Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åh, ser ud til at de lover samme vejr i morgen!!

 

hvornår slutter det i morgen?

 

 

Jeg har lige krak'et det og hvis du kører efter krak og skal direkte til Vejen, tagre det 2 timer og 46 min og er 251 km, MEN hvis du kører over Holstebro tager det 3 timer og 49 min men der er kun 249 km :engel: *hint en at dele benzin penge med hint*

Link til indlæg
Del på andre sites

JAER!!!

Ditte og jeg sad og så på at du og en anden dame slæææbte jeres præmier væk fra teltet... -hvor Tyson gøede efter sin moooaar! :lol::oops:

 

Ha ha, elsker at du beskriver Sidsel som "en anden dame", det lyder som om vi er 50. :mrgreen:

 

Jah, lille Tyson, på det tidspunkt var det ved at være for meget for ham, vi gik frem og tilbage mellem telt, butikker, telt, bil, telt og bil igen. Han havde ellers siddet så dygtigt og stille i sit bur, men til sidst syntes han altså, at det blev lidt for meget. :ae: Han lå dog lige så fint og slappede af i buret, da vi kom tilbage fra bilen, så forhåbentlig gøede han ikke så længe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, elsker at du beskriver Sidsel som "en anden dame", det lyder som om vi er 50. :mrgreen:

 

Jah, lille Tyson, på det tidspunkt var det ved at være for meget for ham, vi gik frem og tilbage mellem telt, butikker, telt, bil, telt og bil igen. Han havde ellers siddet så dygtigt og stille i sit bur, men til sidst syntes han altså, at det blev lidt for meget. :ae: Han lå dog lige så fint og slappede af i buret, da vi kom tilbage fra bilen, så forhåbentlig gøede han ikke så længe.

 

 

 

Nej, i var unge og smukke :blink::lol:

 

Ja det er klart :ae: til Tyson... Nej han gøede ikk efter du havde sagt han skulle stoppe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh pisse mange indtryk alligevel! Det var vildt sjovt at være til sådan en udstilling, har aldrig været inde i "den verden", så der var meget at se - og lære :mrgreen:

Vildt sjovt at møde alle som vi snakkede med og sjovt at gå rundt og spotte HF'er - Man burde nok have haft hund med, så var det lettere at gennemskue hvem der var hvem :mrgreen:

 

Jeg har fået vildt meget sol og er nu ejer af et styk "brian arm" :lol: Min venstre arm er helt stegt efter at have kørt bilen begge veje, med solen lige ind fra venstre :lol:

 

 

Det er vildt imponerende at se, hvor dygtige hundene er - dogdancing var jeg især imponeret over, pga skuespillet og samarbejdet mellem hund og ejer. Vi så desværre ikke agility, og kun en lille smule rally, så det fik jeg ikke helt det samme indtryk af.

 

 

Og igen. Vildt fedt at møde jer alle sammen, og sikke mange fantastiske hunde :lun:

 

 

Jeg fik købt guffer (+ gratis foderprøver) hos Olivers stand, en læderline hos en anden stand, og et styks canvasbur hos Alttilhundogkat :5up:

Oskar har godkendt guffer og en af foderprøverne og han har sørme forstået at buret er helt okay, men jeg er lidt spændt på, om jeg kan lære ham, at det skal være hans slap-af-sted/lad-mig-være-i-fred-sted :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg så også en masse mennsker.

 

Fox, minibillen, LLR, tjikson, tweesa, Sonja, Amocca, Ida-Asta, Marie, Ditte, Luna, Dorte, Aslan, så tror jeg ikke der var flere. Havde en super hyggelig dag. Sad det meste at tiden ved bulldog ringen og GD ringen. Mig og min far snakkede med en del GD opdrættere og vi er nu blevet enige om at den næste hund der engang skal indfinde sig i vores hjem skal være en GD-tæve :-)

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige krak'et det og hvis du kører efter krak og skal direkte til Vejen, tagre det 2 timer og 46 min og er 251 km, MEN hvis du kører over Holstebro tager det 3 timer og 49 min men der er kun 249 km :engel: *hint en at dele benzin penge med hint*

 

 

... men det var jo fordi jeg tænker at det bliver et helvede at køre så langt når der er så varmt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg så også en masse mennsker.

 

Fox, minibillen, LLR, tjikson, tweesa, Sonja, Amocca, Ida-Asta, Marie, Ditte, Luna, Dorte, Aslan, så tror jeg ikke der var flere. Havde en super hyggelig dag. Sad det meste at tiden ved bulldog ringen og GD ringen. Mig og min far snakkede med en del GD opdrættere og vi er nu blevet enige om at den næste hund der engang skal indfinde sig i vores hjem skal være en GD-tæve :-)

 

Bantus

 

Dét kommer i ikke til at fortryde... I er begge mere end velkomne hos os, hvis i vil se lidt nærmere på racen, derhjemme i vante miljøer :5up:

 

 

Martin syntes Marie er vildt flink, og har grint rigtig meget af hendes "host 1000 host"

 

Men er også rigtig glad for at jeg ikke bruger "host 1000 host" :mrgreen:

 

Ha ha :lol: Martin virker også rigtig sød :-D Men brugte nu ikke *host 1000 host*...

 

 

... men det var jo fordi jeg tænker at det bliver et helvede at køre så langt når der er så varmt :genert:

 

Neeeeej det går som en leg :blink:

 

 

Ej, men Marie og Bantus. Hvorfor sagde I ikke hej? Jeg så ikke jer :genert:

 

Tilgengæld fik jeg set Kolo :hjerte: Sikke en smuk hund! Og Tyson, Maggie, Luna, Tilde, Coda, Ronja, Luna, Iso, Aslan og Johna :lun:

 

 

 

Fordi du sad sammen med faaaaaaarlige Sonja :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, men Marie og Bantus. Hvorfor sagde I ikke hej? Jeg så ikke jer :genert:

 

Tilgengæld fik jeg set Kolo :hjerte: Sikke en smuk hund! Og Tyson, Maggie, Luna, Tilde, Coda, Ronja, Luna, Iso, Aslan og Johna :lun:

 

Det var fordi i sad der i jeres lille klynge ved dogdancing ringen, og så kunne jeg ikke lige finde ud af at gå hen og sige: hej jeg er bantus :oops:

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...