Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

Hvordan kan det egentlig være at du ikke selv skal løbe?

 

Fordi jeg synes det var alt for dyrt... og vidste ikke om jeg kunne den weekend. Det kunne jeg så godt :rolleyes:

 

Lørdag er Linda, Lise og jeg til dogdancing, det starter kl. 9 i store ring. :-)

 

 

 

Jeg er ikke på Tweesas liste :fornaermet:, men kommer altså også lørdag.

 

Jeg er heller ikke på Tweesas liste, men Johna og jeg kommer lørdag. Hun er ikke helt så kæphøj når Karla ikke er med, så har bestemt, at hun skal mere ud i verden alene...

 

Aslan er jo bastard, så vi er ikke medlem :-D

 

Begge mine er bastarder, og jeg er medlem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er vi på plads på Egtved camping! Vi blev jo en dag forsinkede, da søsters bil gik i stykker... Men i dag kom vi af sted, og har nu spist en daaarjlig gang campingmad, og er godt i gang med gin&tonic'erne!! :5up:

 

Vi løber alle fire dage, fra ca. kl. 9, og er færdige ved ca. 12-tiden. Undtaget søndag, hvor vi kun har én klasse kl. 16.30 - så den ser vi lige om vi måske springer over... det må vi se.

 

Jeg glæder mig til at forhåbentlig møde en masse HF'ere - selv om jeg glemte min fiiine sølvpapirshat derhjemme... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi på plads på Egtved camping! Vi blev jo en dag forsinkede, da søsters bil gik i stykker... Men i dag kom vi af sted, og har nu spist en daaarjlig gang campingmad, og er godt i gang med gin&tonic'erne!! :5up:

 

Vi løber alle fire dage, fra ca. kl. 9, og er færdige ved ca. 12-tiden. Undtaget søndag, hvor vi kun har én klasse kl. 16.30 - så den ser vi lige om vi måske springer over... det må vi se.

 

Jeg glæder mig til at forhåbentlig møde en masse HF'ere - selv om jeg glemte min fiiine sølvpapirshat derhjemme... :cry:

 

:slem: har hørt rygter om, at Løve-campingsvognen kommer til at være på samme campingplads som jer :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tolsen
Så er vi på plads på Egtved camping! Vi blev jo en dag forsinkede, da søsters bil gik i stykker... Men i dag kom vi af sted, og har nu spist en daaarjlig gang campingmad, og er godt i gang med gin&tonic'erne!! :5up:

 

Vi løber alle fire dage, fra ca. kl. 9, og er færdige ved ca. 12-tiden. Undtaget søndag, hvor vi kun har én klasse kl. 16.30 - så den ser vi lige om vi måske springer over... det må vi se.

 

Jeg glæder mig til at forhåbentlig møde en masse HF'ere - selv om jeg glemte min fiiine sølvpapirshat derhjemme... :cry:

 

Jeg komme lørdag og hepper på jer men skal også heppe på Zweeps mor og på hersom :banan:sikke at det hepperig AG LP og rally-o:banan: så får zweep og jeg da gået lidt:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi på plads på Egtved camping! Vi blev jo en dag forsinkede, da søsters bil gik i stykker... Men i dag kom vi af sted, og har nu spist en daaarjlig gang campingmad, og er godt i gang med gin&tonic'erne!! :5up:

 

Vi løber alle fire dage, fra ca. kl. 9, og er færdige ved ca. 12-tiden. Undtaget søndag, hvor vi kun har én klasse kl. 16.30 - så den ser vi lige om vi måske springer over... det må vi se.

 

Jeg glæder mig til at forhåbentlig møde en masse HF'ere - selv om jeg glemte min fiiine sølvpapirshat derhjemme... :cry:

 

Aj pokkers oss.. Så er jeg ikke sikker på om jeg kan genkende dig:hmm::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er en dyr hobby... men DKK stævner er jo dobbelt så dyre som DCH... så det her var endnu dyrere end "normalt"...

 

Ja, det er helt vildt. Jeg har i alt betalt 1100kr. for 3 DKK-stævner her i august :scared:

 

Glæder mig til jeg får et fuldtidsarbejde, for det der er altså et indhug, der kan mærkes på SU...

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: det er faktisk yderst sjældent jeg ser sådan ud - men var færdig af grin selv, over at det blev fanget af kameraet :mrgreen:

 

Ja det er jo ikke lige årets mest fotogene kvinde, der lige er fanget der:mrgreen: - men altså vi er vel alle blevet foreviget på et billed, hvor vi ikke ser helt så heldige ud:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ALDRIG set Fox se sådan ud irl. Vidste slet ikke, at hun kunne se så eddikesur ud. :lol:

 

:lun: tak søde Sonja :mrgreen:

Ja det er jo ikke lige årets mest fotogene kvinde, der lige er fanget der:mrgreen: - men altså vi er vel alle blevet foreviget på et billed, hvor vi ikke ser helt så heldige ud:engel:

 

:lol: faktisk er jeg overhovedet ikke fotogen - men lige netop det billede er nok det mest "fotogene" af mig i nyere tid :lol::lol:

 

Åh, hvor jeg elsker det billede :lol: :hjerte:

 

Vil du ikke nok gøre det til dit avatar?

 

:shock: NEJ NEJ - skræmmer sku da alle væk så :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...