Hop til indhold

Den underligeste annonce jeg har set længe...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Man skiller sig sgi da ikke af med den hund man havde først?!? Eller det bare mig der synes det?

Hvis jeg anskaffede mig en hanhund mere og den og pluto ikke kunne sammen, ville det da ikke være Pluto jeg skilte mig af med... Så meget for loyalitet... :damn:

 

Jamen Kattiie, hvis nu den nye hund er pænere? Eller mere hvalpenuttet?? Eller giver familien en undskyldning for at købe lyserøde ting fordi det er en pige??? Du skulle nok lige prøve at tænke dig om inden du peger fingre af mennesker, som garanteret er meget velovervejede i deres beslutning! :fyfy:

 

 

NB: Sarkasme forekom i dette indlæg :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jamen Kattiie, hvis nu den nye hund er pænere? Eller mere hvalpenuttet?? Eller giver familien en undskyldning for at købe lyserøde ting fordi det er en pige??? Du skulle nok lige prøve at tænke dig om inden du peger fingre af mennesker, som garanteret er meget velovervejede i deres beslutning! :fyfy:

 

 

NB: Sarkasme forekom i dette indlæg :engel:

 

:lol::lol:

 

Det sagt, ej hvor liver jeg gal når jeg læser sådan nogle annoncer... Når man køber sig en hund må man altså lige tænke sig 10-15 år ind i fremtiden og se om der også er plads til den der!

Link til indlæg
Del på andre sites

lige der hvor der er flere hunde involveret så kan man jo desværre blive nødsaget til at omplacere hvis hundene bare ikke kan sammen :???: jeg ville heller aldrig vælge en hvalp over min gamle hund, men hvis nu den sidstankomne hund har så store problemer at den ikke vil kunne få et godt hjem mens den gamle med lethed kan omplaceres så kan jeg godt forstå man overvejer det...

 

lige præcis den omtalte annonce har jeg dog ikke megen forståelse for...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KatjaS
Forstår virkelig ikke hvordan man kan give sine børn dyr i gaver? :shock:

 

Det er vel et dække over "mor far ville egentlig gerne give dig mere selskab, men her har du en hamster/kat/kanin/hund/pony/struds, der kan gøre det. Det er mit bud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel et dække over "mor far ville egentlig gerne give dig mere selskab, men her har du en hamster/kat/kanin/hund/pony/struds, der kan gøre det. Det er mit bud.

 

Årh hvad, jeg vil gerne have en struds :mrgreen: Hvorfor har min mor aldrig givet mig en struds :megaked: Hun elskede mig nok ikke nok! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg trækker mit tilbud vedr Snoopy tilbage.

Han er jo græsk -hentet hjem specielt til mig, fordi han er sort- og dem er der rigelig af i Dk på internaterne.

Og så fordi jeg er i tvivl om Græske hunde vil kunne godkende den omtalte familie som adoption til ham.

Men han vil opfylde alle krav vedr at være aktiv.Selvom han blev kastreret som vel 8 mdr??? parrer han glimrende mine DKK tæver, hvis de har det behov. Også indimmelllem flere gange daglig.

Så han er fremme i skoende , trods sine 3 1/2 år nu.Ville kunne rende efter en cykel nok 6-10 km , med kort vandpause.

Er 100 % OBS på hvis naboen starter sin gamle 60-er MG sportsvogn, han elsker lyder og er helt i det røde flet, og kan nok hører en Harley Davidson på 10 km afstand.

I skulle se ham i aksion, dog kan han ikke slippes på marker med vild, så er han bare væk- rigtig langt væk. Så hører han desværre ikke fløjten.

I får lige et billede fra 6 mdr´s alderen efter landing i DK og så et nyere af min meget sporty model.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel et dække over "mor far ville egentlig gerne give dig mere selskab, men her har du en hamster/kat/kanin/hund/pony/struds, der kan gøre det. Det er mit bud.

 

Ja kan selvfølgelig godt være.

Synes bare det er temmelig voldsomt at give en hund :???:.

 

 

men årh ja en struds! Super optur kæledyr :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KatjaS

Min kæreste og jeg havde lige fået Ludvig om mandagen, hvor vi havde årsdag om onsdagen, og så blev vi enige om, at han var vores gave til hinanden, da der ikke rigtig var råd til både de få manglende hundegadgets og dyre gaver.

 

Og så sagde min kæreste, at han vil have en struds næste år, så det er der historien kommer fra :klap:Han er sindssygt god til at tænke ud af kassen :banan:

 

Jeg overvejer at købe én af dem, der er med mellem delene af showet i et af dem med Det brune punktum. Jeg kan desværre ikke finde dem på YouTube, men min mormor har/havde en xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste og jeg havde lige fået Ludvig om mandagen, hvor vi havde årsdag om onsdagen, og så blev vi enige om, at han var vores gave til hinanden, da der ikke rigtig var råd til både de få manglende hundegadgets og dyre gaver.

 

Og så sagde min kæreste, at han vil have en struds næste år, så det er der historien kommer fra :klap:Han er sindssygt god til at tænke ud af kassen :banan:

 

Jeg overvejer at købe én af dem, der er med mellem delene af showet i et af dem med Det brune punktum. Jeg kan desværre ikke finde dem på YouTube, men min mormor har/havde en xD

 

Ej du skal da købe en andel i en struds i Zoo! Man kan i de fleste Zoo sponsorere dyrene, måske du kan finde en struds der mangler en sponsor et sted :lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KatjaS
Ej du skal da købe en andel i en struds i Zoo! Man kan i de fleste Zoo sponsorere dyrene, måske du kan finde en struds der mangler en sponsor et sted :lol::lol::lol::lol:

 

Det var faktisk en enormt god idé! (forudsat, at det ikke koster flere tusind kroner) Det vil jeg undersøge nærmere :-D

 

Og tak til Audrey også, det er godt at vide :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:stupid: ja sikke da en annonce...

 

Synes bare generelt der er alt for mange hunde til omplacering i aldersklassen ½ år - 2 år. Er lidt som om at når den lille søde hvalp ikke lige helt lever op til forventningen, så må den jo ud, i stedet for man hjælper den med at lære alt det der nu hører med til at gå fra lille sød hvalp, henover ulidelig teenager til fornuftig voksen hund:vedikke:

 

I annoncen der, hvor hunden stadig er en sød lille hvalp, og ejeren endu ikke er nået til stadiet "fornuftig voksen" så er der vist ikke meget håb for at de nogensinde finder en løsning, hvorved der ikke er nogle ting, som ikke helt lever op til deres forventninger:roll: Den næste hund som gerne vil spille fodbold - vil så måske luftes midt i fredagsfilmen - men så er det da godt vi har GulogGratis:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...