Hop til indhold

mit liv med to hunde starter idag


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Idag har jeg så oplevet Rosita fra en heeeelt ande side:shock: Pludselig lagde hun selv op til leg og så var de fuldstændig legende i 1 time uden de store pauser og det var Coco, der ikke gad mere til sidst - hun har jo også lidt flere gram at flytte rundt :slem:

 

Har aldrig set Rosita lege på den måde før:lun:

 

Jeg var til sommerfest på sønnens skole og i de par timer sov de begge.

 

Men mit gømonster, når det banker på, er væk:vedikke: Rosita har altid gøet, når der kommer nogle relativt ukendte, men 2 gange idag har det banket på og sammen med Coco siger hun ingenting - den ene af dem havde endda hund med:shock:

 

Her er lidt billeder - mest fra deres leg:genert:

P1020689.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag har jeg så oplevet Rosita fra en heeeelt ande side:shock: Pludselig lagde hun selv op til leg og så var de fuldstændig legende i 1 time uden de store pauser og det var Coco, der ikke gad mere til sidst - hun har jo også lidt flere gram at flytte rundt :slem:

 

Har aldrig set Rosita lege på den måde før:lun:

 

Jeg var til sommerfest på sønnens skole og i de par timer sov de begge.

 

Men mit gømonster, når det banker på, er væk:vedikke: Rosita har altid gøet, når der kommer nogle relativt ukendte, men 2 gange idag har det banket på og sammen med Coco siger hun ingenting - den ene af dem havde endda hund med:shock:

 

Her er lidt billeder - mest fra deres leg:genert:

Du burde jo høre mere efter hvad jeg sagde..Så havde du haft 2 hunde for et halvt år siden, men næ nej..:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Idag har jeg så oplevet Rosita fra en heeeelt ande side:shock: Pludselig lagde hun selv op til leg og så var de fuldstændig legende i 1 time uden de store pauser og det var Coco, der ikke gad mere til sidst - hun har jo også lidt flere gram at flytte rundt :slem:

 

Har aldrig set Rosita lege på den måde før:lun:

 

Jeg var til sommerfest på sønnens skole og i de par timer sov de begge.

 

Men mit gømonster, når det banker på, er væk:vedikke: Rosita har altid gøet, når der kommer nogle relativt ukendte, men 2 gange idag har det banket på og sammen med Coco siger hun ingenting - den ene af dem havde endda hund med:shock:

 

Her er lidt billeder - mest fra deres leg:genert:

 

Nej, hvor dejligt, Dinah! Det lyder da som om, at det er helt perfekt for Rosita, at Coco er flyttet ind. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hun har fået nyt skilt..Så skulle jeg da have taget det andet med hjem igår :engel:

 

det er Cleos gamle:slem:

 

Iiiiih hvor er de søde sammen:lun: og hvor er hun fin Coco, men det ser da ud til hun er mindre end Rosita selv om hun åbenbart er tykkere:lol:

 

Og hvor er det dejligt Rosita ikke gøer når der kommer nogen måske hun føler sig mere sikker nu de er to til at passe på.......

 

Coco virker mindre, men tror egentlig bare, at pelsen ikke er så fyldig og så er hun kortere. Pelsen kommer hun hurtig efter, når hun har boet her i et stykke tid.

 

Ja, det er nok noget med at føle sig sikker. Coco gøer slet ikke overhovedet. Lad os håbe, at det fortsætter sådan:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder :lun: De er altså et fint par

 

Og hvor er det dejligt, at de allerede leger så godt sammen - man kan få timer til at gå med at sidde og kigge på

 

ja nemlig - også fordi jeg aldrig har set rosita sådan. Når hun ellers leger med andre hunde er det mere sådan racerløb i 5 minutter og så gider hun ikke mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag har jeg så oplevet Rosita fra en heeeelt ande side:shock: Pludselig lagde hun selv op til leg og så var de fuldstændig legende i 1 time uden de store pauser og det var Coco, der ikke gad mere til sidst - hun har jo også lidt flere gram at flytte rundt :slem:

 

Har aldrig set Rosita lege på den måde før:lun:

 

Jeg var til sommerfest på sønnens skole og i de par timer sov de begge.

 

Men mit gømonster, når det banker på, er væk:vedikke: Rosita har altid gøet, når der kommer nogle relativt ukendte, men 2 gange idag har det banket på og sammen med Coco siger hun ingenting - den ene af dem havde endda hund med:shock:

 

Aj hvor fantastisk :klap:

Er enig med dig og de andre i, at Cocos tilstedeværelse må få Rosita til at føle sig mere tryg og det er derfor hun ikke gør. Det er jo - ja - fantastisk!!! :-D:-D:-D:-D:-D

Og hvor leger de godt - ihh hvor dejligt. Glæder mig til at blive inviteret på hunde-hygge, så jeg kan møde det lille vidunder :slem::slem::slem:

 

 

 

for 20 minutter siden, fik mine forældre nyheden og min mor er allerede på vej ud i bilen for at komme herop:klap:

 

Ajj hvor godt!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Coco har været ret usikker på gåture. Hun havde Puppiavest på, som vi jo har et par stykker af:genert:, men selvom hun vejer mere end Rosita er hun bygget smallere fortil og det virkede somom hun med lethed ville kunne få forben op over halskanten.

 

Men . . . . . . . så er det jo godt at man elsker hunde-gadgets, for i skuffen havde jeg jo en lille K9, som ikke sad så godt på Rosita. Den fik Coco på imorges og VUPTI en glad hund på gåtur:klap:

 

Desuden har hun kløet sig som en gal, siden hun kom - hvilket nok har vist sig at være ny shampoo, som hun ikke kan tåle/får tør hud af. Janni tjekkede de andre hunde, som var vasket med samme champoo og de har også tør-skællende hud. Idag blev hun vasket i noget til tør/skællende hud med kløstillende fra KW - synes det har hjulpet lidt:pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at det går så godt med 2 hunde... Så rykker det bare endnu mere i mig...:lun:

 

Skønt at de leger sammen - og endnu mere skønt, at Rositi er blevet mere tryg af at have Coco i nærheden...

 

Sover de sammen...?

 

ja om dagen gør de for det meste.

Om natten sover Rosita stadig i midten og Coco i buttercuppen ved mit hovede:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

ALENE-HJEMME

 

Alene hjemme problematikken er jo min værste frygt og både med rosita og nu også Coco har jeg tænkt, at det jo simpelthen ikke kunne være værrere end med Cleo:genert:

 

Som Med Rosita er jeg startet efter 3 dage herhjemme i ro - dog med at jeg jo har skullet ovenpå, ud med skraldespanden mm og hver gang hoppede hun op i sin buttercup i sofaen.

Lørdag var de alene hjemme i 20 minutter

Mandag i 50 minutter

Onsdag (idag) 1 time og 15 minutter.

 

Idag lå hun "kun" i buttercuppen i ca 10 minutter og da webcam vinklede den vej, har jeg ingen anelse om, hvor hun så lå, for hun har ikke andre yndlingspladser:hmm: I hvert fald var der heeeelt ro og heller ingen trippende poter:banan:

 

NB: Havde jeg fornemmet, at det villa ha været nødvendigt med at hive i håndtag, åbne og lukke døre, så havde jeg selvfølgelig gjort det, men ser ingen grund til det, når hun bare kigger op, ser jeg går og sover videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Åh, hvor dejligt :mrgreen: Det må være en lettelse, det vil nok altid være ens største frygt, når man har haft en hund med seperationsproblemer... De er altså så søde sammen de to -de er da virkelig meant to be sammen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...