Hop til indhold

Karla 6 uger gammel


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så har vi været på hvalpebesøg igen - nøj hvor de vokser de små :mrgreen: Der er fart over feltet nu....

 

Karla er meget menneskesøgende, ikke særligt interesseret i mor længere (var den eneste af hvalpene der ikke forsøgte at die mens vi var der), legesyg og nysgerrig....

 

Og mig? Jeg bliver om muligt mere forelsket i hende hver gang jeg ser hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, hvordan jeg lige har kunnet misse denne tråd er mig en gåde!

 

 

Nåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååårh hende lille karla pigen er så dejlig. Og der er bare super mange gode billeder af hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var der lidt billeder lagt op på album siden http://picasaweb.google.com/amocca

 

Det er min mand der normalt står for foto-redigering og det har han ikke haft tid til :lol: så de er blot smidt op som de var.... men der er nu nogle gode billeder af lillepigen der leger med sin far (som er mix af cocker og lab)

 

Uh, det er rigtig godt det først billede, I er gode til at fange hende i fuldt firspring! Og hvor er nr. 2 billede sødt, hvor hun gemmer sig under numsen! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...