Hop til indhold

Katla - min stjerne!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er hun hjemme :lun:

Køreturen gik rigtigt godt! Både når hun sad hos mig og når hun sad i bunden af bilen. Vi tog lige en smuttur ud forbi Brandmandens mor, som selvfølgelig blev instant forelsket :mrgreen:

Nu er vi hjemme. Nala har vist mere interesse end jeg havde forventet, så det er dejligt, og Katla kan meget godt lide sin nye søster :lun:

Lige nu ligger hun ved mine fødder og sover. Hun er MEGET træt!

 

Brandmanden er kørt efter pizza, er ved at dø af sult...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Tillykke :mrgreen: og få så det kamera frem, så vi kan følge med-har hørt at det kan medføre bortvisning fra HF at undlade billeder:drille:.

V.H. Sille

 

Kan vidst mindes at du vidst heller ikke selv har været så flittig med kameraet ved din lille hvaps som jo så ikke er lille mere :fornaermet::slem::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hun hjemme :lun:

Køreturen gik rigtigt godt! Både når hun sad hos mig og når hun sad i bunden af bilen. Vi tog lige en smuttur ud forbi Brandmandens mor, som selvfølgelig blev instant forelsket :mrgreen:

Nu er vi hjemme. Nala har vist mere interesse end jeg havde forventet, så det er dejligt, og Katla kan meget godt lide sin nye søster :lun:

Lige nu ligger hun ved mine fødder og sover. Hun er MEGET træt!

 

Brandmanden er kørt efter pizza, er ved at dø af sult...

 

Kæmpestort tillykke med hende :klap:

 

Er slet ikke en smule misunderlig over, at jeg skal vente 10 uger endnu, før det bliver min tur. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vidst mindes at du vidst heller ikke selv har været så flittig med kameraet ved din lille hvaps som jo så ikke er lille mere :fornaermet::slem::blink:

 

Nå, nå,nå:drille:, så må jeg vist i gang med kameraet selv:oops: og lidt lille er han da -kun 6 mdr.

Går fluks ud og tager billeder og så må jeg mobbe andre derefter ikke:klap:.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Natten er forløbet fint! :5up:

Katla vågnede ved en 3 tiden og jeg tog hende ud. Hun lavede både nr. 1 og nr. 2 :klap: Nå, men træt var hun ikke, så brandmanden fik lov at underholde hende. Indtil hun vågnede lå hun under sengen, men kom derefter op i sengen.

Så vågnede hun igen kl 7, brandmanden tog hende ud og tisse og så kunne han ikke sove mere. Katla kom ind til mig i sengen, og sov så sammen med mig indtil kl 8:30.

Så stod vi op, ud og tisse og puha'e igen og så ind og få morgenmad. Hun har spist lystigt når der er serveret mad for hende, så det er jo et godt tegn!

 

Hun har forresten fundet det enormt underholdende, at lave et spjæt op i luften og så springe frem mod Nala i playbow, så Nala bliver forskrækket :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er altså ikke meget ved at tage billeder om natten, søde Dorte, men vi skal nok få taget nogle på gåturen i dag :blink:

 

Det var da lyst, da I hentede hende i går og det bliver jo tidligt lyst om morgenen også = Masser af tid til at tage billeder i.

 

Jeg er sikker på, at den anden Dorte (Aslan) giver mig ret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men så fandt vi kameraet frem... Brandmandens er åbenbart gået bort ved døden... Nå men fat i min.... "Low battery" :damn::damn:

 

Brandmanden skal op og træne nu her, så køber han batterier...

 

Ajjj altså.. Det skulle da have været på listen over forberedelser til hvalp kommer hjem

 

Altså Marie, hvad skal vi dog snart gøre med dig.. :genert::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ajjj altså.. Det skulle da have været på listen over forberedelser til hvalp kommer hjem

 

Altså Marie, hvad skal vi dog snart gøre med dig.. :genert::lol::lol:

 

HØRT HØRT :5up:

 

Hver gang, der er nyt indslag til tråden tænker jeg, YES nu er der billeder :banan:

 

Men niks :vedikke: :hmm:

 

HEP HEP :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...