Hop til indhold

så var der noget galt alligevel...


korvis
 Share

Recommended Posts

Hvor er det trist læsning. Men den største gave man kan give sin hund, er at tage den rigtige beslutning på det rigtige tidspunkt. Og det er jeg ikke i tvivl om at du har gjort. :hjerte:

 

Mange tanker herfra

Knus

Laila

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 222
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

I dag er det Frosties fødselsdag, hun ville være blevet 8 år...

 

Jeg savner hende stadig rigtig meget. Ikke sådan at jeg går og tænker på hende hele tiden, men hun popper op i mine tanker næsten hver dag. En dag som i dag tænker jeg selvfølgelig ekstra meget på hende, og så trænger tårerne sig på...

 

IMG_3167.jpg

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

I dag er det Frosties fødselsdag, hun ville være blevet 8 år...

 

Jeg savner hende stadig rigtig meget. Ikke sådan at jeg går og tænker på hende hele tiden, men hun popper op i mine tanker næsten hver dag. En dag som i dag tænker jeg selvfølgelig ekstra meget på hende, og så trænger tårerne sig på...

 

IMG_3167.jpg

 

Smukke blå pige. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak allesammen, det varmer virkelig!!!

 

Jeg tror heller ikke at man nogensinde holder op med at tænke på sine gamle hunde... Jeg har jo prøvet det en gang før, med min gamle coton Daiwa. Men selv om vi også havde stærke bånd og mange oplevelser bag os, så var Frostie alligevel noget helt særligt... Som jeg har kæmpet med hende på agilitybanerne! Og lige så svær som hun var på banen, lige så nem og sød var hun her hjemme. Vi var bare "soulmates", og jeg har lært så meget af hende...

 

Desværre føler jeg stadig lidt at jeg svigtede hende, både pga. at jeg ikke kunne få hende rask igen, og at hun skulle leve det sidste stykke tid i utryghed, da hun endte med at være meget utryg ved Iso... :cry: Men inderst inde ved jeg jo at der ikke var mere at gøre, og at Frostie bare blev mere og mere ked af det for hver dag der gik.

 

Jeg håber at Frostie har en stor agilitybane deroppe bag regnbuebroen, og at hun har selskab af min gamle Daiwa og de andre af familiens gamle hunde.

 

Jeg vil aldrig glemme hende - min lille smukke Frostietøs... :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...