Hop til indhold

fristelser....


potil
 Share

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

At være klar / være det rigtige tidspunkt. Det findes vel ikke 100 %:hmm:

 

Vi havde da også nogle "men . . ", men da det blev besluttet at få COCO, så er det bare det helt rigtige tidspunkt og helt rigtige hund. Processen frem til at beslutte sig er svær, men når den er taget, så har man jo en løsning på det meste:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Min mor mødte en OEB hvalp i morges, og ringede begejstret for at fortælle mig at sådan en skal jeg have :lol:

Desværre har jeg lige måttet afblæse project puppy, for det tyder desværre på at jeg ikke bliver arbejdsløs alligevel :megaked: Men de er godt nok søde :lun:

 

Jeg følger stadig med i tråden her, for jeg kan godt lide at blive fristet. Hvem ved - den rigtige kunne jo dukke op lige pludselig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåhhh, han er godt nok charmerende - på sådan en lidt grim måde. :lun: Super sød, tror han ville være et godt match til flipsedyret. :slem:

 

 

Ja... men han vil jo ikke kunne klare livet oppe i taglejligheden, vi skal jo op og ned af trappen 6-8 gange om dagen...

Men han fortjener faktisk også et hjem med have hvor han kan gå og tuller rundt - sikke et liv den lille fyr haft!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja... men han vil jo ikke kunne klare livet oppe i taglejligheden, vi skal jo op og ned af trappen 6-8 gange om dagen...

Men han fortjener faktisk også et hjem med have hvor han kan gå og tuller rundt - sikke et liv den lille fyr haft!!

 

Arh ok, vidste ikke, at du boede i taglejlighed. Nej, det går nok ikke med hans ben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh ok, vidste ikke, at du boede i taglejlighed. Nej, det går nok ikke med hans ben.

 

 

Det er godt nok kun en etage... men det er et gammelt hus med en rigtig træls stejl trappe....

 

og ja, ham den lille Kartoffel er nok mere charmerende end køn... måske er hans småsære udseende skyld i at folk har været hårde ved ham :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja bare det kunne gå an, men hun er nok for meget vildbasse.

 

I øvrigt har jeg opgivet at komme igennem deres adoptionsformular. Nogle af spørgsmålene er altså bare for mærkelige a035.gif

 

 

ellers prøv bare at skrive en mail til dem :5up:

- det gjorde jeg en enkelt gang og jeg tror det er ligeså godt, det var ihvertfald mit indtryk :blink:

 

også tror jeg da at Kartoffel kan klare lidt tummel :slem::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

ellers prøv bare at skrive en mail til dem :5up:

- det gjorde jeg en enkelt gang og jeg tror det er ligeså godt, det var ihvertfald mit indtryk :blink:

 

Det har jeg gjort. Fik aldrig noget svar. :vedikke:

 

også tror jeg da at Kartoffel kan klare lidt tummel :slem::hjerte:

 

Arh, han ser ikke vildt atletisk ud, og så har han jo også en skade. Jeg tror mere han skal have ro og fred.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg gjort. Fik aldrig noget svar. :vedikke:

 

 

 

Arh, han ser ikke vildt atletisk ud, og så har han jo også en skade. Jeg tror mere han skal have ro og fred.

 

 

mærkeligt.. jeg fik svar næsten med det samme :hmm:

 

og nej atletisk kan man ikke kalde ham, men tror på at der er en (lidt motorisk udfordret måske) bandit gemt i ham :mrgreen::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...