Aslan Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Lad mig se jeres tigge hund når den tigger på den måde at i overgiver jer og giver den en godbid. Jeg solgt når Aslan gør det her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Det er saftpeterknusemig også feje hold! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Altså, der er det store insisterende samojede-smil, det er godt når man skal tigge... og så er der den her metode: [ATTACH]44859[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg har ikke et tiggebillede af Tyson, da han ikke tigger ved mig (dog tigger han gerne ved alle andre, da han er vant til, at folk falder for det og giver ham noget, men det har jeg ikke taget billeder af ). Til gengæld har jeg et billede fra i onsdags af den herligste tiggeløve med et rigtigt gavtyveblik, som var svært at stå for. Nå ja, og lavede alle løverne tiggedans rundt om Dinahs søn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Sonja, du må nok hellere til at få inviteret nogle gæster over så :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg har ikke et tiggebillede af Tyson, da han ikke tigger ved mig (dog tigger han gerne ved alle andre, da han er vant til, at folk falder for det og giver ham noget, men det har jeg ikke taget billeder af ). Nå ja, og lavede alle løverne tiggedans rundt om Dinahs søn. De tigger jo ikke, Sonja - de har bare lært at danse:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Dem der kender ordet "sit" - og dem der ikke lige kan huske hvad det betyder Jeg har desværre ingen billeder af en tiggende Vinnie, bl.a. af den grund at hun sidder så tæt, at der ikke er plads til et kamera mellem os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Herlige billeder. Min hund tigger ikke, så kigger blot med på jeres vovser.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Har ingen billeder af Luna, der tigger.. Medmindre Fox fik nogle i dag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Lad mig se jeres tigge hund når den tigger på den måde at i overgiver jer og giver den en godbid. Jeg solgt når Aslan gør det her: Der er bare ingen som Aslan, der kan se så frygteligt ynkelig ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Har ingen billeder af Luna, der tigger.. Medmindre Fox fik nogle i dag:-D Luna tigger da ik ved mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Luna tigger da ik ved mig Neeej aldrig da:engel: Og manner, hvor er hun træt på det billede:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Neeej aldrig da:engel: Og manner, hvor er hun træt på det billede:lol: Altså Luna troede da ikke min lillefinger var en guf :blink: men det gjorde .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Altså Luna troede da ikke min lillefinger var en guf :blink: men det gjorde .... Jeanette:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeanette:slem: næ for der er flere bogstaver i end de 4 jeg har lavet prikker til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 næ for der er flere bogstaver i end de 4 jeg har lavet prikker til Liva. Alto. Foxy! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Liva. Alto. Foxy! :klap::klap: du gættede rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 :klap::klap: du gættede rigtigt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Karla tigger ikke, hun observerer bare den rare dame med flæskestegen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Altså Luna troede da ikke min lillefinger var en guf :blink: men det gjorde .... :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 :pift: Din hund tigger jo ikke, så nok ingen billeder fra dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Din hund tigger jo ikke, så nok ingen billeder fra dig. Hun tigger ikke, hun beder om mad - og får det som regel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hun tigger ikke, hun beder om mad - og får det som regel Er det ikke kun når hun er i byen hun gør det.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Er det ikke kun når hun er i byen hun gør det.:hmm: Hjemme ved hun godt, at der først falder noget af, når mor er færdig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts