Hop til indhold

mit liv med to hunde starter idag


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Juhue.... Det bliver dejligt for jer alle. Jeg er selv tidliger eejer af to hunde. Det var så dejligt at se de to tumle hen over græsset i leg.

 

Jeg har desværre kun en hund pt, da jeg synes der var for meget arbejde med at opdrage nr 2, som ikke lige havde den største hjerne. Ups sagde jeg det???? Den gamle hund var en sheltie, som jo er utrolig nem at arbejde med, mens den næste(hund 2) var en sankt bernhard. Den er ikke helt så snu som en hyrdehund, og samtidig ret tung at mosle med, så det dueede bare ikke i længden.

 

Vi havde dem dog begge i et par år, men bernharden fik vi omplaceret da den bare ikke kunen holdes hjemme på vores matrikkel. Men uanset hvor lidt smart hun var, så savner jeg hende rigtig tit, for hun var og er en stor og dejlig bamse som elskede at hygge og nusse.

 

Nu har vi så bare en enkelt sankt bernhard, de er nu dejlige selv om de ikke er for hurtig tænkene.

 

Men vil nu gerne hvae to igen en dag, men mon ikke vi er heldige at få hvlape engang, så er det jo oplagt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var så priviligeret at få lov til at være med hos Dinah i dag, da Coco ankom. :engel:

 

Coco havde ikke været der i fem minutter, før hund indtog sin nye græsplæne. :lun:

 

[media]

[/media]

 

Janni havde en lille håndfuld løver med. De var meget nysgerrige og ville meget gerne tigge ved bordet. :mrgreen:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...