Hop til indhold

er hun for tynd


Bantus
 Share

Recommended Posts

Nu må i lige hjælpe mig her HF.

 

Jeg er efterhånden ved at være ret træt af folks kommentarer om at hun er alt for tynd, og at hun må da ikke få nok mad, og burde du ikke give hende noget mere at spise, og alt muligt i den retning.

 

Jeg synes ikke selv at hun er for tynd, hun er meget slank og sporty som jeg kalder det, og har lange flotte ben og en pæn talje. Men nu er det efterhånden mange der har sagt det, og er blevet i tvivl om der er noget om snakken. Så har taget en masse billeder af hende, og vil gerne høre jeres mening.

 

Der er jo også nogle der har set hende i virkeligheden. HVa synes i, synes i også at hun er for tynd. Jeg tænker lidt at hun bare er slank bygget.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nej hun er ikke for tynd....

 

Synes hun ser rigtig fin ud! :lun:

 

Men får næsten altid sammen kommentar om Kaia, når vi møder nye mennesker.

Mange gange er det folk der selv har en lidt buttet hund, som synes hun ser tynd ud - Og andre tager bare ikke højde for, at bygningen kan snyde.

 

De har jo begge en lidt dyb brystkasse og en smal talje - Ved ikke om det er det der kan snyde folk engang imellem? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi folk er vant til overvægtige hunde :vedikke: 9 ud af 10 hunde som vi møder på gaden kunne godt tåle at tabe 2-3kg.

 

Og det er især labrador og D/S gårdhunde der bærer rundt på lidt for meget her hvor vi bor.

 

Jeg synes hun ser fin ud ! Rigtig pæn slank - og sikke en flot skinnende pels :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi folk er vant til overvægtige hunde :vedikke: 9 ud af 10 hunde som vi møder på gaden kunne godt tåle at tabe 2-3kg.

 

Og det er især labrador og D/S gårdhunde der bærer rundt på lidt for meget her hvor vi bor.

 

Jeg synes hun ser fin ud ! Rigtig pæn slank - og sikke en flot skinnende pels :lun:

 

Tak...Bananna er jo både labrador og ds-gårdhund, men har aldrig haft et problem med at hun har vejet for meget. Min dyrlæge siger også at hun er fin, men det må være hendes bygning der gør at folk synes hun er for tynd. For hun har nemlig en ekstrem spids brystkasse, men er ret smal, med lange ben, tror der er en skabs mynde gemt i hende .-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Jeg må være enig med de andre :-). Hun ser ikke for tynd ud, men hendes kropsform snyder øjet.

jeg har mynder og har fået den sætning 1000 gange, jeg plejer gerne at sige nej, de er faktisk for fede lige nu vilket er sandt nok, vis de stod over for en dommer ville han sige, at de levede lidt for godt :lol:.

Ellers en fin pige du har der :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må være enig med de andre :-). Hun ser ikke for tynd ud, men hendes kropsform snyder øjet.

jeg har mynder og har fået den sætning 1000 gange, jeg plejer gerne at sige nej, de er faktisk for fede lige nu vilket er sandt nok, vis de stod over for en dommer ville han sige, at de levede lidt for godt :lol:.

Ellers en fin pige du har der :-)

 

Tak, synes også at hun er en fin pige. Må bare lærer ikke at lade mig gå på af det, for hvis hun var for tynd, så ville dyrlægen nok også have bemærket det.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun har jo også den dybe brystkasse og slanke talje. Og jvf. hvad Umulia siger, så er der jo også mynde i dobermann racen.

 

Ja hun har. Ellers er der mange der siger at det er da en meget spinkel beagle jeg holder mig, hvorefter jeg prøver at forklare dem at der ikke er beagle i hende, men det kan de ifølge dem selv jo se at der er:roll: Ellers er der også en del der kommer og fortæller at det er en fin hamilton støver jeg har mig, og det er da sjældent at man ser dem. Kender ikke hamilton støveren, så nikker som regel bare hvis jeg ikke lige gider at forklare :lol:

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun har. Ellers er der mange der siger at det er da en meget spinkel beagle jeg holder mig, hvorefter jeg prøver at forklare dem at der ikke er beagle i hende, men det kan de ifølge dem selv jo se at der er:roll: Ellers er der også en del der kommer og fortæller at det er en fin hamilton støver jeg har mig, og det er da sjældent at man ser dem. Kender ikke hamilton støveren, så nikker som regel bare hvis jeg ikke lige gider at forklare :lol:

 

Bantus

 

Can't blame them :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vurderede hende som en hund i form - altså uden overflødigt fedt at slæbe rundt på.

og mht til race så jeg en Greek Hare Hound, der godt nok som Hamiltonen er en jagthund.Hedder også Hellenicis???? og græsk støver.

Den er normalt ca 50 -55 cm høj og med mindre brunt på. Men samme type.Også en aktiv lækker race og FCI godkendt.

I får lige et foto af et af mine plejebørn.

Billeder af hunde 042.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vurderede hende som en hund i form - altså uden overflødigt fedt at slæbe rundt på.

og mht til race så jeg en Greek Hare Hound, der godt nok som Hamiltonen er en jagthund.Hedder også Hellenicis???? og græsk støver.

Den er normalt ca 50 -55 cm høj og med mindre brunt på. Men samme type.Også en aktiv lækker race og FCI godkendt.

I får lige et foto af et af mine plejebørn.

 

 

Jeg var faktisk engang til sådan en event for græske hunde, tror det hed danmark skønneste hund eller sådan noget. Og der lignede hun rigtig meget mange af de hunde der kom, der var enda en der var overbevist om at hun var en af de hvalpe hun havde haft i pleje. Lidt sjovt at hun ligner dem så meget.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...