Hop til indhold

Crazy - til Tine


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

En lillebitte crazy-hund..og nu når jeg ser ham synes jeg bare han er så flot at jeg burde beholde ham :hmm:

 

Hvor er han bare lækker..!! Og udaf 473 løver (eller hvor mange det nu var du havde) så vælger han at gå tur med katten:lol:

 

Er han lille bitte?? Han er vel næsten færdig med at vokse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han bare lækker..!! Og udaf 473 løver (eller hvor mange det nu var du havde) så vælger han at gå tur med katten:lol:

 

Er han lille bitte?? Han er vel næsten færdig med at vokse?

Næ..han har en pæn størresle og er ikke lavbenet..og har ikke pelsfejl :mrgreen: begge kugler er på plads..og fine knæ :mrgreen: tænderne er også fine :klap: det var kun 458 nå! og Leo er jo ikke en kat :fornaermet:
Link til indlæg
Del på andre sites

Næ..han har en pæn størresle og er ikke lavbenet..og har ikke pelsfejl :mrgreen: begge kugler er på plads..og fine knæ :mrgreen: tænderne er også fine :klap: det var kun 458 nå! og Leo er jo ikke en kat :fornaermet:

 

Nå ja... undskyld Leo...:genert:

 

Han ser i hvert fald flot ud..! Spændende hvor meget han vil fade.. - Han skulle blive helt lys i ansigtet ik? Og var hans næse skæv... eller...? Svært at se på billederne i hvert fald..

 

Hvordan er hans temperament?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad snakker i om? Er det en Tine nummer 2 hund?

 

Han ser i hvert fald vildt sød ud :lun:

 

Jeg er helt vildt lun på tanken... meeeeen... minusser og plusser... Det største minus er, at jeg i teorien kun må have 1 hund her - der er rigtig rigtig mange, der har 2 og 3 hunde herude... men risikoen er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt vildt lun på tanken... meeeeen... minusser og plusser... Det største minus er, at jeg i teorien kun må have 1 hund her - der er rigtig rigtig mange, der har 2 og 3 hunde herude... men risikoen er der.

 

Slå til :cool:

 

Det er 4x så fantastisk at have 2 løver - og de kan få vildt meget fornøjelse af hinanden

 

Og hold da op hvor er han fin :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille
Jeg er helt vildt lun på tanken... meeeeen... minusser og plusser... Det største minus er, at jeg i teorien kun må have 1 hund her - der er rigtig rigtig mange, der har 2 og 3 hunde herude... men risikoen er der.

 

Tag en snak med Minibille - ingen opdager Charlie, han siger ikke noget og hvis han gør klar til det, har hun lært fra Janni hvordan han lærer at tie stille :lol: Kunne være jeg selv lige skulle kigge med for Freddie og Jessie kører hinanden op ved hver eneste lyd både ude og inde :evil::damn: Sådan nogle gømonstre :roll::roll: :damn: :damn::lun::lun:

Men Tine, go for it, du aner ikke hvilken glæde de har af hinanden og så kom hjem her til Zoo og lad Otto lege med, tager vi Halfdan med så har vi snart et rundboldhold :blink: lions versus people :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag en snak med Minibille - ingen opdager Charlie, han siger ikke noget og hvis han gør klar til det, har hun lært fra Janni hvordan han lærer at tie stille :lol: Kunne være jeg selv lige skulle kigge med for Freddie og Jessie kører hinanden op ved hver eneste lyd både ude og inde :evil::damn: Sådan nogle gømonstre :roll::roll: :damn: :damn::lun::lun:

Men Tine, go for it, du aner ikke hvilken glæde de har af hinanden og så kom hjem her til Zoo og lad Otto lege med, tager vi Halfdan med så har vi snart et rundboldhold :blink: lions versus people :lol::lol:

 

Otto er heldigvis også nem at få til at holde op med at gø - og når han leger med sin lille veninde chihuahua er det som regel forholdsvist lydløst.

Er mere bekymret for alenehjemme tingen... At hvis de begynder at gø sammen, holder de aldrig op igen, fordi jeg ikke er der til at stoppe dem.

 

- men uanset hvad, vil jeg vældig gerne forbi jeres Zoo... Skal vel også snart se, hvor stor Freddiedrengen er blevet:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...