være storesøster tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...