Dinah Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 :banan: kagen og bollerne skal lige laves kaffen skal brygges Go lang tur med Rosita og så er jeg bare SÅ klar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 ih hvor bliver det spændende :klap: jeg kan ikke vente til jeg skal starte på det samme om en 3 ugers tid :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Tillykke! Hvor bliver det spændende for jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Hvor spændende. :banan: Som Amocca er der også 3 uger til det bliver min tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Hvor dejligt Tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Tillykke Glæder mig til at se en masse billeder af de to sammen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Tillykke. Jeg håber i ligesom jeg vil opleve at glæderne ved 2 hunde giver så meget , at det overstiger det besvær der også er. Som jeg siger 2 hunde giver dobbelt glæde og dobbelt kærlighed. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Ih hvor bliver det spændende :banan::banan: Er så glad på dine vegne, skal du op og hente hende hos Janni? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Ih hvor bliver det spændende :banan::banan: Er så glad på dine vegne, skal du op og hente hende hos Janni? nej, hun kommer her:mrgreen: kagen er i ovnen og bollerne er igang:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Håber, I får en rigtig dejlig dag :klap: Lad livet blive dobbelt godt for jer nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Øjebliksbillede:lun: - de nyder stilheden, før det går løs:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Hvor bliver det godt - jeg er sikker på, at det bliver helt fantastisk med de to :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Uuh, spændende! :klap: Tillykke med den MEGET meget MEGET snarlige familieforøgelse! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Uh, så herligt! God fornøjelse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 ja, god fornøjelse, jeg er sikker på, at det bliver fantastisk med en lille ny :banan: (er vildt misundelig!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stitch Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Tillykke! Håber det kommer til at gå rigtig godt med de to sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Tillykke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Dobbeltop er dobbelt glæde :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sif Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Juhue.... Det bliver dejligt for jer alle. Jeg er selv tidliger eejer af to hunde. Det var så dejligt at se de to tumle hen over græsset i leg. Jeg har desværre kun en hund pt, da jeg synes der var for meget arbejde med at opdrage nr 2, som ikke lige havde den største hjerne. Ups sagde jeg det???? Den gamle hund var en sheltie, som jo er utrolig nem at arbejde med, mens den næste(hund 2) var en sankt bernhard. Den er ikke helt så snu som en hyrdehund, og samtidig ret tung at mosle med, så det dueede bare ikke i længden. Vi havde dem dog begge i et par år, men bernharden fik vi omplaceret da den bare ikke kunen holdes hjemme på vores matrikkel. Men uanset hvor lidt smart hun var, så savner jeg hende rigtig tit, for hun var og er en stor og dejlig bamse som elskede at hygge og nusse. Nu har vi så bare en enkelt sankt bernhard, de er nu dejlige selv om de ikke er for hurtig tænkene. Men vil nu gerne hvae to igen en dag, men mon ikke vi er heldige at få hvlape engang, så er det jo oplagt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Tillykkke, det er sørme en dejlig dag:-D og ja to, eller tre som jeg har, er bare endnu flere glæder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Ihhhh tillykke! :banan: Jeg har næsten glædet mig til du fik hende hjem Og jeg er selvfølgelig på ingen måde misundelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 ååårh hvor dejligt :hjerte: glæææder mig til at se masse billeder af de 2 tøsers gensyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 IHHHH HVOR ER DET SKØNT! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Lige nu hygger vi på tæppe i haven. Opdate når jeg kan komme til computer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Jeg var så priviligeret at få lov til at være med hos Dinah i dag, da Coco ankom. Coco havde ikke været der i fem minutter, før hund indtog sin nye græsplæne. [media] [/media] Janni havde en lille håndfuld løver med. De var meget nysgerrige og ville meget gerne tigge ved bordet. [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts