Hop til indhold

Regnbuebroen...


Dimsen
 Share

Recommended Posts

... Håber jeg findes!

 

 

Torsdag morgen/formiddag ender Bambies nervepirende liv.

Den smukke pige får fred, og skal ikke leve i en farlig og ond verden mere.

jeg skulle sikkert ha hjulpet hende herfra noget før, men ville jo gøre alt i min magt for at hjælpe hende.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, det gør mig så ondt :megaked: :ae:

 

Selvfølgelig findes Regnbuebroen, og der findes ingen smerte eller angst eller sygdom, kun leg og sjov og glæde, og lige om alt for snart leger hun der med Diesel :lun:

 

Jeg er sikker på, at Bondo gerne vil være kærester med hende deroppe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: ej, hvad er der sket ??

 

Men selvfølgelig findes Regnbuebroen og er helt sikker på at hundene har det godt på den anden side :ae:

 

 

Dem der har mødt Bambi er nok ikke itvivl om hvorfor det ender sådan her.

 

Bambi havde de første 3 mdr af hendes liv, inden jeg fik hende, ikke haft det for nemt.

Hun var blevet banket og tæsket på det groveste, turde ikke gå gennem døre, og krøp ved den mindste bevægelse.

Hun var blevet fejlernæret, eller rettere så havde hun næsten ikke fået noget at spise, hun havde slet ikke lært at tykke.

 

Bambi har aldrig været som de fleste.

Til hvalpetræning lærte hun ikke at sidde pænt, eller komme på plads.

Men hun lærte at der godt kunne være andre, indefor en radius af 300 meter, uden hun behøvede at gå i panik.

 

Jeg har altid været klar over at Bambi ikke blev 10 år gammel, men der var tidspunkter hvor jeg var optimistisk omkring hendes fremtid.

 

Men jeg hverken kan eller vil tvinge hende igennem, mere liv, som hun anser for farlig, og har behov for at panikke mange gange dagligt, og på det sidste også uden nogen åbenlys grund.

 

Jeg vil heller ikke byde hende, hendes ualmindelige larmene led, der knaser og brager dagen lang, og som højst sandsynlig giver hende smerter, selvom hun ikke udviser det i større grad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, det gør mig så ondt :megaked: :ae:

 

Selvfølgelig findes Regnbuebroen, og der findes ingen smerte eller angst eller sygdom, kun leg og sjov og glæde, og lige om alt for snart leger hun der med Diesel :lun:

 

Jeg er sikker på, at Bondo gerne vil være kærester med hende deroppe :lun:

 

 

Det håber jeg virkelig.

Er ved at være træt af at måtte sende hunde afsted, dertil, alt for tideligt.

 

Er sikker på at både Bondo og Diesel vil sverme om hende.

Uden stress og smerte vil hun være den perfekte hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem der har mødt Bambi er nok ikke itvivl om hvorfor det ender sådan her.

 

Bambi havde de første 3 mdr af hendes liv, inden jeg fik hende, ikke haft det for nemt.

Hun var blevet banket og tæsket på det groveste, turde ikke gå gennem døre, og krøp ved den mindste bevægelse.

Hun var blevet fejlernæret, eller rettere så havde hun næsten ikke fået noget at spise, hun havde slet ikke lært at tykke.

 

Bambi har aldrig været som de fleste.

Til hvalpetræning lærte hun ikke at sidde pænt, eller komme på plads.

Men hun lærte at der godt kunne være andre, indefor en radius af 300 meter, uden hun behøvede at gå i panik.

 

Jeg har altid været klar over at Bambi ikke blev 10 år gammel, men der var tidspunkter hvor jeg var optimistisk omkring hendes fremtid.

 

Men jeg hverken kan eller vil tvinge hende igennem, mere liv, som hun anser for farlig, og har behov for at panikke mange gange dagligt, og på det sidste også uden nogen åbenlys grund.

 

Jeg vil heller ikke byde hende, hendes ualmindelige larmene led, der knaser og brager dagen lang, og som højst sandsynlig giver hende smerter, selvom hun ikke udviser det i større grad.

 

Åh, stakkels Bambi, var slet ikke klar over, at det stod så slemt til med hende :cry:

 

God tur over regnbueboren, bette tøs :ae:

 

Og sådan en her til dig, Dimsen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

 

Jeg hader mennesker, der udsætter en stakkels hund for sådan en behandling, så den aldrig kan blive helt glad igen. Men dejligt, at hun trods alt oplevede lidt glæde ved livet og kærlighed fra dig. Bare synd, at hun var for skadet til at komme sig helt.

 

Tak og :5up: til dig for at have givet hende en chance. Snart vil hun være fri for angst og smerte.

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: :ae: :ae:

Puha, hvor kan jeg desværre alt for godt sætte mig i dit sted lige nu - det var jo desværre også af samme grund at Sitto fik fred.

Det er så uretfærdigt at hunde må ende deres liv alt for tidligt, pga. menneskers uvidenhed og grusomme adfærd... :evil::megaked:

Jeg føler virkelig med dig!

 

:5up: til dig, fordi du gav hende en chance :kys:

Og selvfølgelig findes regnbuebroen, Sitto og mange andre hunde, vil nok stå der og tage imod hende. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har Bambi fået fred :megaked:

 

Da hun lå der, helt slap, så hun så fredfyldt ud, nærmest mere fredfyldt, end hun plejer at se ud når hun sover.

 

Hvil i fred, min smukke pige.

Savner dig allerede :megaked:

:ae: :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: :ae:

 

En masse varme tanker herfra til pigen ... Håber hun kommer godt over til de andre på den anden side.

 

Hun nåede at opleve at livet ikke kun er smerte og angst for at blive tæsket - jeg er sikker på at hun er dig dybt taknemmelig for alt det du har gjort for hende :ae: Også da du tog den tunge beslutning ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...