Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er altså først d. 26, at Roskilde starter :mrgreen: (Aina, jeg elsker at du er så utjekket, og så forsøger du virkelig at være tjekket for en gangs skyld, og så er det slet ikke rigtigt :lol:).

 

Gæsterne har mulighed for at komme ind fra kl. 18 d. 25.

 

Hov hov - jeg er TOTALT tjekket denne gang! Altså! :fornaermet:

 

Før kunne man komme ind søndag og der var kø fra morgenstunden.

Og Simon siger at i '09 ville de åbne søndag morgen, men hegnet blev væltet lørdag aften kl. 19.30 :shock:

 

Så hvis de åbner kl. 18, så blir hegnet formentlig væltet FLERE timer før. Og det blir først væltet, når der er mange folk.

 

Ergo - jeg er TOTALT tjekket :cool: og forventer trafikkaos :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv... Har meldt til i Ribe i næste weekend - håber jeg da, for har ikke fået nogen bekræftelse eller noget..? :vedikke: Men hvad jeg ikke har fået, er en plads til campingvognen! Heller ikke på alm. campingplads, alt er booket op - det er jo også pinse, hvor mange campister starter sæsonen. Så vi bli'r nødt til at køre frem og tilbage, og så går jo meget af hyggen af det hele... :cry: Men heldigvis er det jo ikke voldsomt langt, mener det tar' ca. 1,5 time hver vej, så det må jo bare gå alligevel. Ved dog ikke om vi bli'r til fællesspisningen... Surt, især for søster som havde bestilt mad til hele familien, men når vi ikke skal ligge i campingsssvogn så gider resten af familien jo ikke at ta' med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv... Har meldt til i Ribe i næste weekend - håber jeg da, for har ikke fået nogen bekræftelse eller noget..? :vedikke: Men hvad jeg ikke har fået, er en plads til campingvognen! Heller ikke på alm. campingplads, alt er booket op - det er jo også pinse, hvor mange campister starter sæsonen. Så vi bli'r nødt til at køre frem og tilbage, og så går jo meget af hyggen af det hele... :cry: Men heldigvis er det jo ikke voldsomt langt, mener det tar' ca. 1,5 time hver vej, så det må jo bare gå alligevel. Ved dog ikke om vi bli'r til fællesspisningen... Surt, især for søster som havde bestilt mad til hele familien, men når vi ikke skal ligge i campingsssvogn så gider resten af familien jo ikke at ta' med.

 

Du må altså godt sætte vognen op her ved mig - 6 km fra Ribehundevenner.

 

Jeg skal over til Jeanette lørdag, på hvalpebesøg søndag og så har jeg meldt mig som hjælper mandag :shock: - mig som intet aner om agility

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må altså godt sætte vognen op her ved mig - 6 km fra Ribehundevenner.

 

Jeg skal over til Jeanette lørdag, på hvalpebesøg søndag og så har jeg meldt mig som hjælper mandag :shock: - mig som intet aner om agility

 

Tusind tak for tilbuddet - men vi er jo to vogne, mig og søster + mand og to børn... Så det bli'r nok lidt voldsomt! Men det går fint sådan her, nu kører søster og mig bare frem og tilbage de to dage vi skal være med. Vi må bare være ude i bedre tid næste gang!

 

Men møder jeg dig i hvert fald om mandagen, det glæder jeg mig til! Det er ikke ret svært at være hjælper, og "en helt ny" bli'r nok ikke sat til de mest udsatte opgaver, så det skal nok bli' hyggeligt!

 

Og så lover du at ikke grine ad Iso og mig på banen, vel..? :oops:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk tilmelding til DcH-Odenses landsdækkende stævne den 25-26. juni. Stævnet foregår i Lumby. Sidste tilmelding er den 11. juni.

 

Jaaa!!! Der skulle jo være garanti for et superhyggeligt stævne! Jeg har ingen DcH-bog til Iso endnu, men hvis jeg kan nå at få én så vil jeg gerne med om søndagen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Husk tilmelding til DcH-Odenses landsdækkende stævne den 25-26. juni. Stævnet foregår i Lumby. Sidste tilmelding er den 11. juni.

 

Skal til bryllup, lige mig, sidde med lidt tåre i øjene i kirken i mit pæne skrud, mens jeg så kan muntre mig med hvad alle i andre skal lave:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan vi da hurtigt ordne. Der er forresten gratis camping, dog uden strøm.

 

Weee, skal jeg bare snakke med ham den onde tirsdags-træner, eller??? :mrgreen::drille:

 

(Iiiiihhhh, hvor jeg savner jer ALLE fra tirsdagsholdet...:cry:)

 

Camping..? Næææ, har vist 7-8 minutters kørsel til Lumby, så tror jeg afstår! :engel: Men synes søreme det er flot at der er GRATIS camping! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Æv hvor synd for dig. Så skal du undvære dit jawttøj

 

Ja kjole, makeup og pæne sko og det hele. Tror faktisk jeg ophøre med at eksistere uden a jawttøj og a fløjte

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal til bryllup, lige mig, sidde med lidt tåre i øjene i kirken i mit pæne skrud, mens jeg så kan muntre mig med hvad alle i andre skal lave:damn:

 

hvad er det for nogle urutinerede venner du har, der tillader sig at gifte sig en weekend med dobbeltstævne? :vedikke: de kunne da lige vente 14 dage - der er jo nærmest ingen stævner i juli :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der lagde mærke til hvor meget det regnede i herning området i aftes????

Vi var til 2. del af DGIs agilityturnering og det pissede ned fra start til slut!

 

I går var det agility bane, man får 2 gennemløb hver på samme bane og så er det det bedste der tæller.

 

Vi stillede op i begynder, banerne er ultra nemme ( men derfor kan man sagtens blive disket alligevel :mrgreen: ) men da Tacco jo alligevel normalt tilbringer mere tid udenfor banen så er det udfordring nok for os :mrgreen:

 

1. gennemløb faldt jeg lige ned på ryggen. der var 2 spring , balance og tunnel i lige linie og eftersom Tacco tyvstartede så jeg jeg pænt travlt med at nå ned for enden af balancen og sikre mig at han tog feltet, der var bare så glat på banen at da bremsede forsatte benene lige op i luften :mrgreen: Men så havde vi da leveret dagens underholdning. Senere på banen blev vi disket fordi Tacco lavede for stor bue og kom udenom et spring og tog det bagfra.

 

2. gennemløb LISTEDE Tacco ned af balancen og vi fik et fejlfrit løb :5up:

 

Dagens mest positive oplevelse var at han overhovedet ikke stak af :klap:

Tænker at det var på grund af regnen, han havde sådan set overhovedet ikke lyst til at bevæge sig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der lagde mærke til hvor meget det regnede i herning området i aftes????

Vi var til 2. del af DGIs agilityturnering og det pissede ned fra start til slut!

 

I går var det agility bane, man får 2 gennemløb hver på samme bane og så er det det bedste der tæller.

 

Vi stillede op i begynder, banerne er ultra nemme ( men derfor kan man sagtens blive disket alligevel :mrgreen: ) men da Tacco jo alligevel normalt tilbringer mere tid udenfor banen så er det udfordring nok for os :mrgreen:

 

1. gennemløb faldt jeg lige ned på ryggen. der var 2 spring , balance og tunnel i lige linie og eftersom Tacco tyvstartede så jeg jeg pænt travlt med at nå ned for enden af balancen og sikre mig at han tog feltet, der var bare så glat på banen at da bremsede forsatte benene lige op i luften :mrgreen: Men så havde vi da leveret dagens underholdning. Senere på banen blev vi disket fordi Tacco lavede for stor bue og kom udenom et spring og tog det bagfra.

 

2. gennemløb LISTEDE Tacco ned af balancen og vi fik et fejlfrit løb :5up:

 

Dagens mest positive oplevelse var at han overhovedet ikke stak af :klap:

Tænker at det var på grund af regnen, han havde sådan set overhovedet ikke lyst til at bevæge sig :lol:

 

Tillykke med det fejlfri løb og med, at Tacco ikke stak af! :klap:

 

Men føj et vejr at løbe ag i. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
pssst... der er faktisk et billede af hende på facebook i stort lyserødt skrud... havde nær fået kaffen galt i halsen da jeg faldt over det :mrgreen:

 

HVORFOR minder du mig lige om dette. P.S det var til min mors 60 år fødselsdag, hun fik en pindemad galt i halen, så det var alle 800 kr i leje værd.

 

hvad er det for nogle urutinerede venner du har, der tillader sig at gifte sig en weekend med dobbeltstævne? :vedikke: de kunne da lige vente 14 dage - der er jo nærmest ingen stævner i juli :mrgreen:

 

Ja det er endda hundefolk, men istedet for at tage hensyn til konkurrence sæsonen, så har de taget hensyn til fotograf, præst og kirke:stupid:

 

Nogle der lagde mærke til hvor meget det regnede i herning området i aftes????

Vi var til 2. del af DGIs agilityturnering og det pissede ned fra start til slut!

 

I går var det agility bane, man får 2 gennemløb hver på samme bane og så er det det bedste der tæller.

 

Vi stillede op i begynder, banerne er ultra nemme ( men derfor kan man sagtens blive disket alligevel :mrgreen: ) men da Tacco jo alligevel normalt tilbringer mere tid udenfor banen så er det udfordring nok for os :mrgreen:

 

1. gennemløb faldt jeg lige ned på ryggen. der var 2 spring , balance og tunnel i lige linie og eftersom Tacco tyvstartede så jeg jeg pænt travlt med at nå ned for enden af balancen og sikre mig at han tog feltet, der var bare så glat på banen at da bremsede forsatte benene lige op i luften :mrgreen: Men så havde vi da leveret dagens underholdning. Senere på banen blev vi disket fordi Tacco lavede for stor bue og kom udenom et spring og tog det bagfra.

 

2. gennemløb LISTEDE Tacco ned af balancen og vi fik et fejlfrit løb :5up:

 

Dagens mest positive oplevelse var at han overhovedet ikke stak af :klap:

Tænker at det var på grund af regnen, han havde sådan set overhovedet ikke lyst til at bevæge sig :lol:

 

Lyder rigtig godt, vi gælder os til at se dig og den plettede igen, og det lyder til det går den rigtig vej

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår skal folk herfra løbe i Ribe? Mener at kunne huske at Amocca ikke skal løbe alle dage?

 

Regner med at køre ned og kigge en dag, muligvis søndag. Den nye kæreste skal introduceres til agility :slem:

 

Jeg er der søndag og mandag. Og står nok for den største underholdning! ;-)

 

Mener at der er DM-udtagelser om søndagen, så der skal nok være nogle gode ekvipager, det er jo altid sjovt at kigge på. Om mandagen er der finale, det skal nok også bli' rigtig spændende at se. Der er også en for-sjov-klasse, tunnel-kuller, som nok skal kunne byde på lidt sjov!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...