Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med ham i dag, også selv om han laver de numre som han gør, for jeg synes at når jeg har fat i hans opmærksomhed laver vi kun fejl når jeg gør noget forkert og det er da positivt.

Og jeg tror det andet nok skal komme, det tager måske lidt tid men vi skal jo heller ikke nå noget, jeg er slet ikke konkurrence mennesker og får lidt "skæld ud" i klubben for ikke at tage det seriøst nok.

men dybest set er det jo bare for sjov vi løber :-D

 

Nu skal du fandeme se hvor seriøs jeg er.

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:mrgreen: Barney har da en fest ...

 

Kan godt lide din flinke mands råb fra sidelinien :mrgreen:

 

Det lyder umiskendeligt som han jeg deler efternavn med, der råber "Amatør" men da kan da ikke passe

 

I må gerne se videoer, hvis der er nogen der trin for trin kan forklare mig hvordan man gør? Som i virkelig skåret ud i pap.

 

vi vil gerne se pletter på skærmen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder umiskendeligt som han jeg deler efternavn med, der råber "Amatør" men da kan da ikke passe

 

 

 

vi vil gerne se pletter på skærmen.

 

Ha Ha så den lige med lyd på. jeg skal vist til at juble llidt mere på banen i stedet for at skælde sådan ud :oops:

 

tror måske jeg næsten har lært at oplaoade til You-tube så nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan den kommer herind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha Ha så den lige med lyd på. jeg skal vist til at juble llidt mere på banen i stedet for at skælde sådan ud :oops:

 

tror måske jeg næsten har lært at oplaoade til You-tube så nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan den kommer herind :mrgreen:

 

Okay, når du vel får dem op på youtube er det nemt! Der er sikkert flere måder at gøre det på, men jeg gør sådan her:

 

Jeg skriver [media]xxx[/media] - der hvor der står xxx sætter du bare www-adressen til din video ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, når du vel får dem op på youtube er det nemt! Der er sikkert flere måder at gøre det på, men jeg gør sådan her:

 

Jeg skriver [media]xxx[/media] - der hvor der står xxx sætter du bare www-adressen til din video ind.

 

 

ØØØh jjaaaa :oops: ej jeg kan ligeså godt indrømme det, jeg fatter hat af det du skriver :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha Ha så den lige med lyd på. jeg skal vist til at juble llidt mere på banen i stedet for at skælde sådan ud :oops:

 

tror måske jeg næsten har lært at oplaoade til You-tube så nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan den kommer herind :mrgreen:

 

Barney går rundt hvis jeg ikke hepper lidt ( meget), men det er den bedste måde at peppe ham. Kan godt være det lyder underligt og ser underligt ud, men jeg er da ligeglad. Han er omend det ikke kan ses blevet nr. 2 til DcHs DM to gange, med mig skrige de i røven af ham. Det er da bedre end at råbe ukvemsord, meget sjovere også

Link til indlæg
Del på andre sites

Barney går rundt hvis jeg ikke hepper lidt ( meget), men det er den bedste måde at peppe ham. Kan godt være det lyder underligt og ser underligt ud, men jeg er da ligeglad. Han er omend det ikke kan ses blevet nr. 2 til DcHs DM to gange, med mig skrige de i røven af ham. Det er da bedre end at råbe ukvemsord, meget sjovere også

 

 

helt enig, jeg er også tisseligeglad med at skabe mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

[media]
[/media]

 

Prøver lige om det her virker :mrgreen:

 

Jeg synes han er herlig :lun:

Men jeg godt hvor træls det er når hunden tager på tur, Mingus havde en lang periode hvor han konsekvent stak af HVER gang jeg tog linen af ham. Cajsa kan også godt finde på at smutte hen og hilse på dommeren, de står jo alligevel bare og keder sig :lol:

 

Mingus er dog blevet meget nemmere at styre, men pyha hvor var jeg tæt på at opgive og vende tilbage til lydigheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes han er herlig :lun:

Men jeg godt hvor træls det er når hunden tager på tur, Mingus havde en lang periode hvor han konsekvent stak af HVER gang jeg tog linen af ham. Cajsa kan også godt finde på at smutte hen og hilse på dommeren, de står jo alligevel bare og keder sig :lol:

 

Mingus er dog blevet meget nemmere at styre, men pyha hvor var jeg tæt på at opgive og vende tilbage til lydigheden.

 

 

Han er fantastisk :hjerte:

 

jeg håber vi kan træne det væk, det er faktisk bedre end det har været så der er håb men det tager nok mindst 20 år :mrgreen:

 

Han tyvstartede i det mindste ikke, jeg gik jo så heller ikke mere end en meter fra ham inden vi startede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: tak for videoer....

 

Når han altså løber, så løber han jo fiiiint... god lille øgle :lun:

 

Men tror du ville blive glad for at kunne sætte ham af ... sådan i længden :blink:

 

Ja og vi træner hårdt på at kunne sætte ham af i klubben og der går det faktisk bedre og bedre men jeg kunne godt mærke på ham at jeg ikke skulle gå væk fra ham derude for så var vi aldrig kommet i gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der video af Mingus og jeg i Vilhelsmborg - lidt forsinket :-D

Jeg kan ikke finde ud af at tage lyden fra, så I må leve med kommentar-spor :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

EDIT: Glemte helt at han blev en fantastisk nr. 4, på trods af at vi kun havde trænet to gange siden november. Kan tydeligt se hans form ikke helt er i top, men vi havde det super sjovt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Løber med en sort lab ved navn Jessie. Larmer dog ikke helt så meget som Sanne. Er også udstyret med en mand der er dommer. Tror nok jeg talte med dig under banegennemgang, da du startede med at sige, at du ville blive disket i alle 4 løb.

 

Hov hov

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der video af Mingus og jeg i Vilhelsmborg - lidt forsinket :-D

Jeg kan ikke finde ud af at tage lyden fra, så I må leve med kommentar-spor :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

EDIT: Glemte helt at han blev en fantastisk nr. 4, på trods af at vi kun havde trænet to gange siden november. Kan tydeligt se hans form ikke helt er i top, men vi havde det super sjovt!

 

weee super seje fejlfri Mingus :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...