Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Indimellem så lukker HF den tråd, jeg læser m/en fejlmeddelelse - men kun på Android app'en. Det er som om det er ét indlæg, der er skyld i det, for jeg kan scrolle både frem og tilbage indtil jeg når lige præcis dét indlæg.

Lige nu er der problem med 1. indlæg på side 3 i Umulias nysgerrigheds-tråd, hvad samler du på.

Jeg synes det jævnligt er et problem i alt og intet trådene lige pt, oftere end det plejer ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Indimellem så lukker HF den tråd, jeg læser m/en fejlmeddelelse - men kun på Android app'en. Det er som om det er ét indlæg, der er skyld i det, for jeg kan scrolle både frem og tilbage indtil jeg når lige præcis dét indlæg.

Lige nu er der problem med 1. indlæg på side 3 i Umulias nysgerrigheds-tråd, hvad samler du på.

Jeg synes det jævnligt er et problem i alt og intet trådene lige pt, oftere end det plejer ...

 

Har de samme problemer m min android app, virkelig irriterende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Indimellem så lukker HF den tråd, jeg læser m/en fejlmeddelelse - men kun på Android app'en. Det er som om det er ét indlæg, der er skyld i det, for jeg kan scrolle både frem og tilbage indtil jeg når lige præcis dét indlæg.

Lige nu er der problem med 1. indlæg på side 3 i Umulias nysgerrigheds-tråd, hvad samler du på.

Jeg synes det jævnligt er et problem i alt og intet trådene lige pt, oftere end det plejer ...

 

Der er ikke ændret på noget der burde give det problem du nævner, men det tyder på at det er i lange tråde?

 

Kan du prøve at fjerne appén og installere den igen, er det så det samme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan vender det på din telefon efter du har tilføjet det, inden du trykker på Send?

Jeg havde lige et i dag fx - det vendte rigtigt i indlægget - lige indtil jeg trykkede send. Men mange gange vender den det forkert med det samme det er i indlægget, inden send - selvom det vender rigtigt fra start på tlf :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde lige et i dag fx - det vendte rigtigt i indlægget - lige indtil jeg trykkede send. Men mange gange vender den det forkert med det samme det er i indlægget, inden send - selvom det vender rigtigt fra start på tlf :-)

 

Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor det sker, da vi ikke anvender rotation, men jeg prøver at undersøge nærmere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Jeg har stadig problemer med app'en (android)

 

Når jeg går ind i en tråd og klikker på "sidste nye indlæg" (kan ikke lige huske hvad det hedder ordret) så virker det til at jeg kommer til et mere eller mindre tilfældigt nyt indlæg.

 

Jeg tror du kommer til 1. indlæg på den side, hvor sidste nye indlæg er. Det gør jeg i hvert tilfælde på Andrid-app'en.

 

 

 

Admin: Er der i øvrigt en løsning på vej til ikke at vise flere indlæg fra samme tråd (læs: AOI ;-)), når man vælger Activity i app'en?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej admin - kan vi på et tidspunkt lave sådan at jeg kan oprette vores hund som Dansk Spids? Det er mest i tilfælde af at nogle nye vil høre om racen, så kan de se, der er en ejer herinde. Racen er nemlig ikke supernem at finde info om, men jeg kan også henvise til opdrættere, der kender den til bunds. Jeg søgte selv meget i blinde før vi fik Aslan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...